AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #1 Skrevet 1. september 2024 Det første han spør om hver morgen er «skal jeg i bhg idag?». Når svaret er ja, blir det gråt, trass og lei seg unge. De dagene han har fri ser jeg lettelsen i ansiktet hans. Han vil aldri barnehagen, men det er noen dager det godtas såvidt å leveres. Andre dager stritter han imot. De ansatte sier det går over umiddelbart etter vi drar, og at han er blid og fornøyd, og når vi henter er han glad. Men jeg ser aldri at han leker med noen. Og når jeg spør, så svarer han at han leker alene. Er dette vanlig for alderen, eller er det mest vanlig å begynne å leke sammen med andre snart? Bekymret mamma. Anonymkode: 0126b...21c
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #2 Skrevet 1. september 2024 Jeg ville snakket med barnehagen om det. Spurt hva de ser, om det stemmer med det han sier. Og spurt om hvordan de jobber med dette i barnehagen (for det skal de jo, de skal hjelpe barna å bli venner og å bli kjent med hverandre og leke fint sammen) Anonymkode: a1922...345 2 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #3 Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det første han spør om hver morgen er «skal jeg i bhg idag?». Når svaret er ja, blir det gråt, trass og lei seg unge. De dagene han har fri ser jeg lettelsen i ansiktet hans. Han vil aldri barnehagen, men det er noen dager det godtas såvidt å leveres. Andre dager stritter han imot. De ansatte sier det går over umiddelbart etter vi drar, og at han er blid og fornøyd, og når vi henter er han glad. Men jeg ser aldri at han leker med noen. Og når jeg spør, så svarer han at han leker alene. Er dette vanlig for alderen, eller er det mest vanlig å begynne å leke sammen med andre snart? Bekymret mamma. Anonymkode: 0126b...21c Han er jo bare lei seg fordi han vil være sammen med DEG. Helt vanlig å leke alene. Anonymkode: 47f8b...ecf 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #4 Skrevet 1. september 2024 Min lekte mye alene da de barna som var på hans avdeling ikke var den typen som matchet bra med han. Etter 1 begynte det 2 nye barn og plutselig hadde han venner🙂 en gutt og en jente. Han var mye med de voksene eller alene da de få guttene på avdelingen ikke var særlig inkluderende og jentene var av den typen som var opptatt av lipgloss, perler, strutteskjørt og smådrama. Anonymkode: 30d1e...ff5 1
mommyaka Skrevet 1. september 2024 #5 Skrevet 1. september 2024 Har sønnen din mye fri? Om jeg spurte hvem min hadde lekt med kunne hun svare..ingen...men det var ikke sant... eller..hva spiste du idag...ingen ting ( og hun hadde spist tomatsuppe) skjer hva lekte du idag..husker ikke.
kjærring Skrevet 1. september 2024 #6 Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det første han spør om hver morgen er «skal jeg i bhg idag?». Når svaret er ja, blir det gråt, trass og lei seg unge. De dagene han har fri ser jeg lettelsen i ansiktet hans. Han vil aldri barnehagen, men det er noen dager det godtas såvidt å leveres. Andre dager stritter han imot. De ansatte sier det går over umiddelbart etter vi drar, og at han er blid og fornøyd, og når vi henter er han glad. Men jeg ser aldri at han leker med noen. Og når jeg spør, så svarer han at han leker alene. Er dette vanlig for alderen, eller er det mest vanlig å begynne å leke sammen med andre snart? Bekymret mamma. Anonymkode: 0126b...21c snakk med barnehagen.. ungen min sa alltid det også, selv om det aldri var tilfelle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå