Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mørke ringer under øynene, og er til tider hoven også, spesielt om morgenen. Bruker litt eye patches innimellom,og noen kremer som skal hjelpe men ser ikke de helt store resultatene... Sminker bort det verste med concealer og pudder. Noen som har tips? Hva bruker du av sminke,hudpleie osv som faktisk funker? 

Anonymkode: 0a54d...d43

Skrevet

Hva som hjelper, kommer i grunnen litt an på hva både de mørke ringene og hovenheten skyldes. Det kan være vitaminmangel, kosthold etc., og da vil ikke hudpleie hjelpe. Det som kan hjelpe mot hovenhet, er lymfedrenasje (lett massasje, finnes mange videoer om dette på YT, søk f.eks. på "de-puffing facial massage") og å sørge for å få i seg nok væske. Mye karbohydrater binder vann i kroppen og kan gi hovenhet under øynene. Du kan også forsøke et øyeserum med koffein, som virker sammentrekkende på huden. Husk fuktighetskrem/øyekrem i tillegg, da mange av disse serumene ikke gir fukt. Et øyeserum som jeg har brukt en tid nå, og som jeg synes gir synlige resultater, er Elementrè Firming Eye Serum. Nå er ikke jeg plaget av mørke ringer, da, men kan være hoven rundt øynene på morgenen, og det er jeg i mye mindre grad når jeg bruker dette serumet morgen og kveld. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...