Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Bite me
Skrevet

Noen som vet om noen nettsider som selger MAC-sminke, og da ikke strawberrynet. De har så dårlig utvalg.

Takk til den som har svar. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du finner sikkert på Ebay.

Og ja, de selger nye varer og.

Gjest Bite me
Skrevet

Søren, har ikke Ebaykonto. Hmm...

Må vel finnes noen nettsider som fører det merket? :klø:

Skrevet

Jeg har også forsøkt å finne MAC på nettet, eller dvs. finne noen som sender til Norge, men det er umulig.

Bruker ebay.co.uk - her selges helt ny, ubrukt sminke i orginalemballasjen. Var litt skeptisk i begynnelsen, var redd for å få sminke som var brukt, men sjekk beskrivelsen: BNIB betyr "brand new in box", dersom sminken er brukt vil det stå i beskrivelsen. Sjekk også selgerens feedback score, de som har mange positive kommentarer og 100% feedback kan du stole på. Jeg betaler enkelt og greit med Paypal, registrerte meg via ebay.

Lykke til.

Skrevet

jeg mener å ha lest at esthetique i glassmagasinet i oslo (ved stortorget) skal begynne å føre dette merket...mener det sto i magasinet til esthetique...fint om noen får bekreftet/avkreftet dette...

Skrevet
Søren, har ikke Ebaykonto. Hmm...

Må vel finnes noen nettsider som fører det merket? :klø:

Ebay konto og paypal konto oppretter du raskt og enkelt og gratis. Bare vær obs på at Ebay er jævlig avhengighetsskapende.

• 2 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Stemmer at Esthetique på Glasmagasinet i Oslo skal begynne å ta inn MAC. :klappe: Jeg ringte nettopp og spurte. Men, det blir ikke før i juni når de er ferdig med ombyggingen.

Dette var en gladnyhet, for jeg elsker øyenskyggene til Mac!! Spesielt de med masse glitter.

200 (!) øyenskyggenyanser å velge mellom har jeg lest. Og lipglossene er bra...Og rougen...Høy kvalitet og fine farger. På tide at de kom til Norge!

:)

Gjest Gjest
Skrevet

Har hørt mye bra om glossene deres og.

Skrevet (endret)
Stemmer at Esthetique på Glasmagasinet i Oslo skal begynne å ta inn MAC.    :klappe:  Jeg ringte nettopp og spurte. Men, det blir ikke før i juni når de er ferdig med ombyggingen.

Seriøst?

Jeeeeiiii! :hoppe:

Elsker MAC.

Endret av Zest
Gjest Gjest
Skrevet
Seriøst?

Jeeeeiiii!  :hoppe:

Elsker MAC.

Jepp, seriøst!! :grine2: Gleder meg til juni..... :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...