Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere her med stor aldersforskjell? Har dere barn sammen/ bonusbarn ?

Selv er jeg nå med en som er 9 år eldre, og begge med et barn fra før, og vi vurderer sterkt et til sammen. Vi begge er i tidlig 30 årene

Anonymkode: 72e33...957

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Besteforeldrene mine hadde en aldersforskjell på 12 år, der bestemor var eldst. De fikk tre barn. Ei venninne hadde en samboer som var 22 år eldre, de rakk å få tre barn før de gikk fra hverandre (alderen var ikke hovedårsaken til det); han hadde to barn fra før av. 

Jeg er i et forhold til en mann som er 24 år eldre enn meg, det blir definitivt ingen barn siden vi er ferdige med det begge to! 

Anonymkode: 50b24...449

• Liker 1
Skrevet

Hvordan er han 9 år eldre enn deg når begge er i begynnelsen av 30 årene?

Anonymkode: b88bc...e59

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvordan er han 9 år eldre enn deg når begge er i begynnelsen av 30 årene?

Anonymkode: b88bc...e59

Her ser jeg det må ha gått fort i skrivinga🤣 han er 9 år eldre og han er i begynnelsen av 30 årene, ikke jeg. Jeg mente derimot å skrive, at det hadde kanskje vært annerledes ift barn om begge var i begynnelsen av 30 årene 

ts

Skrevet

9 år er da ikke stor aldersforskjell?

Anonymkode: 43b83...b25

• Liker 4
Skrevet

Eksen min er 9 år eldre enn meg. Vi var sammen i 9 år og ikke en eneste gang tenkte jeg over aldersforskjellen 😊 Så lenge man er voksen, så synes jeg ikke at man skal henge seg så mye opp i aldersforskjellen. 

Min første eks var 16 år eldre enn meg og vi fikk da det til å fungere 😊 Var ikke aldersforskjellen som gjorde at det ble slutt i noen av de forholdene 😊

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Her ser jeg det må ha gått fort i skrivinga🤣 han er 9 år eldre og han er i begynnelsen av 30 årene, ikke jeg. Jeg mente derimot å skrive, at det hadde kanskje vært annerledes ift barn om begge var i begynnelsen av 30 årene 

ts

Det er vel ikke noe problem i deres tilfelle, tenker jeg? Særlig når dere begge har barn fra før, da er dere i samme livsfase. Det hadde kanskje vært verre hvis han hadde vært 31 og småbarnsfar, mens du hadde vært 22, student og festet hele tiden. 

Anonymkode: 997c6...892

• Liker 1
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

ts

Dette er overhodet ikke aldersforskjell som er engang verdt å rynke på nesen av. Hadde han vært passert 50 kunne man sagt noe, men selv da hadde det vært okay til casual sex. Og så lenge begge er under 40 funker alt til forhold også. Selv 35 og 20. 

Anonymkode: 9252f...e1f

Skrevet

Vi har en aldersforskjell på 12 år og vært sammen i over 30. Vi fungerer godt sammen og dette vil nok vare livet ut (i alle fall for meg som er eldst 😄 ).

Anonymkode: 5113e...33d

• Liker 1
Skrevet

Er i et forhold med 9 års aldersforskjell, anser vel egentlig ikke det som en stor aldersforskjell 😅 

Vi er frivillig barneløse, så det er ikke en problemstilling for oss. 

Anonymkode: 98c67...2fa

• Liker 1
Skrevet

9 års forskjell her å, tenker ikke over det en eneste gang. Har 2 barn sammen i starten av barneskolen.

Anonymkode: f2f12...d4d

Skrevet

Foreldrene til svogeren min er 12 år, de kommer nok til å gå fra hverandre pga alderen nå. Men de fikk 5 barn sammen først og alle barna er over 20 nå. Hun vil ikke ende opp som pleierske (forståelig nok)

Anonymkode: ba87a...50b

Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Foreldrene til svogeren min er 12 år, de kommer nok til å gå fra hverandre pga alderen nå. Men de fikk 5 barn sammen først og alle barna er over 20 nå. Hun vil ikke ende opp som pleierske (forståelig nok)

Det må være feil..Du skriver: "Foreldrene til svogeren min er 12 år"? ( De har jamen hatt det travelt når de har klart å få 5 barn):ironi:

Skrevet

Mellom voksne fungerer det jo fint helt frem til mannen bikker 60, og deretter pensjonsalder. Der har jeg sett mange triste liv. Der mannen plutselig blir mer gubbete. Og blir han ikke det i merkbar grad begynner man å leve separate liv, uten å kunne lage seg en hverdag sammen som pensjonsiter. Og når yngste går av blir hun ofte sittende fast hjemme med en eldre/skrøpelig person, enn å kose seg de siste gode årene av livet før alderdommen innhenter. 

Anonymkode: 26fcc...040

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det må være feil..Du skriver: "Foreldrene til svogeren min er 12 år"? ( De har jamen hatt det travelt når de har klart å få 5 barn):ironi:

Har 12 års aldersforskjell* 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...