AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #1 Del Skrevet 2. september 2024 Jeg har kjøpt meg tørketrommel for første gang, utrolig nok aldri brukt eller eid tørketrommel.🙈 Skal kjøpe baller til den, men lurer på om jeg skal kjøpe tennisballer eller de som ser ut som virus😂de med tagger på? Har hørt at sistnevnte bråker mindre. Stemmer det? Spm: 🤍 Hvor mange bør jeg ha? Og hvilke skal jeg kjøpe? 🤍 Skal tørke dunjakker, tørker man en og en jakke av gangen, eller kan man tørke flere sammen? Beklager teite spm🙈 Anonymkode: 09afa...6f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. september 2024 #2 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har kjøpt meg tørketrommel for første gang, utrolig nok aldri brukt eller eid tørketrommel.🙈 Skal kjøpe baller til den, men lurer på om jeg skal kjøpe tennisballer eller de som ser ut som virus😂de med tagger på? Har hørt at sistnevnte bråker mindre. Stemmer det? Spm: 🤍 Hvor mange bør jeg ha? Og hvilke skal jeg kjøpe? 🤍 Skal tørke dunjakker, tørker man en og en jakke av gangen, eller kan man tørke flere sammen? Beklager teite spm🙈 Anonymkode: 09afa...6f2 Jeg har begge deler. Synes de bråker like mye. Den med tagger bruker jeg oftest, og den liker jeg selv best, men det er bare fordi tennisballen ble loete og skitten da den trillet oppi noe greier. ( felles vaskeri) 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. september 2024 #3 Del Skrevet 2. september 2024 Tørk en jakke av gangen. Jeg bruker en eller to baller. Alt etter som. Er nok med 2. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #4 Del Skrevet 2. september 2024 Jeg brukte tennisballer , men sluttet fordi gummien på ballene begynte å lukte, tålte nok ikke varmen og dette var ganske dyre baller opprinnelig kjøpt til spill. De som ser ut som virus har jeg hatt i mange år og de funker knall. Anbefaler 2-3 baller til tørking av dun. Her er et tips til dunjakkene, vask de i vaskeposer så holder dunet seg mer samlet under vask og får ikke like mye juling. Tips fra stormberg. Anonymkode: 9c580...c5e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #5 Del Skrevet 2. september 2024 Og for all del, lukk alle glidelåser på jakkene. Jeg tørket en dunjakke hvor jeg hadde glemt det, rev seg opp og masse dun i hele trommelen. Anonymkode: 9c580...c5e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #6 Del Skrevet 2. september 2024 Jeg bruker stoffballer, fra Illums. Bråker ikke. kan også dryppe noen dråper eterisk olje på det, om man liker duft av klærne. Anonymkode: 7e893...5ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #7 Del Skrevet 2. september 2024 27 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har kjøpt meg tørketrommel for første gang, utrolig nok aldri brukt eller eid tørketrommel.🙈 Skal kjøpe baller til den, men lurer på om jeg skal kjøpe tennisballer eller de som ser ut som virus😂de med tagger på? Har hørt at sistnevnte bråker mindre. Stemmer det? Spm: 🤍 Hvor mange bør jeg ha? Og hvilke skal jeg kjøpe? 🤍 Skal tørke dunjakker, tørker man en og en jakke av gangen, eller kan man tørke flere sammen? Beklager teite spm🙈 Anonymkode: 09afa...6f2 Jeg har kjøpt fire stk på Coop Extra, fungerer glimrende! "Virusene" kan ikke sette seg fast i borrelåser, som jeg har opplevd med tennisballer. Tørk dunjakkene dine én og én. Anonymkode: 73ac9...d50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #8 Del Skrevet 2. september 2024 Når det gjelder dunjakker, og andre større ting; en og en. Passer også på å tørke like ting. For eksempel går det mye raskere å kun tørke undertøy. Enn å kombinere undertøy og frottehandklær. Blir også jevnere tørt. Anonymkode: 7e893...5ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #9 Del Skrevet 2. september 2024 jeg har hvite tennisballer og har hatt de i en årrekke og aldri sett at de blir loete? De med tagger på syns jeg sliter mer på e.g. dunjakker osv så de bruker jeg ikke.. Anonymkode: 90818...5ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #10 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg brukte tennisballer , men sluttet fordi gummien på ballene begynte å lukte, tålte nok ikke varmen og dette var ganske dyre baller opprinnelig kjøpt til spill. De som ser ut som virus har jeg hatt i mange år og de funker knall. Anbefaler 2-3 baller til tørking av dun. Her er et tips til dunjakkene, vask de i vaskeposer så holder dunet seg mer samlet under vask og får ikke like mye juling. Tips fra stormberg. Anonymkode: 9c580...c5e Tusen takk for svar alle sammen, dere er snille as🤍 Hvor får man kjøpt sånne vaskeposer?🤔 ts Anonymkode: 09afa...6f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 2. september 2024 #11 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tusen takk for svar alle sammen, dere er snille as🤍 Hvor får man kjøpt sånne vaskeposer?🤔 ts Anonymkode: 09afa...6f2 Klesbutikker, matbutikker… alle steder omtrent 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #12 Del Skrevet 2. september 2024 Fjugur skrev (1 minutt siden): Klesbutikker, matbutikker… alle steder omtrent Takk🤍 Stapper man bare jakka i den vaskeposen? Og tar den ut når den skal i trommelen? ts Anonymkode: 09afa...6f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #13 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg bruker stoffballer, fra Illums. Bråker ikke. kan også dryppe noen dråper eterisk olje på det, om man liker duft av klærne. Anonymkode: 7e893...5ed Må ha disse nå, har ikke tid å bestille på nett og vente. Det er meldt fint vær i slutten av uken, så vil gjerne tørke de litt ute også Vil disse funke? https://sunkost.no/woolzies-torkeballer-3-pak?gad_source=1&gbraid=0AAAAADcyTOEoowXwiSsYNoeygmWsVI7D8&gclid=EAIaIQobChMImJHnzO6jiAMVo1eRBR3cSSbHEAQYBiABEgLPavD_BwE ts Anonymkode: 09afa...6f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #14 Del Skrevet 2. september 2024 Og et spm til: Hvilken varme tørker man jakker på? Lav? ts Anonymkode: 09afa...6f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #15 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Og et spm til: Hvilken varme tørker man jakker på? Lav? ts Anonymkode: 09afa...6f2 Den har vel eget dunprogram? Kan være merket med en fjær. Anonymkode: 56cfb...f4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #16 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Må ha disse nå, har ikke tid å bestille på nett og vente. Det er meldt fint vær i slutten av uken, så vil gjerne tørke de litt ute også Vil disse funke? https://sunkost.no/woolzies-torkeballer-3-pak?gad_source=1&gbraid=0AAAAADcyTOEoowXwiSsYNoeygmWsVI7D8&gclid=EAIaIQobChMImJHnzO6jiAMVo1eRBR3cSSbHEAQYBiABEgLPavD_BwE ts Anonymkode: 09afa...6f2 Ja, er slike jeg har. Selvfølgelig uten at jeg kan si noe om kvaliteten til de ulike merkene. Mine har holdt i ca 10 år nå. Anonymkode: 7e893...5ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #17 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk🤍 Stapper man bare jakka i den vaskeposen? Og tar den ut når den skal i trommelen? ts Anonymkode: 09afa...6f2 Ja putt sen i vaskeposen og vask som anvist, ta den ut før tørketrommel:) ps ikke kjøp vaskepose på coop xtra, deres har hard treig glidelås. Den jeg kjøpte på lindex og hm har myk og fin, lett å få igjen Anonymkode: 9c580...c5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #18 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ja putt sen i vaskeposen og vask som anvist, ta den ut før tørketrommel:) ps ikke kjøp vaskepose på coop xtra, deres har hard treig glidelås. Den jeg kjøpte på lindex og hm har myk og fin, lett å få igjen Anonymkode: 9c580...c5e Mine jakker går men mannen sin jakke er diger og jeg tviler på at jeg får den i🥴 ts Anonymkode: 09afa...6f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #19 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Mine jakker går men mannen sin jakke er diger og jeg tviler på at jeg får den i🥴 ts Anonymkode: 09afa...6f2 Det finnes poser i forskjellige størrelser, men matbutikker har vel stort sett bare ganske små beregnet på f.eks. undertøy. Her er eksempel på en stor vaskepose. Anonymkode: eb6cb...576 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisik Skrevet 2. september 2024 #20 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Må ha disse nå, har ikke tid å bestille på nett og vente. Det er meldt fint vær i slutten av uken, så vil gjerne tørke de litt ute også Vil disse funke? https://sunkost.no/woolzies-torkeballer-3-pak?gad_source=1&gbraid=0AAAAADcyTOEoowXwiSsYNoeygmWsVI7D8&gclid=EAIaIQobChMImJHnzO6jiAMVo1eRBR3cSSbHEAQYBiABEgLPavD_BwE ts Anonymkode: 09afa...6f2 Du bør tørke dunjakker i tørketrommelen til de er helt tørre, ikke henge dem ut til tørk. For å være sikker på at dunen ikke blir liggende i klumper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå