AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #1 Del Skrevet 1. september 2024 Av ren nysgjerrighet: Hvor gammel er du? Hvor mange foundation/cc-cream el .har du eid siden du begynte å bruke sminke? Om du ikke husker; hvor mange eier du nå? Anonymkode: 2ec0b...041 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #2 Del Skrevet 1. september 2024 Oi, det er mye. Har prøvd veldig mye, men kaster om jeg bommer på konsistens eller nyanse. Mulig det har bikket 1000 på 20+ år som voksen. Har nok 10+ nå. Rydder jevnlig, så alle er under året. Men kun 6-7 merker, da jeg kjøper to nyanser. Favorittene akkurat nå er loreal true match, lumene cc krem, dior foreverglow og laura mercier tinted mostourizer. Har også maybelline fit me og maybelline tinted mostourizer, samt IT cosmetics cc krem. Sistnevnte burde jeg egentlig kaste, liker ikke. De to andre trives jeg bedre med i vinterhalvåret. Anonymkode: aa8de...af6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #3 Del Skrevet 1. september 2024 Er 46, husker ikke hvor mange jeg har eid men har prøvd en del. Har vel ca 5-6 på rotasjon. Noen CC creams, pudder foundation, heldekkende foundation og skin tints. Varierer etter anledning og vær. Anonymkode: 6214c...cf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 1. september 2024 #4 Del Skrevet 1. september 2024 Har to for tida, ein CC cream frå Jan Tomas og ein frå Lumene. Brukes ikkje ofte, då eg ikkje likar følelsen på huden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #5 Del Skrevet 3. september 2024 Takk for at dere deler, noen flere? Jeg havnet på over-/underconsumption siden av TikTok og ble nysgjerrig på hva som er vanlig og hvor jeg skulle plassere meg selv😄 kommer vel også an på hvor interessert man er i sminke til å begynne med Anonymkode: 2ec0b...041 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #6 Del Skrevet 3. september 2024 Jeg har en fundation, en bb cream og to fargede hudkremer nå. (en farget hudkrem på badet hjemme, og en i skuffa på jobb) Er 38 år, og begynte med sminke i 11-12 års alderen. Hvor mange jeg har eid er virkelig ikke noe jeg har telling på. Har kjøpt en del bomkjøp i feil nyanser, varierte mer mellom nyanser tidligere etter sommer/vinter, og har også hatt flere ment for utkledning/halloween-sminking. Og har hatt perioder i livet hvor jeg har brukt mer sminke. Anonymkode: a3a25...7d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #7 Del Skrevet 3. september 2024 Aner ikke. Er 43 år. No har jeg 4-5 liggende kanskje. Men jeg har slutta å bruke i hverdagen. Bruker krem med farge no. Har såpass fin hud. Det hender jeg tar på litt hvis jeg har noen kviser som jeg får i forbindelse med mensen. Anonymkode: c52f7...9fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #8 Del Skrevet 3. september 2024 51 år. Kan nok telle på en hånd antall kremer med farge jeg har hatt siden tenårene. Bruker kun vanlig dagkrem uten farge. Om våren bruker jeg litt dagkrem med ørlite selvbruning i, for å ikke føle meg så blek før sommeren. Syns de aller fleste ser litt falske ut når de bruker farget krem og får minner til brune renner under haka og alt annet man desperat drev med i tenåra. Anonymkode: 5b66c...c5e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Girl Skrevet 3. september 2024 #9 Del Skrevet 3. september 2024 Har bare brukt concealer, huden føles så tung når jeg har prøvd foundation. Begynte med concealer da jeg var 23, og jeg har vel eid 6 stk kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #10 Del Skrevet 3. september 2024 31 år. Nå har jeg ca 19 stk. bruker alle, kommer ann på hva jeg ønsker av dekk, glød eller matte. Anonymkode: a8143...f69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #11 Del Skrevet 3. september 2024 Jeg er 51 og har brukt foundations i maaange år. Sikkert eid mange hundre. Nå eier jeg vel kanskje 10 men noen i flere farger. Anonymkode: fdc82...ba3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #12 Del Skrevet 3. september 2024 Akkurat nå, to foundation og to skintints. Gjennom livet vil jeg ikke tenke på. Anonymkode: b3e73...8a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 3. september 2024 #13 Del Skrevet 3. september 2024 41 år Jeg har to BB kremer og en mineral foundation. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #14 Del Skrevet 4. september 2024 Er i midten av førtiårene og kjøpte vel mitt første pudder på ungdomsskolen. Har nok eid godt over hundre i løpet av årene. Maaaange bomkjøp i ungdomstiden. Etterhvert som jeg har blitt eldre har det blitt færre og færre. Har funnet mine favoritter, men blir innimellom influenset her inne til å prøve noe nytt. Jeg har nå en concealer, en cc-krem, en bb-krem og en kompakt mineralfoundation. Det er bare cc-kremen og concealeren som er i bruk. Anonymkode: 211a6...91b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #15 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Er i midten av førtiårene og kjøpte vel mitt første pudder på ungdomsskolen. Har nok eid godt over hundre i løpet av årene. Maaaange bomkjøp i ungdomstiden. Etterhvert som jeg har blitt eldre har det blitt færre og færre. Har funnet mine favoritter, men blir innimellom influenset her inne til å prøve noe nytt. Jeg har nå en concealer, en cc-krem, en bb-krem og en kompakt mineralfoundation. Det er bare cc-kremen og concealeren som er i bruk. Anonymkode: 211a6...91b Jeg ser faktisk ikke på det som "influencet". Jeg kryssjekker jo før jeg kjøper et produkt. To eksempler fra siste året; Lumene cc krem, og IT Cosmetics cc krem. Begge har vært "virale", IT Cosmetics har nok vært mest populært. I Lumene fant jeg et produkt som nå har vært favoritten noen måneder, har aldri følt huden har sett så naturlig ut i sommerhalvåret. I IT Cosemtics går straks i søpla, etter gjentatte forsøk på å se hva så mange elsker med dette produktet. Anonymkode: aa8de...af6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #16 Del Skrevet 4. september 2024 Jeg er 43 😒 så det er nok veldig mange forskjellige, sikkert over femti, tenker hvis jeg kjøper ca 2 i året i 30 år nå. Har prøvd alt mulig rart opp igjennom årene, fra mass marked, blant annet også maybelline matte mousse (djevels verk) eller foundations fra luksusmerker som Shiseido og Guerlain, til koreanske merker som Missha og Heimish, og var selvfølelig også med på "mineral powder foundation"-bølgen. Jeg har på en måte "alltid" brukt sminke, føler jeg. Nå i det siste er det BB-cream eller CC-cream. Akkurat nå har jeg kanskje 4 forskjellige, av hvilke bruker 2 mer. De andre 2 burde kanskje bare kaste, men føler jeg må "bruke opp". Nå kjøper jeg det jeg finner på Normal eller en annen butikk som har kosmetikkavdeling (Meny eller Cubus eller H&M), og synes det er bra nok, gidder ikke lengre å jakte på og betale mye penger for å kjøpe en spesiell, dyr, og vanskelig å få tak i foundation. Anonymkode: cd4f5...e26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #17 Del Skrevet 4. september 2024 0 Anonymkode: 3ebb6...eb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaia Skrevet 4. september 2024 #18 Del Skrevet 4. september 2024 Jeg har passert femti og eier ingen. Har heller aldri eid. Huden min er fin nok som den er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thjelp Skrevet 4. september 2024 #19 Del Skrevet 4. september 2024 Det tror jeg faktisk ikke er så mange. dream matte mousse fra Maybelline, garantert i feil farge og et pent tykt lagt😅 BB krem fra Garnier True Match fra L’Oréal så brukte jeg Bare minerals mineralpudder i mange år. Nå bruker jeg Tinted Serum fra Maybelline og har kun den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 4. september 2024 #20 Del Skrevet 4. september 2024 Jeg er 36 og har vel 3-4 som jeg veksler litt på. Synes det er gøy å prøve nye, så ender alltid opp med ny type selv om jeg liker den har ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå