Molly 4.5 år Skrevet 1. september 2024 #1 Skrevet 1. september 2024 Jeg finner ikke resepten på medisinen til hunden min. Jeg veit jeg la den på en smart sted og har endevent leiligheten. Hun fikk den siste tabletten jeg hadde igår mot kløe og jeg MÅ finne den resepten. Dyrlegen knivbakken som jeg bruker er stengt pga sykdom.
Rødstrupa Skrevet 1. september 2024 #2 Skrevet 1. september 2024 Ring en annen dyrlege. Forklar saken. Kanskje de kan hjelpe deg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #3 Skrevet 1. september 2024 Sjekk nest øverste skuff i kommoden eller øverste skuff på kjøkkenet. Anonymkode: 81b7a...6ea
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #4 Skrevet 1. september 2024 I helsekortet? Anonymkode: 37d9b...d3c
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #5 Skrevet 1. september 2024 Ta en en tlf privat til dyrlegen dere bruker . Ja det er lov. Du blir ikke arrestert. Så kan vedkommende hjelpe deg med hvordan dere løser dette. Vet du ikke navn på person ,så Google Anonymkode: 6befc...f49
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #6 Skrevet 1. september 2024 Jeg legger av og til resepter i hanskerommet i bilen 😅 Anonymkode: 6befc...f49
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #7 Skrevet 1. september 2024 Får du på papir fremdeles? Dyrlegen vår sender elektronisk slik legen gjør. Jeg hadde spurt på apoteket om det ligger registrer under ditt navn. Anonymkode: b87c9...e22
Molly 4.5 år Skrevet 2. september 2024 Forfatter #8 Skrevet 2. september 2024 Jeg fikk den på papir med at jeg kunne ta ut to ganger på resepten. Og tar bilde av den og sender til forsikringsselskapet. Helt håpløst når man ikke greier å huske . Har lett i skuffer,skap,hanskerommet, i boka hennes. Jeg veit jo at den er her ett eller annet sted. Jeg gav opp å lete. Ringte en dyrlege i Sigdal og hun skrev ut en ny resept idag.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #9 Skrevet 5. september 2024 Nå har det jo løst seg, men jeg hadde AKKURAT SAMME problemstilling for 1 år siden. Jeg endevendte huset føltes det som, men fant den ikke. Endte med å få ny resept, men noen mnd senere fant jeg den gamle resepten i posen fra apoteket (som jeg hadde lagt i et skap med et par andre ting jeg hadde kjøpt samtidig). Verdt å sjekke 😅 Anonymkode: 74756...50c
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #10 Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (På 1.9.2024 den 17.37): Får du på papir fremdeles? Dyrlegen vår sender elektronisk slik legen gjør. Jeg hadde spurt på apoteket om det ligger registrer under ditt navn. Anonymkode: b87c9...e22 Nei, veterinærresepter sendes IKKE elektronisk. Les mer her: https://www.apotek.no/nyhetsarkiv/aktuelt-om-apotek/veterinærer-og-apotek-erstatter-telefaks-med-e-post Anonymkode: 42bae...2f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå