AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #1 Del Skrevet 2. september 2024 Hvem trodde ikke dette ville komme? https://arstechnica.com/tech-policy/2024/08/harmful-nudify-websites-used-google-apple-and-discord-sign-on-systems/ https://www.wired.com/story/dark-side-open-source-ai-image-generators/ Man kan sikkert tenke seg hva man kan gjøre her 😬 og hvordan forhindre? Ikke ta bilder med mobil? Anonymkode: 08738...eed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest takinova Skrevet 2. september 2024 #2 Del Skrevet 2. september 2024 Umulig å forhindre dette all tid det finnes bilder av oss overalt. Man trenger ikke engang legge ut selv, det finnes kanskje bilder i aviser osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #3 Del Skrevet 2. september 2024 Så lenge jeg fremstår slankere på AI-bildet enn i virkeligheten så hadde jeg ikke brydd meg så mye, det er jo tross alt bare et falsk bilde. Anonymkode: 868ab...6f9 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #4 Del Skrevet 2. september 2024 Hadde ikke brydd meg. Er jo ikke mye man kan gjøre uansett. Anonymkode: 70abc...b81 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #5 Del Skrevet 2. september 2024 Hvorfor skal jeg bry meg om noen lager et falskt nakenbilde av meg? Det er jo egentlig en fordel. Nå kan man skylde på falske bilder hver gang nakenbilder havner på avveie. Ingen kan si om det er ekte. Anonymkode: e04d8...466 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 2. september 2024 #6 Del Skrevet 2. september 2024 Det er ingenting en kan gjøre. Så jeg håper bare at det stemmer at AI fjerner 10 kg... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #7 Del Skrevet 2. september 2024 Siden AI aldri kan vite hvordan jeg ser ut naken, vil nakenbildene neppe se ut som min kropp uansett. Kanskje jeg får en slankere kropp med finere pupper, og da skal man jo ikke klage. Men seriøst: det er jo litt ekkelt siden det er vanskelig å bevise at de ikke er ekte. Hvis noen vil sverte meg eller drite meg ut, så er det vel en perfekt måte å gjøre det på. Anonymkode: fb32c...08a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå