Gjest Bite me Skrevet 20. februar 2006 #1 Skrevet 20. februar 2006 Noen som vet om noen nettsider som selger MAC-sminke, og da ikke strawberrynet. De har så dårlig utvalg. Takk til den som har svar.
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2006 #2 Skrevet 20. februar 2006 Du finner sikkert på Ebay. Og ja, de selger nye varer og.
Gjest Bite me Skrevet 21. februar 2006 #3 Skrevet 21. februar 2006 Søren, har ikke Ebaykonto. Hmm... Må vel finnes noen nettsider som fører det merket? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2006 #4 Skrevet 21. februar 2006 Jeg har også forsøkt å finne MAC på nettet, eller dvs. finne noen som sender til Norge, men det er umulig. Bruker ebay.co.uk - her selges helt ny, ubrukt sminke i orginalemballasjen. Var litt skeptisk i begynnelsen, var redd for å få sminke som var brukt, men sjekk beskrivelsen: BNIB betyr "brand new in box", dersom sminken er brukt vil det stå i beskrivelsen. Sjekk også selgerens feedback score, de som har mange positive kommentarer og 100% feedback kan du stole på. Jeg betaler enkelt og greit med Paypal, registrerte meg via ebay. Lykke til.
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2006 #5 Skrevet 21. februar 2006 jeg mener å ha lest at esthetique i glassmagasinet i oslo (ved stortorget) skal begynne å føre dette merket...mener det sto i magasinet til esthetique...fint om noen får bekreftet/avkreftet dette...
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2006 #6 Skrevet 21. februar 2006 Søren, har ikke Ebaykonto. Hmm... Må vel finnes noen nettsider som fører det merket? :klø: ← Ebay konto og paypal konto oppretter du raskt og enkelt og gratis. Bare vær obs på at Ebay er jævlig avhengighetsskapende.
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2006 #7 Skrevet 2. mars 2006 Stemmer at Esthetique på Glasmagasinet i Oslo skal begynne å ta inn MAC. Jeg ringte nettopp og spurte. Men, det blir ikke før i juni når de er ferdig med ombyggingen. Dette var en gladnyhet, for jeg elsker øyenskyggene til Mac!! Spesielt de med masse glitter. 200 (!) øyenskyggenyanser å velge mellom har jeg lest. Og lipglossene er bra...Og rougen...Høy kvalitet og fine farger. På tide at de kom til Norge!
Zest Skrevet 2. mars 2006 #9 Skrevet 2. mars 2006 (endret) Stemmer at Esthetique på Glasmagasinet i Oslo skal begynne å ta inn MAC. Jeg ringte nettopp og spurte. Men, det blir ikke før i juni når de er ferdig med ombyggingen. ← Seriøst? Jeeeeiiii! Elsker MAC. Endret 2. mars 2006 av Zest
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2006 #10 Skrevet 2. mars 2006 Seriøst? Jeeeeiiii! Elsker MAC. ← Jepp, seriøst!! :grine2: Gleder meg til juni.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå