AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #1 Skrevet 1. september 2024 Hva er dine erfaringer? 😊 Anonymkode: de8f4...63f
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #3 Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Skien Anonymkode: 2a682...3b9 Hva gjør at du liker Skien? ☺️ Anonymkode: de8f4...63f
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #4 Skrevet 1. september 2024 Jeg fødte i Skien for 9 måneder siden. Kan ikke annet enn å skryte av føden og jordmødrene/legene der. Barselavdelingen derimot er ikke så bra. Enkelte der som kanskje burde gått av med pensjon for lenge siden og er ganske gretne. I tillegg var man veldig alene på barsel. De kom hvis man ringte på, men ellers klarte man seg stort sett selv Anonymkode: 21eb7...7d8
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #5 Skrevet 2. september 2024 Har hatt to fødsler i Skien. Opphold på føden med førstemann ble kortvarig pga. styrtfødsel og komplikasjoner, men av det jeg husker ble jeg ok ivaretatt. Barseloppholdet var ikke ålreit. Enig med #4 om at en del av de som jobbet der ikke hadde noe på barsel blant nybakte mødre - og hvertfall ikke uvitende førstegangsfødende - å gjøre. Andre gang var planlagt ks pga. komplikasjoner etter første gang. Da var jeg veldig tydelig i forberedende samtale med jordmor på føden hvordan ting hadde vært sist på barsel, og at det ikke var noen god opplevelse. Fikk en skjønn og trygg jordmor med på ks, og alt i alt en svært fin opplevelse med bare hyggelige folk. Barseloppholdet var også betydelig bedre andre gangen, men det hadde nok en sammenheng med at jeg møtte helt andre jordmødre og barnepleiere enn første gang, (6 år mellom her, så mulig de gretne hadde gått av med pensjon 😜) og at jeg var mer bevisst og trygg i morsrollen, pratet masse med de om opplevelsen sist, og sto på mer på mitt. Anonymkode: bb53e...775
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #6 Skrevet 3. september 2024 Har født to stk i Skien. Fornøyd med hele oppholdet. Følte meg trygg og ivaretatt på føden. Også fornøyd med barsel. Med første fikk jeg god veiledning, de kom og tok initiativ til første bleibytte, vise hvordan man bader de, ulike ammeteknikker osv. Med andremann kom de hvis jeg ringte på for det meste og med smertestillende, men det er vel naturlig når man har en fra før. Er vel alltid noen som er hyggeligere og mer hjelpsomme enn andre på alle plasser. Har imidlertid hørt at etter de fikk qr-koder med videoer av hvordan man gjør ting, så er ikke alle ansatte like ivrige på å vise ting personlig. Men jeg tenker hvis man klarer å ytre at man trenger mer hjelp så får man det. Anonymkode: 93d42...8c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå