Gå til innhold

Hvordan greie å slippe han innpå seg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinne 34, blitt såret x antall ganger, av folk jeg trodde brydde seg om meg, eller av menn, noe som gjør at jeg kvier meg ganske mye for å slippe andre innpå. Og med andre, så mener jeg spesielt menn. Jeg er redd for å bli såret enda en gang, av noen jeg er veldig glad i, og at det skal gi meg mye sorg og frustrasjon. Men jeg vet jo det, at jeg finner ikke ut noe uten å prøve. Og ingen mann. Og tro meg, jeg har aldri hatt mer lyst til å komme meg inn i et forhold med en mann enn det jeg har nå. Jeg lengter etter sex, kos, stryking, nærhet og alt det der. Nærhet er deilig da den rette gir deg det. 

Jeg har vel en litt i kikkerten, og han virker veldig snill og god. Men han holder igjen, noe jeg merker på han. Av og til da jeg møter han, så tenker jeg; Kan du ikke bare la være å holde igjen, så ser vi hva som skjer? Jeg vet at han gjør det sånn ut av respekt for meg, fordi jeg har sagt jeg trenger tid på meg. Nå forrige gang hadde han leid et hotellrom, men jeg sov ikke over der, siden jeg skulle i bursdag dagen etter, så jeg måtte hjem. Jeg var litt lei meg for det i bilen, og tenkte jeg heller ville ligge inntil han. Jeg har møtt han to ganger, men jeg føler vi var mer på bølgelengde og snakket bedre sammen nå sist. Han skrev at han angret på at vi ikke hadde mer befølende kontakt, og han egentlig ville kysse meg. Har møtt han to ganger. 

Burde jeg si ifra om hva jeg ønsker, eller skal jeg bare vente til han tar initiativ? 

Hva er DINE erfaringer? Hvordan kommer du deg over en eventuell skuffelse, hvis noen du har blitt glad i sårer deg?

Anonymkode: 4959b...db9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest goodbeforelong

Skuffelse/sorg går over med tiden. Beste tips er å lære av ting. 

Men, du taper ikke på å være ærlig i kommunikasjonen. Kan være befriende å slippe å gå rundt grøten. 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste må jo være å ikke ha det så travelt, bli ordentlig kjent med han før du har sex med han.

Anonymkode: 67dd4...44d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...