Hei1234567 Skrevet 1. september 2024 #1 Skrevet 1. september 2024 (endret) Jeg er en kvinne (slutten av 20-årene). Har hatt ca. 20 sexpartnere (noen lange forhold på flere år, noen fuckfriends og noen ONS). Jeg har aldri kommet når jeg har sex med en gutt. Jeg har bare klart å få meg selv til å komme ved hjelp av fingrene én gang (da var jeg alene). Kommer når jeg bruker vibrator alene, men syns det virker litt som et nederlag/tungvindt å ha med seg i senga med en gutt. Er litt redd for at han skal føle seg “ubrukelig”? Hva tenker egt gutta om jenter som ikke komme? Helt ærlig; er det et stort skuff? Jeg elsker jo å ha sex og det med orgasme er ikke noe jeg savner (vet jo ikke om noe annet), men har hatt inntrykk av at dette er noe gutta savner/syns er litt kjipt. Det blir liksom ofte et tema, feks at han sier at han skal slikke meg til jeg kommer, men så må vi jo bare slutte fordi det går jo ikke (selv om jeg syns det er kjempedigg). Men syns det er sårt at det ofte blir et tema som sagt, men at jeg ikke får det til… Endret 1. september 2024 av Hei1234567 4
sicario Skrevet 1. september 2024 #2 Skrevet 1. september 2024 Hei1234567 skrev (3 minutter siden): Jeg er en kvinne (slutten av 20-årene). Har hatt ca. 20 sexpartnere (noen lange forhold på flere år, noen fuckfriends og noen ONS). Jeg har aldri kommet når jeg har sex med en gutt. Jeg har bare klart å få meg selv til å komme ved hjelp av fingrene én gang (da var jeg alene). Kommer når jeg bruker vibrator alene, men syns det virker litt som et nederlag/tungvindt å ha med seg i senga med en gutt. Er litt redd for at han skal føle seg “ubrukelig”? Hva tenker egt gutta om jenter som ikke komme? Helt ærlig; er det et stort skuff? Jeg elsker jo å ha sex og det med orgasme er ikke noe jeg savner (vet jo ikke om noe annet), men har hatt inntrykk av at dette er noe gutta savner/syns er litt kjipt. Det blir liksom ofte et tema, feks at han sier at han skal slikke meg til jeg kommer, men så må vi jo bare slutte fordi det går jo ikke (selv om jeg syns det er kjempedigg). Men syns det er sårt at det ofte blir et tema som sagt, men at jeg ikke får det til… Har aldri noen sinne hørt om en mann som syntes det er negativt at dama bruker vibrator eller på annen måte tar ansvar for egen nytelse når man har sex. Det er sexy og utelukkende positivt. 9
Village Skrevet 1. september 2024 #3 Skrevet 1. september 2024 Hei1234567 skrev (7 timer siden): Jeg er en kvinne (slutten av 20-årene). Har hatt ca. 20 sexpartnere (noen lange forhold på flere år, noen fuckfriends og noen ONS). Jeg har aldri kommet når jeg har sex med en gutt. Jeg har bare klart å få meg selv til å komme ved hjelp av fingrene én gang (da var jeg alene). Kommer når jeg bruker vibrator alene, men syns det virker litt som et nederlag/tungvindt å ha med seg i senga med en gutt. Er litt redd for at han skal føle seg “ubrukelig”? Hva tenker egt gutta om jenter som ikke komme? Helt ærlig; er det et stort skuff? Jeg elsker jo å ha sex og det med orgasme er ikke noe jeg savner (vet jo ikke om noe annet), men har hatt inntrykk av at dette er noe gutta savner/syns er litt kjipt. Det blir liksom ofte et tema, feks at han sier at han skal slikke meg til jeg kommer, men så må vi jo bare slutte fordi det går jo ikke (selv om jeg syns det er kjempedigg). Men syns det er sårt at det ofte blir et tema som sagt, men at jeg ikke får det til… Jeg tenker at du bør ta med vibratoren hver eneste gang. Ha den i veska sammen med kondomer og glidemiddel slik at du alltid er beredt. Min beste repetetive ONS-erfaring har alltid med seg vibrator. 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #4 Skrevet 2. september 2024 Forventer du at det skal skje fort? Har du prøvd at han setter inn en eller to fingre samtidig som han slikker? Spredd bena mer? Har aldri hatt med vibrator med en mann selv, men tror det hadde gjort sexen mye bedre og kommer til å gjøre det i fremtiden. Om en mann ikke liker det, så får han prøve å være kvinne selv. Det er i klitoris det ligger for mange av oss, ikke vagina. Anonymkode: a9806...914 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #5 Skrevet 2. september 2024 Tror de fleste vet at fra naturens side er det vanskeligere for kvinner enn det er for menn og at sex kan være bra allikavel. Anonymkode: 6f4b2...3a1 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #6 Skrevet 2. september 2024 Har aldri hørt om en kvinne som ikke kommer når hun blir pult godt av en mann hun er virkelig seksuelt tiltrukket av. Det kan ha noe å gjøre med at de svært sjelden blir pult bra nok, og at svært få damer har tilgang på å ligge med seksuelt tiltrekkende menn. Kvinner tror gjerne at de er tiltrukket av de dem ligger med, men man justerer seg etter hva man kan få. Anonymkode: 4b84b...c35
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #7 Skrevet 2. september 2024 Synd for dem, og håper de klarer det når de blir litt mere modne. I og med at du skriver jenter, så regner jeg med de fortsatt har mye å lære når det gjelder sex. Og noe av grunnen kan også være at sexpartner også bare er en gutt enda. Anonymkode: 0fca0...520
Hans Tore Lem Skrevet 2. september 2024 #8 Skrevet 2. september 2024 Har aldri opplevd at jenter jeg har sex med ikke får orgasme. Som regel får de serieorgasmer og squirter som gale.
Doolittle Skrevet 2. september 2024 #9 Skrevet 2. september 2024 Hei1234567 skrev (23 timer siden): Kommer når jeg bruker vibrator alene, men syns det virker litt som et nederlag/tungvindt å ha med seg i senga med en gutt. Er litt redd for at han skal føle seg “ubrukelig”? Herregud, det skal du jo virkelig ikke tenke på! Mange sliter med å komme, og om man har funnet noe som funker for seg er det jo bare å kjøre på med mer av det! En mann som ikke unner deg å komme bare fordi du trenger en vibrator for å komme er det ikke verdt å bruke tid på uansett. 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #10 Skrevet 2. september 2024 Aldri opplevd at ei kvinne ikke har kommet Anonymkode: 6b283...a75
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #11 Skrevet 2. september 2024 Hans Tore Lem skrev (20 minutter siden): Har aldri opplevd at jenter jeg har sex med ikke får orgasme. Som regel får de serieorgasmer og squirter som gale. Ja selvsagt gjør du det! Tviler ikke et sekund. 😅 Anonymkode: 95ad5...f5d 9 6
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #12 Skrevet 2. september 2024 Vil bare si at du ikke er alene TS. Jeg har det ganske likt som deg. Akkurat lært meg å komme med å bruke fingrene alene- ellers har jeg bare brukt vibrator også med menn. Men nå vil jeg prøve å komme ved å bare bruke fingrene med han jeg dater nå… det krever en del mere enn med vibrator- men driver å øver meg for meg selv😅 også akkurat lært å få g punkt orgasme med samtidig stimuli av klitoris (ja det er forskjell på orgasmene og hvordan jeg kommer dit..) Jeg er K32 for øvrig. Men jeg lurer på det samme som deg egentlig. Hva mennene tenker. Man kan jo bli ganske usikker og mistet selvtillit av svarene her- hvor alle damer tydeligvis kommer kjempe lett og mange ganger, og alle menn kun har sex med damer som kommer masse og lett. Da kan man jo føle seg veldig annerledes og ubrukelig (hvertfall kan jeg kjenne på det til tider) og syntes det er skikkelig kjipt. siden jeg syntes det er såpass kjipt har jeg begynt å prøve å utforske litt og teste litt hva som funker for meg og når jeg kjenner ting. Begynt å trene mye bekkenøvelser og styrke for bekkenbunn også. Samt øver meg på å bruke fantasien… Dette krever faktisk litt jobb😅 men føler at jeg finner litt mer og mere ut av ting hvertfall. Anonymkode: 21369...ec0
Trolltunge Skrevet 2. september 2024 #13 Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Har aldri hørt om en kvinne som ikke kommer når hun blir pult godt av en mann hun er virkelig seksuelt tiltrukket av. Det kan ha noe å gjøre med at de svært sjelden blir pult bra nok, og at svært få damer har tilgang på å ligge med seksuelt tiltrekkende menn. Kvinner tror gjerne at de er tiltrukket av de dem ligger med, men man justerer seg etter hva man kan få. Anonymkode: 4b84b...c35 Jeg har aldri lagt med noen jeg ikke var virkelig tiltrukket av og kåt på, men jeg kom likevel ikke med mann før jeg var rundt 30 år. Problemet var i stor grad at jeg ikke visste hva som skulle til selv, så jeg kunne ikke instruere heller. Dessuten virket det som menn visste hva de drev med, og aldri nølte angående om de knullet rett, så jeg trodde oppriktig at det måtte være noe galt med meg. Pult godt ble jeg, men pult riktig viste det seg etterhvert at jeg ikke har blitt. Mann etter mann (ok ikke så mange, men likevel det samme) har jevnt over vært for hastige, og teknikken har ikke vært optimal. Det visste jeg imidlertid ikke før jeg knakk koden angående å kunne komme med en mann, og jeg trodde til det helt ærlig at det måtte være noe galt med meg. På egenhånd fikk jeg lett orgasmer fra jeg var 13- 14 år. Så du har litt rett og litt feil, og å bli pult godt kan nok ha flere betydninger. Det løsnet iallefall da jeg ble pult RIKTIG for meg. 6 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #14 Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Har aldri hørt om en kvinne som ikke kommer når hun blir pult godt av en mann hun er virkelig seksuelt tiltrukket av. Det kan ha noe å gjøre med at de svært sjelden blir pult bra nok, og at svært få damer har tilgang på å ligge med seksuelt tiltrekkende menn. Kvinner tror gjerne at de er tiltrukket av de dem ligger med, men man justerer seg etter hva man kan få. Anonymkode: 4b84b...c35 Kutt ut a, alle skjønner at du er jomfru lillemann 🤣🤣 Alle andre har nemlig hørt damer i bøtter og spann som ikke kommer. Den var pinlig 🥴 Anonymkode: cedf3...2e5 4 5
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #15 Skrevet 2. september 2024 Hans Tore Lem skrev (4 timer siden): Har aldri opplevd at jenter jeg har sex med ikke får orgasme. Som regel får de serieorgasmer og squirter som gale. Hun ene du lå med squirtet, de andre var gode til å fake.😃 Anonymkode: f6ed8...89c 2 3
Katten.2.0 Skrevet 3. september 2024 #16 Skrevet 3. september 2024 Ser ingen problemer med å ta med vibrator i senga. Noen partnere kommer best med det, og det frigjør oss til å kunne fokusere på andre ting enn å jage orgasmen hennes. Hadde jeg vært en av dine partnere hadde jeg ikke hatt noe i mot at du tok med vibrator. Jeg kan gjøre mye morsomme ting med det, som å binde henne fast med vibratoren festet på klitten med svak nok styrke til at hun akkurat ikke kommer. 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #17 Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (På 2.9.2024 den 2.24): Tror de fleste vet at fra naturens side er det vanskeligere for kvinner enn det er for menn og at sex kan være bra allikavel. Anonymkode: 6f4b2...3a1 Er ingen unnskyldning for ikke å prøve og få dama til å komme. Er noen av de gutta der. Anonymkode: 3ed63...02e 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #18 Skrevet 3. september 2024 Damer som ikke kommer er et stort rødt flagg. De er uaktuelle for meg med tanke på forhold. Sexlivet blir så mye bedre når begge får orgasme. Et sexliv der den ene parten nesten aldri får orgasme vil tørke fort ut. Anonymkode: 0723f...85c
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #19 Skrevet 3. september 2024 Det har vel med at man er forskjellig der nede. For noen sitter vel det punktet litt vanskeligere til. Jeg har aldri opplevd orgasme fra bare selve penetreringen. Men jeg har opplevd at det har blitt bedre med årene og med partnere som er litt større utstyrt. Anonymkode: e7db8...e91
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #20 Skrevet 3. september 2024 Hvis hun ikke klarer få orgasme, så ser jeg ikke noe problem med å bruke leketøy, bare gøy det Anonymkode: 56925...01b 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå