AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #1 Skrevet 2. september 2024 Tok Paracet og Ibux før jeg la meg i kveld, fordi jeg var dårlig. Vondt i magen, hodepine, halsvondt og bittelitt forhøyet temp; 37,6. Altså ikke engang feber, men likevel har jeg nå svetta så håret, dyna, madrass osv er vått!! Hvorfor skjer det når jeg ikke hadde feber?? Anonymkode: 633a0...3f2
NinaLisa Skrevet 2. september 2024 #2 Skrevet 2. september 2024 Du har nok hatt feber. Jeg svetter også voldsomt når jeg tar Ibux eller paracept selv om temp ikke er målbar.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #4 Skrevet 2. september 2024 Svetta sånn jeg også når jeg hadde covid (samme symptomer som deg). Hadde ikke feber.. men de Anonymkode: 161ec...d65
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #5 Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Svetta sånn jeg også når jeg hadde covid (samme symptomer som deg). Hadde ikke feber.. men de Anonymkode: 161ec...d65 Men det kan hende du har hatt feber i natt? Anonymkode: 161ec...d65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå