AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #1 Skrevet 1. september 2024 Det opplever jeg. Bruker det kun på leggene etter barbering. Noen tips om hva jeg kan gjøre? Anonymkode: 24c5f...8b7
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #2 Skrevet 1. september 2024 Velg en bodylotion som du føler at trekker inn? Eksfolier huden innimellom, det gjør at produkter lettere trekker inn. Anonymkode: 32932...f8a
FrkSolsikke Skrevet 1. september 2024 #3 Skrevet 1. september 2024 Noen fuktighetskremer oppleves sånn. Prøv ulike typer og se hvilken som trekker best inn i huden din. Jeg føler også ofte at kremen blir liggende «utenpå» huden uten å trekke inn, og bare blir glatt. forsøk en som ikke er så fet.
Surpomp Skrevet 1. september 2024 #4 Skrevet 1. september 2024 Ser bare tragisk ut hvis man sløser med lotion, foundation eller sminke generelt Bær den naturlige huden din med stolthet. Litt fuktighetskrem er mer enn nok 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #5 Skrevet 1. september 2024 Surpomp skrev (Akkurat nå): Ser bare tragisk ut hvis man sløser med lotion, foundation eller sminke generelt Bær den naturlige huden din med stolthet. Litt fuktighetskrem er mer enn nok Fuktighetskrem er det samme som body lotion 🤣 Så svaret ditt er litt malplassert kan du si. TS: jeg anbefaler A-derma sin. Er veldig lett og trekker rett inn i huden https://www.farmasiet.no/catalog/hud-og-har/kroppspleie/a-derma-body-lotion,5008121?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwodC2BhAHEiwAE67hJEYB9wBgz4JO6AP2ajbVUF7jzXzBleYF6WCtiEVFIyjvlaqVknfgXxoCmYUQAvD_BwE Anonymkode: f9221...2e5 3 1 2
Ullvott Skrevet 1. september 2024 #6 Skrevet 1. september 2024 (endret) Riktignok er det forskjell på kremer, men det kan rett og slett hende at du ikke trenger bodylotion. Det er jo ikke slik at alle trenger å tilføre huden sin fuktighet. Hvis det hadde vært slik, så hadde evolusjonen trolig gjort noe med det. Alternativt kan det hende at du smører deg inn for tidlig, altså at du har igjen ørsmå rester av vann på huden enda når du forsøker å smøre deg inn. Da klarer ikke kremer å trekke inn. Endret 1. september 2024 av Ullvott 1 1
Surpomp Skrevet 1. september 2024 #7 Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fuktighetskrem er det samme som body lotion 🤣 Så svaret ditt er litt malplassert kan du si. TS: jeg anbefaler A-derma sin. Er veldig lett og trekker rett inn i huden https://www.farmasiet.no/catalog/hud-og-har/kroppspleie/a-derma-body-lotion,5008121?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwodC2BhAHEiwAE67hJEYB9wBgz4JO6AP2ajbVUF7jzXzBleYF6WCtiEVFIyjvlaqVknfgXxoCmYUQAvD_BwE Anonymkode: f9221...2e5 Les hva jeg skriver. Det handler om litt eller mye…..
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #8 Skrevet 1. september 2024 Jeg opplever det ofte med billige body lotioner. Den beste billige er den mørke blå fra Nivea. Ellers kan du prøve du prøve litt dyrere varianter som feks Elizabeth Arden, Rituals osv. Anonymkode: 5b872...75b 1
Capazitet Skrevet 1. september 2024 #9 Skrevet 1. september 2024 Prøv tynnare lag/mengde når du smører. Evt smør på fuktig hud så brukar du mindre produkt.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #10 Skrevet 2. september 2024 Surpomp skrev (13 timer siden): Ser bare tragisk ut hvis man sløser med lotion, foundation eller sminke generelt Bær den naturlige huden din med stolthet. Litt fuktighetskrem er mer enn nok Jeg får veldig tørr hud på leggene når jeg barberer dem. AnonymBruker skrev (13 timer siden): Fuktighetskrem er det samme som body lotion 🤣 Så svaret ditt er litt malplassert kan du si. TS: jeg anbefaler A-derma sin. Er veldig lett og trekker rett inn i huden https://www.farmasiet.no/catalog/hud-og-har/kroppspleie/a-derma-body-lotion,5008121?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwodC2BhAHEiwAE67hJEYB9wBgz4JO6AP2ajbVUF7jzXzBleYF6WCtiEVFIyjvlaqVknfgXxoCmYUQAvD_BwE Anonymkode: f9221...2e5 Capazitet skrev (7 timer siden): Prøv tynnare lag/mengde når du smører. Evt smør på fuktig hud så brukar du mindre produkt. Takk, begge to 😊 Anonymkode: 24c5f...8b7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå