AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #1 Del Skrevet 1. september 2024 Jeg får mye snap av venninner. Det er av dyr, barn, ferieturer og at de får seg dyr eller ny bil osv. Jeg sier ofte « Gratulerer» eller kommenterer barna med at de er søte eller « så gøy» om de er på Tusenfryd. Jeg kan også spørre « hvor lenge har dere ferie» fordi jeg tenker å be de på noe. Disse spørsmålene blir totalt oversett. Senere får jeg allikevel nye snapper med bilder. Ser de ikke at jeg har stilt et spørsmål fordi de har sendt meg et feriebilde fra byen jeg er fra? Tanken er jo å be de eller treffe de. Enkelte gjentar dette mønstret og bare svarer aldri, kommenterer aldri de snappene jeg sender, men fortsetter å mate på med snapper som sikkert er sendt til mange, men hvorfor ikke svare? Anonymkode: 1c743...6e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #2 Del Skrevet 1. september 2024 Folk har blitt helt hjernedøde på dette, bilder bilder bilder, har jo glemt hvordan man skriver ned mindre de trenger noe selv. Anonymkode: e3f53...b43 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #3 Del Skrevet 1. september 2024 De er nok ikke interessert i deg, men å vise frem sitt liv... Anonymkode: 808dd...b7a 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 1. september 2024 #4 Del Skrevet 1. september 2024 Er vel ikke meningen man skal svare på snap? De sendes jo til mange samtidig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #5 Del Skrevet 1. september 2024 Det er nok gruppechat som går til mange, også svarer de de som er mest poppis Anonymkode: 74cac...939 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #6 Del Skrevet 1. september 2024 Dette! Tror det er maaange som misforstår konseptet med mystory… Det blir som å legge ut et bilde på insta/fb… Man svarer ikke alltid asap der heller. Jeg har ett par på snap og de kommenterer på alt jeg legger ut, på en måte som gir meg intrykk av at de tror jeg sender den snap’en bare til dem. Jeg svarer ALLTID tilbake for syntes det er koselig. Men det kan gå tiiimer før jeg svarer. For jeg har IKKE på varsler på snap, noen some må man faktisk slå av varsler på og for meg gjelder det både fb, insta og snap. Holder med at jeg ser det når jeg går inn å sjekker. Anonymkode: 24925...cf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #7 Del Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette! Tror det er maaange som misforstår konseptet med mystory… Det blir som å legge ut et bilde på insta/fb… Man svarer ikke alltid asap der heller. Jeg har ett par på snap og de kommenterer på alt jeg legger ut, på en måte som gir meg intrykk av at de tror jeg sender den snap’en bare til dem. Jeg svarer ALLTID tilbake for syntes det er koselig. Men det kan gå tiiimer før jeg svarer. For jeg har IKKE på varsler på snap, noen some må man faktisk slå av varsler på og for meg gjelder det både fb, insta og snap. Holder med at jeg ser det når jeg går inn å sjekker. Anonymkode: 24925...cf2 Hadde det vært Mystory, hadde jeg kanskje ikke sagt noe, men snapper sendt direkte til meg ( og sikkert flere) har jeg ofte kommentert eller gitt et smilefjes ol. Har tenkt ar det må være stusselig å ikke få noen kommentar av en nyfødt baby eller « så fin du er» hvis jeg får en selfie av noen som har pyntet seg og ser fine ut. Jeg fikk til og med en snap av en av disse venninnene som viste noe som så alvorlig ut. De var på legevakten en sen lørdag. Jeg spurte hva som hadde skjedd, men fikk aldri vite det. Mine tanker dreide seg rundt den hendelsen den kvelden, men har bare blitt irritert i etterkant når jeg set at det er et mønster. TS Anonymkode: 1c743...6e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå