AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #1 Del Skrevet 2. september 2024 Er så lei av alt jeg må huske på. Sørge for at barna har klart klær til riktig vær og årstid. Sjekke at regnbukse har strikk, at matpakker er klar, drikkeflasker vasket, klesskift i barnehage, vaske klær som er våt av tiss fra barnehagen osv. Og hjemme. Sørge for at klær er vasket så det ikke er tomt for rent og tørt ulltøy, henge opp vått yttertøy ig tørke våte sko. Sørge for å ta klesvask og oppvask før det flyter over og ikke blir plass å lage mat på kjøkkenet. Rydde leker (yngste er for liten til å gjøre det), vaske av bord med flekker etter middag, Sørge for at klær er i skittentøyskurv og ikke i stue, soverom, bad og gang. Hjelp! Jeg er så lei. Nå er jeg den "sure" hjemme, men jeg mener jeg har rett til det. Det fungerer ikke å "puse" og prate på en søt og vennlig måte. Ikke er det gøy å si "kjære, kan du være så snill å ta klesvasken" (som er 3 uker siden sist han gjorde). Han har andre bra kvaliteter, klarer seg veldig bra på jobb, er en god far osv. Men jeg vet ikke hvor lenge jeg orker. For disse problemene er jo mye av hverdagen. Har dere noen løsninger? Har forsøkt å ha litt faste oppgaver, men hans oppgaver sklir ut og blir bare utsatt. Anonymkode: 80037...77c 2 17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rosalilje84 Skrevet 2. september 2024 Populært innlegg #2 Del Skrevet 2. september 2024 Løsningen er å bytte mann. En voksen mann som ikke vil bidra på eget initiativ, kommer ikke til å bidra uansett hva man gjør. 43 1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #3 Del Skrevet 2. september 2024 Rosalilje84 skrev (Akkurat nå): Løsningen er å bytte mann. En voksen mann som ikke vil bidra på eget initiativ, kommer ikke til å bidra uansett hva man gjør. Jeg er jo redd for at det kan gå så langt. Eller at jeg må kompensere. Men da blir det surmulig resten av livet. For jeg klarer ikke gjøre alt alene med et smil. Anonymkode: 80037...77c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #4 Del Skrevet 2. september 2024 Kvinner som klager på at de har ubrukelige menn er det mest usjarmerende som finnes. Ofte er de noen usaklige og respektløse troll som er mer opptatt av å trekke mannen ned i søla enn å faktisk få husarbeidet gjort. Om nå denne mannen er så ille sier det ikke mest om deg som ikke klarte få noe bedre? Eller er kanskje mannen helt okay, men det er deg det er noe galt med? Anonymkode: b4d18...85f 7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #5 Del Skrevet 2. september 2024 Jeg har løsningen, men den hjelper dessverre ikke deg; Velg dem bort i utgangspunktet. Bærer leiligheten hans preg av rot og dårlig renhold, dump. Kommer moren innom innimellom og gjør rent, dump. Reiser han seg ikke for å rydde bord og hjelpe til om du har servert han middag, dump. Oppfører han seg eksemplarisk til dere blir samboere; Opplever du stadig at oppvaskmaskinen ikke blir ryddet selv om den er ferdig og han er hjemme, dump. Må du mase på han om enkle oppgaver i huset, dump. Aldri gå til det steg at du får barn med en slik mannebaby. Anonymkode: a954c...d14 26 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest takinova Skrevet 2. september 2024 #6 Del Skrevet 2. september 2024 Rosalilje84 skrev (9 minutter siden): Løsningen er å bytte mann. En voksen mann som ikke vil bidra på eget initiativ, kommer ikke til å bidra uansett hva man gjør. Nissen blir nok med på lasset om man "bytter mann", dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 2. september 2024 #7 Del Skrevet 2. september 2024 takinova skrev (Akkurat nå): Nissen blir nok med på lasset om man "bytter mann", dessverre. Det ble den ikke her. Jeg byttet mann fra ubrukelig til ordentlig, og har vært lykkelig helt siden jeg fant mannen. 14 2 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 2. september 2024 #8 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kvinner som klager på at de har ubrukelige menn er det mest usjarmerende som finnes. Ofte er de noen usaklige og respektløse troll som er mer opptatt av å trekke mannen ned i søla enn å faktisk få husarbeidet gjort. Om nå denne mannen er så ille sier det ikke mest om deg som ikke klarte få noe bedre? Eller er kanskje mannen helt okay, men det er deg det er noe galt med? Anonymkode: b4d18...85f Ikke lett å få seg noen bedre når alle menn er ubrukelige. Om kvinner klager på ubrukelige menn,har de seg selv å takke. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #9 Del Skrevet 2. september 2024 Rosalilje84 skrev (7 minutter siden): Det ble den ikke her. Jeg byttet mann fra ubrukelig til ordentlig, og har vært lykkelig helt siden jeg fant mannen. Samme her. Man skal ikke trenge å mase og nægge på voksne menn. De skal gjøre det av seg selv, noe mannen min selvfølgelig gjør de andre ble byttet ut til slutt Anonymkode: c9e5d...dee 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 2. september 2024 #10 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Kvinner som klager på at de har ubrukelige menn er det mest usjarmerende som finnes. Ofte er de noen usaklige og respektløse troll som er mer opptatt av å trekke mannen ned i søla enn å faktisk få husarbeidet gjort. Om nå denne mannen er så ille sier det ikke mest om deg som ikke klarte få noe bedre? Eller er kanskje mannen helt okay, men det er deg det er noe galt med? Anonymkode: b4d18...85f Det er noen av oss som dessverre ikke er fine nok for de kresne mennene, ja. Da blir det enkelte ganger slik at vi faktisk ikke kan få noe bedre. Men da velger vi å bo alene til vi KAN få noe bedre. Og det får vi som regel. Forresten, hvorfor er det kvinnen som må "få husarbeidet gjort"? Dette er ikke en kvinneoppgave i et forhold der begge jobber. Å kreve at mannen rydder etter seg selv og har normalt boevne er ikke å være "troll". Men selvfølgelig, for enkelte menn er det behagelig at kona-mamma fikser alt, så han kan slappe av hele tiden. 21 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #11 Del Skrevet 2. september 2024 Voksne folk endrer seg egentlig ikke. Man er den man er. Om mannen din er gratispassasjer i Familien AS kommer han til å være det på livstid. Du har to valg, avslutte forholdet eller fortsette. Fortsetter du, må det være med åpne øyne. Du kan ikke gå rundt å være sur fordi mannen din er på en måte du vet om og hver dag velger å akseptere ved å bli i forholdet. Anonymkode: b16ba...7ca 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #12 Del Skrevet 2. september 2024 Å bytte mann trenger ikke å gi en løsning, men å kvitte seg med dødvekt hjelper alltid. Anonymkode: 38120...c1c 5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest takinova Skrevet 2. september 2024 #13 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Voksne folk endrer seg egentlig ikke. Man er den man er. Om mannen din er gratispassasjer i Familien AS kommer han til å være det på livstid. Du har to valg, avslutte forholdet eller fortsette. Nei, voksne folk endrer seg ikke mye. Heller ikke kvinner. Og derfor gjetter jeg på at det blir stort sett det samme med "ny mann". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #14 Del Skrevet 2. september 2024 Skulle gjerne sett overskriften: "Dere som har ubrukelige damer. Hvordan få en lettere hverdag hvor BEGGE bidrar?" Tipper menn hadde fått skylda der også. Anonymkode: db53a...167 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #15 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Å bytte mann trenger ikke å gi en løsning, men å kvitte seg med dødvekt hjelper alltid. Anonymkode: 38120...c1c Omg lol Anonymkode: 4cd3b...a62 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #16 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg er jo redd for at det kan gå så langt. Eller at jeg må kompensere. Men da blir det surmulig resten av livet. For jeg klarer ikke gjøre alt alene med et smil. Anonymkode: 80037...77c det må du jo om du velger bort mannen også? Gjøre det alene? Anonymkode: d7a18...ca5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest takinova Skrevet 2. september 2024 #17 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skulle gjerne sett overskriften: "Dere som har ubrukelige damer. Hvordan få en lettere hverdag hvor BEGGE bidrar?" Tipper menn hadde fått skylda der også. Anonymkode: db53a...167 Garantert, hehe. "Du må se henne og la henne kjenne at hun blir verdsatt osv osv osv". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #18 Del Skrevet 2. september 2024 Jeg måtte ta min med i parterapi, få han til å forstå hvor utettferdig det var for meg og hvor sliten jeg ble av å ha det sånn. Det hjalp faktisk, men min hadde faktisk lyst å endre seg og ønsket ikke å ha en utslitt partner. Anonymkode: ada45...138 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #19 Del Skrevet 2. september 2024 9 minutter siden, AnonymBruker said: Skulle gjerne sett overskriften: "Dere som har ubrukelige damer. Hvordan få en lettere hverdag hvor BEGGE bidrar?" Tipper menn hadde fått skylda der også. Anonymkode: db53a...167 Hadde en ubrukelig eksdama. jeg lagde mat, ryddet vekk. Vasket klær, leilighet, bil, sengetøy. Alt som innebærer orden og renhet. Når jeg påpekte det ble hun forbanna og krevde prinsesse behandling. Jeg fikk tross alt sex i følge henne - måtte være godt nok i følge henne. Derav eks 😁👌 Anonymkode: dd952...ad3 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #20 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Kvinner som klager på at de har ubrukelige menn er det mest usjarmerende som finnes. Ofte er de noen usaklige og respektløse troll som er mer opptatt av å trekke mannen ned i søla enn å faktisk få husarbeidet gjort. Om nå denne mannen er så ille sier det ikke mest om deg som ikke klarte få noe bedre? Eller er kanskje mannen helt okay, men det er deg det er noe galt med? Anonymkode: b4d18...85f Jeg forstår at du synes det er vondt og vanskelig å måtte vokse opp. Det å innse at man har like mye ansvar hjemme. At livet som ung er over. Det er forståelig at du klamrer deg til ansvarsvarsavskrivelse og forsvarer det når du ikke ønsker å vokse opp med alt det innebærer. Livet er jo langt bedre når man ikke har noe ansvar, når dama gjør alt som din personlig slave og du kan leve som konge. Men sånn er desverre livet. Ingen kvinner ønsker å dele livet sitt med en mannebaby, som såklart nok er sårt for deg. Det å ikke være ettertraktet og satt pris på ❤️ Vi kvinner skal jobbe fulltid, ta hånd om alt husarbeid, vaske klær, planlegge, handle inn, lage mat, gi dere sex, gi dere omsorg, ikke forvente noe av dere og aldri si ifra. Hva skal vi liksom med slike menn? Jo før du innser at du er mer en byrde som mannebaby og vi kvinner ikke trenger slike som deg og ts sin mann, jo bedre. Da kan du faktisk ta tak i det å gjøre noe med det. Anonymkode: 0197c...fcb 17 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå