Gå til innhold

Fortell meg...

goodbeforelong

Anbefalte innlegg

Har lest endel tråder her inne. Fascinerende til tider. 

Føtter, nylon, fetisjer osv osv.

Merker meg at de som skriver de liker føtter ofte blir møtt med ; ekkelt, pervers osv.. 

Jeg synes det er både fantasiløst og kunnskapsløst å stemple folk på denne måten. 

Er ikke for eksempel en fot med lakkede tær i nylon, noe feminint og elegant som skal kunne pirre en seksuell interesse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo for mange er det det. Jeg personlig liker å massere kvinneføtter. Men de må være rene og velstelt. Men å sutte på tær blir for spesielt for meg. 

Anonymkode: 3bb9c...f80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotfetisj er vel den mest vanlige fetisjen blant menn. Mange kvinner liker ikke det menn liker. Ergo; "alt" er ekkelt og/eller perverst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotfetish er bare at senteret for føtter ligger for nærme senteret for nytelse i hjernen. Altså en helt fysisk greie hos noen som resten ikke vil ha forståelse for. For meg er ikke det å stelle føttene noe mer enn å stelle hvilken som helst annen del av kroppen. Jeg setter pris på kyssing av hele kroppen, inkludert føtter, men verken nylon, føtter eller neglelakk gir meg noe mer enn en pen sveis på hodet.

Anonymkode: 5b23f...660

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utfordringen kan vel ofte være at det for mange menn blir så vanvittig "mye". Det blir altoppslukende, dominerende for tenningen og hele fokuset havner på den ene tenningen, samt hvordan motparten best kan oppfylle akkurat denne tenningen. 

Som AB over meg sier, hadde menn med denne tenningen klart å koble det inn i et helt vanlig samliv, så hadde nok forståelsen for fascinasjonen/fetisjen vært mye høyere. 

Anonymkode: 18eee...f8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Detronisert said:

Fotfetisj er vel den mest vanlige fetisjen blant menn. Mange kvinner liker ikke det menn liker. Ergo; "alt" er ekkelt og/eller perverst. 

Lurer på hvilke kvinner du omgås med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker ikke å bli tatt på føttene i det hele tatt. Så hadde nok ikke passet sammen med en mann som har fotfetisj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er ekkelt om noen sutter eller tar på tærne mine. Jeg liker ikke følelsen av det på noen måter. Det er ikke det samme som at jeg synes de som liker det er ekle. Det er to vidt forskjellige ting!

Siden jeg synes det er skikkelig ekkelt så er det på ingen måter noe jeg kan forhandles til å gå med på i ett forhold og derfor er det jo greit å få avklart denne typen preferanser ganske tidlig.

Anonymkode: 835a2...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er ekkelt eller perverst. Men en med fotfetisj passer ikke sammen med meg. Jeg misliker sterkt å bli tatt på føttene. Bare takler det ikke. Liker ikke fotmassasje. Lakker ikke negler, går ikke med nylonstrømper eller pensko. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (4 timer siden):

Lurer på hvilke kvinner du omgås med.

Hvor skrev jeg at referansen min var kvinner jeg omgås?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Detronisert said:

Hvor skrev jeg at referansen min var kvinner jeg omgås?

Da er jeg spent på hvor du har disse mange kvinnene fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Utfordringen kan vel ofte være at det for mange menn blir så vanvittig "mye". Det blir altoppslukende, dominerende for tenningen og hele fokuset havner på den ene tenningen, samt hvordan motparten best kan oppfylle akkurat denne tenningen. 

Som AB over meg sier, hadde menn med denne tenningen klart å koble det inn i et helt vanlig samliv, så hadde nok forståelsen for fascinasjonen/fetisjen vært mye høyere. 

Anonymkode: 18eee...f8f

Jeg vil tro mange klarer å balansere dette og ta det inn i vanlig samliv, som du kaller det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Matas, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...