AnonymBruker Skrevet 1. september #1 Del Skrevet 1. september Hva kan jeg spise slik at jeg ikke raider skapet? Anonymkode: 89d25...677 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september #2 Del Skrevet 2. september egg Anonymkode: c3f0a...8ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c_buk Skrevet 2. september #3 Del Skrevet 2. september Har du problemer med vekta da? Er ikke så rart om kroppen har lyst på næring etter trening. Men generelle tips: - Drikk nok vann - Sov nok - Sørg for at glukogenlagrene er fulle. Det kan gjøre underverker på sultfølelsen og ikke minst prestasjonene på trening. - Spis nok proteiner! Dette er vel det viktigste rådet. Det viktigste er å få i seg nok proteiner i løpet av dagen og ikke bare rett etter trening. Nå vet jeg ingenting om hvor hardt, hvor ofte og hva du trener, så det er vanskelig å komme med eksakt mengde. Men et sted fra 1,5 gram protein per kg kroppsvekt (om du ikke trener spesielt ofte og hardt) til 2,2 gram protein per kilogram kroppsvekt bør være greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september #4 Del Skrevet 2. september Jeg bruker havregrøt med melk i, ostesmørbrød eller proteinshake. Hvis jeg skal ha middag etter trening, så blir det ofte omelett med masse grønnsaker og ost, eller pasta med fløtesaus. Generelt: fylle på med proteiner og karbohydrater. Anonymkode: 622c9...e36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september #5 Del Skrevet 2. september c_buk skrev (10 timer siden): Har du problemer med vekta da? Er ikke så rart om kroppen har lyst på næring etter trening. Men generelle tips: - Drikk nok vann - Sov nok - Sørg for at glukogenlagrene er fulle. Det kan gjøre underverker på sultfølelsen og ikke minst prestasjonene på trening. - Spis nok proteiner! Dette er vel det viktigste rådet. Det viktigste er å få i seg nok proteiner i løpet av dagen og ikke bare rett etter trening. Nå vet jeg ingenting om hvor hardt, hvor ofte og hva du trener, så det er vanskelig å komme med eksakt mengde. Men et sted fra 1,5 gram protein per kg kroppsvekt (om du ikke trener spesielt ofte og hardt) til 2,2 gram protein per kilogram kroppsvekt bør være greit. Ja er overvektig bmi 26 Spiser mye mer enn vanlig etter trening. Nesten ikke vits å trene... Anonymkode: 89d25...677 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aazy Skrevet 4. september #6 Del Skrevet 4. september (endret) Har du eit greit, balansert kosthald? Er du erfaren mosjonist som klarer balansere aktivitet og restitusjon? Følgjer du eit program? Får du minst 7t kvalitetssøvn kvar natt? Fpr du i deg minst 1g protein per kg kroppsvekt og 20g+++ fiber kvar dag? Får du i deg eit solid måltid før trening? Mange potensielle faktorer her. Endret 4. september av aazy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå