Gå til innhold

Angst og valg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg skal ta ett vanskelig valg, hvordan vet jeg om det er jeg som ønsker det eller angsten som ikke vil?

Hva gjør dere andre med angst?

Anonymkode: 5b10b...8f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker dette alltid var et dilemma. Si at jeg ble invitert på konsert, og ikke ønsket å dra. Angst var jo definitivt en grunn til å ønske å bli hjemme. Men ville jeg ha dratt på konserten om jeg ikke hadde angst? Det ville berodd på flere faktorer. Hvem er artisten, hvor er konserten, hvem har invitert meg? Det prøvde jeg å spørre meg om for å nøste opp i det.

Nå når jeg ikke har angst kan jeg si at de samme spørsmålene er like relevante nå.

Hvilket valg må du ta?

Anonymkode: 9a8f0...63b

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg husker dette alltid var et dilemma. Si at jeg ble invitert på konsert, og ikke ønsket å dra. Angst var jo definitivt en grunn til å ønske å bli hjemme. Men ville jeg ha dratt på konserten om jeg ikke hadde angst? Det ville berodd på flere faktorer. Hvem er artisten, hvor er konserten, hvem har invitert meg? Det prøvde jeg å spørre meg om for å nøste opp i det.

Nå når jeg ikke har angst kan jeg si at de samme spørsmålene er like relevante nå.

Hvilket valg må du ta?

Anonymkode: 9a8f0...63b

Valget er noe som er veldig angstfull. 

Anonymkode: 5b10b...8f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...