Gå til innhold

Hvor lenge texter du med noen før dere møtes?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis du kommer i kontakt med noen på en dating app, hvor lenge kommuniserer dere før dere eventuelt møtes?

Anonymkode: 35bb9...aac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis du kommer i kontakt med noen på en dating app, hvor lenge kommuniserer dere før dere eventuelt møtes?

Anonymkode: 35bb9...aac

Det er lenge det 😂. Har ikke møtt noen via datingapp. Tør ikke sånt jeg. Har bare skrevet med et par mennesker som jeg var interessante bare. Alltid gøy å lære noen å kjenne. Så sender jeg aldri bilder til mennesker jeg ikke kjenner. Det syns jeg er skummelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis i 14 dager, det lengste et halvt år (men da var vi på motsatt side av kloden...)

Anonymkode: 30ee1...82e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker mange uker. Siste jeg møttes så chattet vi i va 4 uker. Da chattet vi også nesten daglig.

Jeg har hatt noen negative opplevelser. Møtte noen etter å ha chattet 1 uke. Personen var ikke så snill som han fremstod. Klok av skade så er jeg mye mer forsiktig med hvem jeg møter og de må vise at de klarer å være tolmodige for å kunne møte meg. Det vil si jeg tester dem ikke, men de trenger å respektere behovet jeg har for tid

Anonymkode: 1941e...9ec

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mest avhengig av når man kan få til å møtes. Jeg chatter lenge nok til at jeg har en formening om vi er på samme sted i livet og har like verdier og interesser, og at personen virker oppegående før  jeg ønsker å møtes. Sjeldent det tar mer enn en uke å vite det. Å vente lenge med å møtes har jeg bare dårlig erfaring med. Da begynner man gjerne å forestille seg hvordan den andre er, og ofte stemmer det dårlig med hva som faktisk møter deg. Om man møtes og det er null tiltrekning så er det kjedelig å ha bygd opp forventningene i mange uker.

Anonymkode: 3a67f...9b4

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen chattet mye i to dager før vi møttes. De jeg møtte før han chattet jeg lengre med, men husker ikke hvor lenge. 

Anonymkode: a8f3a...9ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen dager, men jeg må ha skrevet ganske mye med en person før jeg velger å møte han. Jeg er introvert og kresen, så de som nærmest åpner med å skrive "skal vi ta en kaffe?" svarer jeg ikke. 

Kvinne, 38

Anonymkode: 51f0f...506

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man bor i samme by og ikke kan avtale møte etter 3-4uker med chatting, så er man vel for travel til å date/ikke interessert i date med den personen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen uker. Gidder ikke møte alle som vil møtes uten å ha avklart om man vil det samme etc

Anonymkode: 4ecea...b7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...