Mona123 Skrevet 2. september 2024 #21 Del Skrevet 2. september 2024 "Sorry, du skylder meg allerede penger" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #22 Del Skrevet 2. september 2024 Send vippskrav. Og neste gang får du penger på forskudd. Noen mennesker er bare slik, og dersom du ønsker å ha han som venn må du bare ha dette på det rene. Anonymkode: d69e4...5dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grevling Skrevet 6. september 2024 #23 Del Skrevet 6. september 2024 On 9/1/2024 at 9:28 PM, AnonymBruker said: Kortsiktig klok vil jeg si. Man mister jo venner på veien, gjør seg upopulær og står til slutt alene. Så hvem er egentlig klokest til syvende og sist? Anonymkode: fdbaa...1da Og rykter sprer seg ganske raskt om slik oppførsel, som gjør at mange vil skygge banen i fremtiden. Så det blir vanskelig å få nye bekjentskaper og venner. De aller, aller fleste vil ikke assosieres med en kjent snylter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovise78 Skrevet 6. september 2024 #24 Del Skrevet 6. september 2024 Du har fått mange gode råd her. Du gjør lurt i å følge dem. Og så tenker jeg at du er en veldig ålreit fyr med stor omtanke for andre, men det er ikke riktig at han utnytter deg når han skal være en venn. Den greia med inngang og bestilling i baren er for øvrig drøy. Ekte venner oppfører seg ikke sånn. Ikke en gang venner med ADHD. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #25 Del Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (På 2.9.2024 den 12.09): hmm hmm.. glemsk OG impulsiv med andres penger ja. Lukter litt adhd av det her. Han må lære seg å ta hensyn, men han lærer BARE når du faktisk sier ifra. Så når han bestiller drinker så kan du si, å, det her ville jeg ikke ha. DA lærer han. Så kan du si, du trenger ikke bestille til meg altså. Og husk at du skylder meg x og y. Er han rotete hjemme hos seg selv så har du med en som har adhd å gjøre. 😆 Anonymkode: ff812...1e2 Adhd å bruke andres penger? Den var ny... Har adhd selv, men dette er noe jeg aldri gjort, og heller ikke andre jeg kjenner med diagnosen. Hvorfor skal man hele tiden slenge ut diagnoser her, hvorfor kan ikke folk være idioter, gnintne, ego, slem osv, uten å ha en diagnose? For du vet at det finnes drittsekker som er helt uten diagnoser? Ts, har du prøvd å ta en skikkelig samtale om dette? Stille han litt til veggs/ansvarliggjøre han rett og slett? Poengtere hvor mye penger du faktisk bruker på han, og hvor slitsomt det er å alltid måtte mase på tilbakebetalingen, og at du gruer deg til å henge/snakke med han fordi det alltid er et mas og en forventning om penger. Anonymkode: 6e50a...023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå