AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #1 Skrevet 2. september 2024 Chattet en del med ei som virket utrolig hyggelig og jordnær. Jeg tok insj for å møtes ganske fort etter matchen, men problemet var at hun studerer et stykke unna. Vi ble enige om å holde kontakten siden vi er en god del i Oslo området (der vi matcha). Sendte henne en melding for en uke siden, men fikk aldri svar. Ser at hun er aktiv på andre SOME kanaler, så kan neppe være at hu ikke har hatt tid. Vurderer nå å bare fjerne matchen fra Tinder. Merker at jeg for så vondt av folk som bare ghoster sånn...er helt lov å ikke være interessert, men please si ifra da. Anonymkode: 387b7...e01 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #2 Skrevet 2. september 2024 Dette må du ikke ta personlig. Skjer hele tiden med meg også (dame). Jeg har snakket med noen i ukesvis og så plutselig så er jeg unmatcha. Du må ha tykk hud og riste det av deg. Spesielt når du ikke har møttes noen, vare chattet, skjer ghosting over en lav sko. Folk er konfliktsky Det eneste du kan gjøre er å fortsette å oppføre deg. Ikke la deg bli en del av denne giftige dating kulturen. Si ifra selv når du føler det ikke er match, takk for deg og ønsk den andre lykke til. Anonymkode: de7ca...b2d 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå