AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #1 Skrevet 1. september 2024 Jeg har relativt nylig kommet ut av et lengre samboerskap, og akkurat nå leier jeg sokkelleiligheten hos foreldrene mine. Jeg har truffet en ny, han er en flott mann jeg virkelig liker, men det er vanskelig å ta ham med hjem siden foreldrene mine vil få det med seg og det er jeg ikke helt klar for ennå… 😅🫣 Han har enebolig, men har store barn boende hjemme mesteparten av tiden, og vi vil gjerne ta det litt rolig mht til dem. Så, er det noen som har tips til hvor vi kan treffes? Blir dyrt med hotell hver gang vi vil ha sex, liksom 😂 Jeg har tilgang til en familiehytte, men det er et stykke å reise dit… Jada, vet jeg bør flytte ut fra der jeg bor nå, men det er ikke så lett å finne noe i nærheten, og foreldrene mine begynner å trenge en del hjelp så vil ikke være så alt for langt unna heller… Dere som har hatt behov for å «gjemme» dere vekk litt, hvordan har dere gjort det? Anonymkode: 9f087...049
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #2 Skrevet 1. september 2024 Har du ikke egen inngang? Anonymkode: 4337a...717 3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #3 Skrevet 1. september 2024 Hm, dette var jo veldig lite løsningsorientert. Kan han ikke bare parkere bilen et stykke bort fra huset å snike seg inn til natta? Og har egentlig foreldrene dine noe med hvem du har på besøk? Jeg snikpulte en fyr en periode å vi bare møttes å knullet i bilen. Nei er det noe fremtid i dette så burde ikke dette vært så vanskelig spør du meg. Anonymkode: 44114...5d9 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #4 Skrevet 1. september 2024 6 minutter siden, AnonymBruker said: Har du ikke egen inngang? Anonymkode: 4337a...717 Nei, felles hovedinngang nede, leiligheten min er liksom halve underetasjen… klønete fortalt… Felles gårdsplass ute. ts Anonymkode: 9f087...049
Anjatapinjata Skrevet 2. september 2024 #5 Skrevet 2. september 2024 Har det noe å si om foreldrene dine vet du får besøk da? Er jo helt normalt å få besøk😅 Jeg deler bolig med mamma selv, og aldri hatt noe problemer med det. 1
Gjest takinova Skrevet 2. september 2024 #6 Skrevet 2. september 2024 Anjatapinjata skrev (2 minutter siden): Har det noe å si om foreldrene dine vet du får besøk da? Er jo helt normalt å få besøk😅 Jeg deler bolig med mamma selv, og aldri hatt noe problemer med det. Ligger nok noe bak her, som gjør at mamma og pappa ikke skal få nyss i dette. Dere får finne en annen plass å møtes bare. Telttur, hyttetur, hotell.
Jajakvinne12 Skrevet 2. september 2024 #7 Skrevet 2. september 2024 Jeg tenker som så at hvis du har et forhold som ikke tåler dagens lys, så burde du kanskje ikke ha det forholdet.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #9 Skrevet 2. september 2024 Jajakvinne12 skrev (1 minutt siden): Jeg tenker som så at hvis du har et forhold som ikke tåler dagens lys, så burde du kanskje ikke ha det forholdet. Er da ikke alle som ønsker å rope ut om et ferskt forhold med en gang. Trenger ikke være noe galt med det Anonymkode: d52bb...9b7 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #10 Skrevet 2. september 2024 Sex kan dere ha i bilen. Ellers treffes på tur i skogen ( kan også ha sex der også), gå på kino, kafe', Avogtil hos deg/ dine foreldre. Du kan gjerne si til de at du treffer en litt, men det er ikke helt tidspunkt for at de treffer han enda. Skjønner godt du vil ha det for deg selv i starten Anonymkode: 1e97f...223
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #11 Skrevet 2. september 2024 Doen på Oslo S Anonymkode: c6b17...6f0
Pingvinen Skrevet 2. september 2024 #12 Skrevet 2. september 2024 Jeg har 2 voksne barn. Begge har bodd hos meg i korte perioder etter de ble voksne. Jeg legger meg ikke oppi hvem de har besøk av. De er jo voksne. Lenge siden jeg hadde behov for å blande meg eller bestemme over de. Stiller opp for de når de trenger det, men blander meg ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå