Gjest notabene Skrevet 21. februar 2006 #1 Skrevet 21. februar 2006 Ja, hvordan er det med dere? Jeg og typen har vært sammen såpass lenge nå at vi går lengere og lengere når vi skal sprite opp sexlivet. Jeg har venninner som sier de ikke ville turt, andre som sier de tørr men bare med enkelte partnere, og atter andre som sier de ville gjort det med hvem som helst. Hadde de trodd partneren ville lagt filmene på nettet etter et eventuelt brudd, ville de ikke vært sammen med vedkommende i første omgang. Hvordan er det med dere?
Gjest 2324 Skrevet 21. februar 2006 #2 Skrevet 21. februar 2006 Jeg har ikke noe lyst til det, i hvertfall ikke på nåværende tidspunkt. Det har i grunn ikke så mye med at jeg er redd for at bildene/filmen kan havne i feil hender, men jeg tror nok jeg ville blitt veldig stiv og unaturlig foran et kamera.
Gjest notabene Skrevet 21. februar 2006 #3 Skrevet 21. februar 2006 Ååhh gud, ja. Jeg kjenner følelsen. De første gangene vi prøvde gikk det med mye tid på å rette på kameraet, spekulere i om det var greit at kameraet sto der det sto, spekulere i om det var for møkt i rommet, lure på hva vi skulle gjøre forran kameraet, og ja, brukte mye tid på å i det hele tatt komme i gang. Men etter noen forsøk glemte vi at kameraet sto på.
Gjest gjesta Skrevet 21. februar 2006 #4 Skrevet 21. februar 2006 Skulle jeg prøvd det så skulle jeg hatt full kontroll. Det betyr mitt kamera og at bildene havnet på min pc og uten at han hadde passord.
Diana Skrevet 21. februar 2006 #5 Skrevet 21. februar 2006 Vet ikke helt jeg. Det kommer vel an på hvor mye du stoler på din utkårede eller kjæreste som det også heter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå