AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #21 Del Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg var en gang personen som klarte å velte en bøtte rent såpevann på terassen så det rant ned på stakkars naboen under meg. Merket det ikke før hun brølte. Hadde på meg headsett og slumpet borti bordet som bøtten var på enden til. Jeg ble veldig overrasket og sa unnskyld mange ganger. Tilbød meg å vaske vekk alt såpevannet som kom på dem og området deres. Men hun var så forbanna at hun ventet bordet bøtten stod på, skrek, skremte baby på 5 mnd og kløp meg i skulderen for å "ta igjen". Var ikke veldig vondt, men jeg ble skremt av henne og fikk ett lite blåmerke. Hun kontaktet styret og klaget på meg, men utelot alt hun gjorde i situasjonen. Da jeg forklarte meg ble jeg ikke trodd.. Skjer noe slikt igjen skal jeg gjøre som naboen din og gjemme meg. Anonymkode: b80cd...e11 La oss håpe at TS ikke hadde tenkt å klype dem, eller rope mens en baby var i nærheten. Stakkars deg med en så psykisk ustabil nabo. Anonymkode: ebb76...1df 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #22 Del Skrevet 1. september 2024 Naboene under svigermor hadde selskap på sin terrasse. Svigermor hadde storrengjøring og ristet gulvteppe over kanten. På terrassen hos naboen under sto det en bløtkake, den fikk litt ekstra «pynt» kan en si. Så ting kan skje. Anonymkode: 486af...ac8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #23 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Mener du at det ble gjort med vilje? Eller enset ikke naboen at dere satt der før vannet var kastet ut? I så fall er de vel flaue, og gjemmer seg.. Anonymkode: 53bbf...974 Uansett hva, så skal ikke naboen gjøre dette, men heller gå ut å gjøre det og ikke over balkongen eller hva det måtte være. Anonymkode: 24064...b6f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #24 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Naboene under svigermor hadde selskap på sin terrasse. Svigermor hadde storrengjøring og ristet gulvteppe over kanten. På terrassen hos naboen under sto det en bløtkake, den fikk litt ekstra «pynt» kan en si. Så ting kan skje. Anonymkode: 486af...ac8 Man rister vel ikke tepper på balkongen om man har folk under seg?? Anonymkode: 74fe3...fdf 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkaker Skrevet 2. september 2024 Forfatter #25 Del Skrevet 2. september 2024 12 hours ago, AnonymBruker said: Du sier de er unge. Hvis du skriker til dem ble de sikkert både litt redde og flaue, ja. Men seg imellom flirer de og gjør narr av dere. Som ungdom gjør når de har tabbet seg ut. Da er de ikke modne nok enda. Men om du tar det opp med dem senere, burde de kunne forstå at her skylder de en unnskyldning. Det må bli en erfaring i å modnes. Så om du er vennlig og saklig da, har du kanskje en flott anledning til å bli enige om visse husregler mtp musikk og bråk? Kjedelig når man bor tett på folk i så ulike livsfaser. Anonymkode: 53bbf...974 De er rundt 25, så de er ikke helt ungdommer. Vi har tidligere opplevd at de var frekke da vi gikk opp kl 3 om natta og ba dem om å skru ned musikken siden vi hadde en baby. Og da vi sa ifra om vaskemaskinen så ble vi kalt navn. Jeg vet ikke om det er vits i å prøve å snakke med dem igjen. Jeg vet at dette var et uhell, men man må ta ansvar for sine handlinger. En liten "unnskyld" hadde vært nok. Og vi har aldri vært noen kranglete naboer, tvert imot. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #26 Del Skrevet 2. september 2024 Jeg er bare så utrolig glad for at jeg ikke trenger å bo så tett på folk. Blir stadig mer sikker på at jeg aldri ville trives med å bo i boligfelt, rekkehus eller leilighet med naboer så kloss på. Jeg trives best med å bo på landet, med litt avstand til naboer slik at jeg kan pisse uforstyrret på alle fire hushjørner. Anonymkode: cca85...76c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå