Gå til innhold

Date en yngre mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 28 og ble nettop invitert på en date av en 23-åring. Jeg var på en swing-kveld og noen gutter kom opp til meg og overbeviste meg om å by opp en veldig sjenert kompis av dem. Jeg gjorde det. Vi danset flere ganger og han spanderte øl på meg, og var veldig hyggelig og snill. Neste morgen sendte han meg en melding og sa det var hyggelig og å bli kjent og om vi kunne finne på noe en dag. Jeg liker ikke denne moderne datingkulturen, og folk er aldri så rett på sak og respektfulle mot meg. Vennene mine, som kjenner han godt, sier han er verdens hyggeligste fyr og at jeg bør gi han en sjanse. Til informasjon er jeg høyt utdannet og har bodd mye i utlandet og er utadvendt på fest. Han er bonde, har mest sannsynlig aldri bodd borte fra bygden sin og er veldig sjenert. Jeg ønsker å gifte meg og få barn om ikke så lenge, så blir det bortkastet å date så unge menn?

Skal jeg på date? Dersom det ikke går, er jeg redd får å såre denne sjenerte mannen, om han skulle ende opp med å like meg.

Anonymkode: 3bf57...fbb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er 28 og ble nettop invitert på en date av en 23-åring. Jeg var på en swing-kveld og noen gutter kom opp til meg og overbeviste meg om å by opp en veldig sjenert kompis av dem. Jeg gjorde det. Vi danset flere ganger og han spanderte øl på meg, og var veldig hyggelig og snill. Neste morgen sendte han meg en melding og sa det var hyggelig og å bli kjent og om vi kunne finne på noe en dag. Jeg liker ikke denne moderne datingkulturen, og folk er aldri så rett på sak og respektfulle mot meg. Vennene mine, som kjenner han godt, sier han er verdens hyggeligste fyr og at jeg bør gi han en sjanse. Til informasjon er jeg høyt utdannet og har bodd mye i utlandet og er utadvendt på fest. Han er bonde, har mest sannsynlig aldri bodd borte fra bygden sin og er veldig sjenert. Jeg ønsker å gifte meg og få barn om ikke så lenge, så blir det bortkastet å date så unge menn?

Skal jeg på date? Dersom det ikke går, er jeg redd får å såre denne sjenerte mannen, om han skulle ende opp med å like meg.

Anonymkode: 3bf57...fbb

slik du beskriver så har du vel svaret selv allerede. Du vet hvilken type mann du ønsker deg, og du har istedenfor blitt overtalt av andre til å bli kjent med han. 

Så kast ikke bort dagene dine for du har vel allerede etablert et nettverk som du har rundt deg, og har dine bekjentskaper. 

Skrevet

Rent etisk er aldersforskjellen helt innafor, men spørsmålet er jo om han er moden for alderen eller ikke. Gå på en date med han og de hvordan du opplever det. 

Anonymkode: 7617e...abe

• Liker 2
Skrevet

Høres jo veldig hyggelig ut. Jeg tror det kommer til å gå bra med dere begge om det ikke blir noe utav det, så skader jo ikke å møtes om du kjenner du har lyst 

Anonymkode: b0e0b...6ae

Skrevet

Han er nok for ung

Anonymkode: 200b6...39c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Dere er begge i 20årene så sånt sett er aldersforskjellen innafor, spørsmålet er hvor snart du vil ha barn? Er det mulig å vente noen år og få barn når han er i midten til slutten av 20årene?  Eller må det skje innen de nærmeste to årene? Uansett skader det ikke å gå på date å evt spørre hva han ser for seg. Om han er bonde og fornøyd med det så kommer han ikke til å studere, ta utveksling, flytte rundt osv. Kanskje han er fornøyd med et enkelt og trygt A4 liv på landet og faktisk vil stifte familie tidlig. 

Anonymkode: fa5f6...844

• Liker 1
Skrevet

Hvordan føler du deg med ham? 

Vil du bli intellektuelt stimulert? 

Jeg har hørt på ulike spørreprogrammer, og de som kan mye om mangt er ofte bønder (hører på radio) og pedagoger. Ift intellektuell stimuli. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...