AnonymBruker Skrevet 1. september #1 Del Skrevet 1. september Har de fortalt hvorfor Eva og per Ivar egentlig skilles ? Synst ikke det kom godt frem i sist sesong? så synst jeg det er rart at to ekser henger sammen på så tettsted hele sommeren, hele familien hennes er jo der så den er grei. men han? 😅 vet dette bare er en serie men sånt irriterer meg 🙈 Anonymkode: dc2f9...255 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #2 Del Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Har de fortalt hvorfor Eva og per Ivar egentlig skilles ? Synst ikke det kom godt frem i sist sesong? så synst jeg det er rart at to ekser henger sammen på så tettsted hele sommeren, hele familien hennes er jo der så den er grei. men han? 😅 vet dette bare er en serie men sånt irriterer meg 🙈 Anonymkode: dc2f9...255 Jeg tror ikke det ble sagt. Produsentene tenker vel bare at det må skje noe - og de ønsker nye rollefigurer inn. Det har ikke blitt til det bedre, spesielt denne Gunnar-Tor er slitsom å se på. Anonymkode: 94733...1d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #3 Del Skrevet 1. september Når sendes ny sesong? Anonymkode: 0e459...9c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #4 Del Skrevet 1. september Ja mange rare tilskudd i serien 😅 savner anki jeg 😂 de blir nok sammen igjen til slutt, mye unødvenige mellom relasjoner som ikke er morsomme, de prøver for hardt Anonymkode: dc2f9...255 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #5 Del Skrevet 1. september Ble det ikke nevnt noe utroskap fra en av dem? Men at de henger sammen; hun har jo hele familien sin der, og det virker som at han fikk hytta, i tillegg til ungene har tilhørighet. Anonymkode: a28f7...b4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september #6 Del Skrevet 2. september Har tapt seg. Ikke på langt nær like morsom som de første seriene. Anonymkode: b6dc4...4a7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 9. september #7 Del Skrevet 9. september Ryddet for persondebatt. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Murris Skrevet 15. september #8 Del Skrevet 15. september Sesong 12 og sesong 13 utspiller seg over samme sommer. I første episode i Sesong 12 snakker Eva og Per Ivar om at de er separert når de kjører til hytta. De snakker om dette på engelsk slik at Ellinor ikke skal høre noe, og planen er å holde det «hemmelig» for de andre denne sommeren. Men såklart lekker det ut og Eva flytter til broren sin hytte. Siste episode i sesong 12 ender med at Per Ivar har tenkt å snakke med Eva om å bli sammen igjen, men da ser han at hun kliner med snekkeren.. Så starter sesong 13 med at Eva har det «gøy» med snekkeren, og Per Ivar får seg ny kjæreste, og blir fort seriøst med henne. Vet det er en humorserie men er bare litt teit at så mye skal ha skjedd iløpet av en sommerferie (som for folk flest er fire-fem uker 😂) Altså: fra å være separert uten å ha fortalt barna det, til å få ny kjæreste som planter blomster på hytta. Alt på under fire uker ? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Marshmallow** Skrevet 16. september #9 Del Skrevet 16. september Når blir serien spilt inn egentlig? Jeg får alltid en følelse at de «leker» sommer, antrekk/aktiviteter passer ikke til omgivelsene selv om det er sol ute. Ser ut som statistene fryser 😅 til info så bor jeg på Vestlandet så varierende vær er noe jeg kjenner til, men likevel er det noe «off her» Andre som ser det samme? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #10 Del Skrevet 18. september **Marshmallow** skrev (På 16.9.2024 den 15.04): Når blir serien spilt inn egentlig? Jeg får alltid en følelse at de «leker» sommer, antrekk/aktiviteter passer ikke til omgivelsene selv om det er sol ute. Ser ut som statistene fryser 😅 til info så bor jeg på Vestlandet så varierende vær er noe jeg kjenner til, men likevel er det noe «off her» Andre som ser det samme? Det er spilt inn fra mai/juni og august/september mener jeg de fortalte. Sommerferie for skuespillerne hele juli. Så de fryser mye ja, både skuespillere og statister. Anonymkode: b6dc4...4a7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 18. september #11 Del Skrevet 18. september Går på tomgang nå, så bra det er siste sesong. Eneste som er litt spennende er jo Eva og Per-Ivar. Ender vel med at de blir sammen igjen og så kan de avslutte serien med stil. Det var synd at de mistet den gule hytta til Evas bror. Det gikk skeis etter det. Mye var sentrert rundt det. Koselig serie som varte noen sesonger for lenge. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kathta85 Skrevet 18. september #12 Del Skrevet 18. september Elsker serien🥰 Noen som vet hvor den er spilt inn? Minner så sykt om hytta til en barndomsvenninne:-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #13 Del Skrevet 28. september Kathta85 skrev (På 18.9.2024 den 22.06): Elsker serien🥰 Noen som vet hvor den er spilt inn? Minner så sykt om hytta til en Vestby,Hvisten tror jeg det heter der.. Anonymkode: c7c9b...027 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 30. september #14 Del Skrevet 30. september Etter at Anki forsvant så forsvant også mye av humoren synes jeg, ble veldig krampeaktig etter det 🫣🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå