AnonymBruker Skrevet 1. september #1 Del Skrevet 1. september Jeg lar meg utnytte mentalt av venner, og jeg må gjøre ett eller annet for å stoppe det. Jeg er hele gjengen sin klagemur og hobbypsykolog, og i tillegg er jeg flink pike hele tiden. Så jeg klarer ikke å si nei når noen har det vanskelig. Har nå en kompis som sliter veldig. Han har gjort det lenge. I helgen oppdaget jeg at jeg ikke er den eneste vennen han bruker til å få utløp for frustrasjon og å få råd, men at han også går til andre med dette. Og da tenker jeg litt sånn- det trenger kanskje ikke å være min jobb da? Hvis jeg nevner noe til noen av vennene mine om at jeg har det vanskelig, så er det rett tilbake til deres problemer, akkurat som om de ikke tåler at den som vanligvis støtter og gir råd også har det tøft. Noen som er i samme situasjon? Anonymkode: 20895...572 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #2 Del Skrevet 1. september Skru av telefonen når du trenger ro. Anonymkode: 7fa33...e1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goodbeforelong Skrevet 1. september #3 Del Skrevet 1. september Du burde kanskje vurdere hvilke venner du omgåes med. Høres ikke ut som du får like mye tilbake som du gir. Samtidig må du spørre deg hvorfor det har blitt slik? Det et jo bra at folk viser deg tillitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #4 Del Skrevet 1. september goodbeforelong skrev (54 minutter siden): Du burde kanskje vurdere hvilke venner du omgåes med. Høres ikke ut som du får like mye tilbake som du gir. Samtidig må du spørre deg hvorfor det har blitt slik? Det et jo bra at folk viser deg tillitt. Ja, og det gjør meg jo på en måte glad. Jeg er rolig og rasjonell og får ofte høre at jeg gir gode råd. Og det er jo fint. Jeg tar kanskje ikke så mye plass i relasjonene mine. TS Anonymkode: 20895...572 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå