AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #1 Del Skrevet 1. september 2024 Vi har ett uthus på tomten vår som vi bruker til fors/fest. Hun har vært der flere ganger sammen med meg, mine (og min mann) sine venner. Hun kjenner altså min mann gjennom meg, og hans/våre venner gjennom meg. Hun er aldri med de uten meg. På fredag hadde min mann ett par kamerater her. Jeg var også med en stund, men trakk meg inn i huset ca 22. Hun maset om å komme etter ett annet arrangement hun var på. Jeg sa det ikke ble noe idag siden jeg var sliten og ikke orket noe fest. Jeg sa også at jeg straks skal gå inn i huset og se tv og kose meg i sofaen alene. Klokka 2330 får jeg en snap fra henne- FRA UTHUSET. Hun maser jo da selvsagt om at jeg skal komme ut. Sender mange snapper av seg selv og min mann bl.annet. Jeg sender sms til min mann at det er uhørt, og at jeg vil han skal be henne dra igjen. Det synes han er vanskelig, og vil jeg skal komme ut. Jeg sier da at det skjer ikke, så da får hun bare bli. Enden på visa er at han avslutter festen (det mente jeg jo ikke han skulle) Han blir sur på meg, for mener at jeg er vanskelig, og at jeg kunne kommet ut for hans del. (Han forstod også min side dagen etter) Men nå er jeg bare dritt lei henne, og vil egentlig ikke be henne hit noe mer..... er jeg helt kokko her? Synes det var så respektløst. Anonymkode: ac3f4...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #2 Del Skrevet 1. september 2024 Du er nok litt koko. Anonymkode: d0e1e...c48 31 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #3 Del Skrevet 1. september 2024 Både du og henne er litt koko Anonymkode: a18c8...61d 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #4 Del Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Både du og henne er litt koko Anonymkode: a18c8...61d hahahahah, ja brått er jeg det 🙄 Anonymkode: ac3f4...e0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #5 Del Skrevet 1. september 2024 begge er litt koko. Ho fordi ho invadere dere. Du fordi du lot deg affisere av ei som openbart er en liten trøbbel-maker. Tror jeg bare hadde svart hun «som jeg sa så var det ingen vits å komme bort da jeg skal ta kveld. Jeg syns det er litt spesielt at du da likevel velger å komme og henge der. Men det er opp til deg. God natt». Så hadde jeg ikke opnet mer eller gitt der oppmerksomhet for det er jo det hun vil 😅 men litt spesielt av mannen din og; hadde jeg kun vært venninner igjen fordi manneb ville ta kveld og en kompis av han kom bortom hadde jeg sikkert sagt «øh… Ole har tatt kveld, så nå er der igrunn bare min venninnegjeng men du må bare komme bortom en annen gang». Anonymkode: 678b1...780 8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #6 Del Skrevet 1. september 2024 Nei, det er bare hun som er kokko.Det er direkte frekt å dra hjem til noen som sier at det ikke passer, og attpåtil sette seg ned med din mann og hans venner?! Hadde aldri giddet å be henne mer nei, hun har jo null respekt for deg. Anonymkode: 51390...c85 12 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #7 Del Skrevet 1. september 2024 Hun burde vel ha tatt hintet og latt vær å komme, men når hun først kom, gjorde det noe hvis de var en gjeng der uansett? Skjønner godt mannen din syntes det var ubehagelig å skulle be henne gå. Du burde ha gått ut å gjort det selv siden det var så viktig for deg. Er jo ikke sikkert mannen din hadde noe imot at hun var der, de var jo flere. Anonymkode: c06db...e13 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #8 Del Skrevet 1. september 2024 12 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, det er bare hun som er kokko.Det er direkte frekt å dra hjem til noen som sier at det ikke passer, og attpåtil sette seg ned med din mann og hans venner?! Hadde aldri giddet å be henne mer nei, hun har jo null respekt for deg. Anonymkode: 51390...c85 Hva om hun gikk forbi på vei hjem og hørte det var fest i uthuset? Ikke unaturlig eller koko å joine da. Anonymkode: 44c77...2b8 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #9 Del Skrevet 1. september 2024 Hun burde ikke ha mast om å komme når du sier det ikke passer. Og du burde jo bare ha latt henne være der når hun først dukket opp og holdt fast ved at du hadde andre planer. Og siden mannen din hadde fest der med sine venner og syntes det var helt ok at hun var der med dem, hvorfor skal du henge deg opp i det? Er du litt kontrollerende og vil bestemme hvem mannen din skal henge med? Du sier at hun aldri er med på noe uten deg, men hvis du skal bestemme til enhver tid hvem som skal inkluderes så er jo ikke det så rart. Anonymkode: adf12...534 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #10 Del Skrevet 1. september 2024 Normalt sett ville jeg ikke hatt noe imot i en slik situasjon at en venninne (som jeg antar er singel i ts sitt tilfelle) ble med når også flere av mannens kompiser er der (gitt at noen av de kompisene er single) ble med. Men denne bekjente viser at hun er så sosialt amøbe med å komme selv om hun har fått beskjed om å ikke komme, at jeg ikke hadde stolt på henne. Og det hadde gjort at jeg hadde ment hun fikk dra. Jeg hadde nok gått ut selv og bedt henne om å gå, da det i hovedsak var min bekjent, ikke mannens. Anonymkode: c15d6...755 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 1. september 2024 #11 Del Skrevet 1. september 2024 Hun høres ekstremt slitsom ut og jeg er enig i at det var respektløst. 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #12 Del Skrevet 1. september 2024 Hun er en frekk. Hadde ikke invitert henne mer, men samtidig, vil det funke det da? Hun kommer jo uansett. AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hun burde ikke ha mast om å komme når du sier det ikke passer. Og du burde jo bare ha latt henne være der når hun først dukket opp og holdt fast ved at du hadde andre planer. Og siden mannen din hadde fest der med sine venner og syntes det var helt ok at hun var der med dem, hvorfor skal du henge deg opp i det? Er du litt kontrollerende og vil bestemme hvem mannen din skal henge med? Du sier at hun aldri er med på noe uten deg, men hvis du skal bestemme til enhver tid hvem som skal inkluderes så er jo ikke det så rart. Anonymkode: adf12...534 Det virket vel ikke som mannen var så glad i at hun var der gjorde det vel? Han avsluttet festen selv, etter at ts sa hun bare får være der med dem men hun kommer ikke ut. Anonymkode: d4ff0...24b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #13 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg sa også at jeg straks skal gå inn i huset og se tv og kose meg i sofaen alene. Klokka 2330 får jeg en snap fra henne- FRA UTHUSET. Enden på visa er at han avslutter festen (det mente jeg jo ikke han skulle) Men nå er jeg bare dritt lei henne, og vil egentlig ikke be henne hit noe mer..... er jeg helt kokko her? Synes det var så respektløst. Anonymkode: ac3f4...e0c Hvorfor er du sur på ho og ikke han? Anonymkode: c1dc0...8e4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nastine Skrevet 2. september 2024 #14 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hvorfor er du sur på ho og ikke han? Anonymkode: c1dc0...8e4 Hvorfor skulle hun bli sur på mannen? 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #15 Del Skrevet 2. september 2024 Synes begge oppførte seg veldig rart. Veldig sært av henne å bare dukke opp. Men når det først skjer. Ufint å dumpe problemet over på mannen. Når slikt skjer, selv om det er andre som er rare, jatter man bare litt med der og da. Så jeg hadde bare tatt turen ut for å unngå klein stemning. Hun var sikkert ikke helt edru heller, gitt hva hun gjorde. Så hadde jeg bare tatt en prat dagen etter. Viste hun ingen forståelse da, så ville hun vært strøket av "gjestelisten" for fremtidige fester, og generelt blitt ignorert. Anonymkode: 89b69...f5f 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #16 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva om hun gikk forbi på vei hjem og hørte det var fest i uthuset? Ikke unaturlig eller koko å joine da. Anonymkode: 44c77...2b8 Jo, faktisk. Anonymkode: 54ec3...0e1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #17 Del Skrevet 2. september 2024 Hun var frekk som kom når du sa det ikke passet. Men jeg synes det hadde vært enda frekkere av mannen din å jaget henne ut når hun først stakk innom. Så sant det var flere der og hun ikke la seg etter han. Anonymkode: bba85...467 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #18 Del Skrevet 2. september 2024 Jeg hadde ikke brydd meg. Men der har du meg da. Jeg stoler på min mann. Og jeg stoler på mine venner. Men hadde jeg vært ung så mulig jeg hadde tenkt annerledes. Hadde litt andre venner rundt meg da. Anonymkode: 7ea1c...06d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 2. september 2024 #19 Del Skrevet 2. september 2024 Det er frekt å ankomme andres fest når du ikke er invitert. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 2. september 2024 #20 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg hadde ikke brydd meg. Men der har du meg da. Jeg stoler på min mann. Og jeg stoler på mine venner. Men hadde jeg vært ung så mulig jeg hadde tenkt annerledes. Hadde litt andre venner rundt meg da. Anonymkode: 7ea1c...06d Tenkte det samme. Hadde virkelig ikke brydd meg. Men hvis jeg var ung og hun var en som pleide å vise at hun var interessert i mannen min, eller alle andres menn generelt, da hadde det stilt seg annerledes. Hvis hun ikke er sånn, så skjønner jeg ikke hva som er så farlig. Du slapp jo å være med. Men sosialt smart er hun jo ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå