Gå til innhold

Til menn, kan det bli for mye sex i forholdet ditt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kom til å tenke på dette etter noen kommentarer jeg hørte i helgen. 

Vi er voksne 37 - 43 år. Og det viser seg at veldig mange par har sex sjelden. Jeg og kjæresten har sex hver dag om vi er under samme tak. I feriene er det hver dag, så 4-8 ganger i uka. Gir gjerne en blowjob per dag i tillegg.

Jeg kom til å tenke at de mennene som har sex bare èn gang i mnd med konen/kjæresten er kanskje mye mer takknemlig, kåt og giret enn en mann som har sex hver dag?

Så til dere menn, blir dere lei? Kan det bli for mye?

Anonymkode: 97469...54f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor lenge har dere vært sammen? 

Jeg ble sammen mannen da jeg var 36, han 32. Vi hadde sex HELE tiden, så mye at han sa: "Om vi skal bli noe mer enn bare pulevenner er vi nødt til å gjøre litt andre ting så vi blir kjent" 🤣 Han klarte ikke holde tritt med med meg, men jeg er fornøyd, om ikke han klarte så hjalp han med med munn eller fingre. 

Nå etter 5 år og 2 barn på 1 og 3 så har vi sex 2-5 gr i uken i snitt. Kun bj under mensen, også kan det være fire kvelder på rad, også pause på noen dager. Noen ganger kun oral/fingre/runking. Så opp og ned. Men vil påstå at vi har et god sexliv. 

Når det er sagt så var faktisk den beste sexen den gangen vi var borte fra hverandre i 1.5 uke og hadde sex igjen. Jeg hadde ikke onanert, og den sexen etter det hadde gått en stund, ja den var MAGISK. Så faktisk enda bedre om vi ikke har så ofte sex. Men uansett: Sex er digg:) 

Anonymkode: d75c0...e2b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sex 1 gang i uka, etter hans ønske. Jeg kunne hatt sex daglig. 

Anonymkode: 82c25...d3b

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert i teorien, men har ikke opplevd det i praksis. Konsekvent to ganger daglig hadde nok blitt i overkant, men stort sett daglig og to ganger innimellom er fint. Har ikke hatt eller blitt møtt om et ønske om mer enn dette.

Anonymkode: 75eff...d35

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er inne i vårt andre år sammen 🥰 er 39 og 42 år. Har barn, og vurderer felles om huskjøp går i boks innen rimelighetens tid..

Dette er ikke nytt for meg. Har hatt daglig sex med den jeg har vært samboer med, lengste varte strax 7 år. 

Dette forholdet og mannen er tusen ganger bedre.. har ingen historie som tilsier at det skal gi seg med det første 😅

Ts

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi er voksne 37 - 43 år. Og det viser seg at veldig mange par har sex sjelden. Jeg og kjæresten har sex hver dag om vi er under samme tak. I feriene er det hver dag, så 4-8 ganger i uka. Gir gjerne en blowjob per dag i tillegg.

Jeg kom til å tenke at de mennene som har sex bare èn gang i mnd med konen/kjæresten er kanskje mye mer takknemlig, kåt og giret enn en mann som har sex hver dag?

Nei, de som har sex bare èn gang i mnd er frustrerte og oftere utro, så bare fortsett!!! Hilsen mann 48 som har hver dag! 

Anonymkode: 3096a...4e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så absolutt. Sex med samme personen man har pult flere hundre ganger før er ikke så givende at jeg gidder å gjøre det hver dag. Det holder med MAKS én gang i uka.

Anonymkode: 67b49...ca2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Så absolutt. Sex med samme personen man har pult flere hundre ganger før er ikke så givende at jeg gidder å gjøre det hver dag. Det holder med MAKS én gang i uka.

Kanskje du generelt har litt lav sexlyst? Eller lite lyst på partneren din?

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 40 og mannen min er 53. Vi har vært samboere i 5 år og har sex hver eneste dag. Hver eneste kveld før vi sovner og om det passer så gjerne på ettermiddagen også. I helger og ferier som oftest  2-3 ganger hver dag. For oss er det sli at jo mer sex vi har jo mer lyst får vi. 

Anonymkode: 6b89e...103

• Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ja jeg blir lei. Ja det kan bli for mye.

sex 8 ganger i uken+blow jobb daglig er langt mer en hva jeg hadde giddet. Nå er ikke jeg noe tilhenger av å bli sugd i utgangspunktet, så akkurat den blir på siden av spørsmålet for min del.

Noe mer en 2 ganger i uken over tid hadde blitt masete for min del. 2 ganger i uken fast er også litt i overkant for min del.

Anonymkode: c5b24...8b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja jeg blir lei. Ja det kan bli for mye.

sex 8 ganger i uken+blow jobb daglig er langt mer en hva jeg hadde giddet. Nå er ikke jeg noe tilhenger av å bli sugd i utgangspunktet, så akkurat den blir på siden av spørsmålet for min del.

Noe mer en 2 ganger i uken over tid hadde blitt masete for min del. 2 ganger i uken fast er også litt i overkant for min del.

Anonymkode: c5b24...8b2

Helt enig med deg her. Holder med 1-2 ganger i uka. Om det er snakk om sex med en ny jente så kan jeg omså ha sex hver dag, men om det er med samme kjerringa så trenger det ikke være så ofte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Helt enig med deg her. Holder med 1-2 ganger i uka. Om det er snakk om sex med en ny jente så kan jeg omså ha sex hver dag, men om det er med samme kjerringa så trenger det ikke være så ofte. 

Samme tenker jeg om sex med samme mann. 1 gang i uka er topp. Blir kjedelig med mer

Anonymkode: 22191...1f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du er ikke ment for forhold. Sier ikke det på grunn av at du vil ha sex 1 gang i uken, men måten du omtaler den du potensielt elsker som kjærring.

Jeg har mindre lyst på daglig sex, men anser deg som ulojal og hadde ikke valgt å dele mitt ene liv på noen så uromantisk.

Skjønner variasjon er spennende, men preferer du variajson, ikke steng noen inne med deg så de får det korte strået av livet. 

Anonymkode: 13f85...b44

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er mye? det kan variere: Mye på en dag? Mye på en uke? Mye etter en måned?

Og hva er mye på en måned etter 2år som samboere? 

Jeg er mann og «det kommer an på».. jeg kan gå 12 orgasmer på en formiddag, men det blir litt mye i lengden, og det KAN bli for mye. Hvis jeg da har kommet 12x så har hun og 12x. Hun kan og synes det blir mye. Så ja, det kan bli «for mye».  Og man skal ha en sinnsyk kjemi og god sex for at begge skal komme 12x på en formiddag. Man blir øm.. 

Hun jeg er med nå klarer bare 2 orgasmer før hun er helt ferdig. Alt over en er lite. Og synes en gang i uka er mye. 

Jeg kaller det seksuell apetitt. Den er ulik. 

For meg kan det ikke bli for mye. Men det blir som regel for lite. 

m49, og jeg driter i å være anonym

Endret av Sander33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Kan bli for mye. Var sammen med ei som ville ha sex hele tiden. Ni ganger om dagen i den mest aktive perioden. Ble bokstavelig talt slitasjeskader på pikken. Aldri uthvilt. Orket det ikke i lengden. Men gøy å tenke tilbake på.

Anonymkode: 4d8fc...552

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg er 40 og mannen min er 53. Vi har vært samboere i 5 år og har sex hver eneste dag. Hver eneste kveld før vi sovner og om det passer så gjerne på ettermiddagen også. I helger og ferier som oftest  2-3 ganger hver dag. For oss er det sli at jo mer sex vi har jo mer lyst får vi. 

Anonymkode: 6b89e...103

Er du mann? Ts rettet spørsmålet til menn

Anonymkode: 3bff4...237

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...