svartkatta Skrevet 1. september 2024 #1 Skrevet 1. september 2024 Jeg er nylig utdannet samfunnsøkonom fra UiB, men etter å ha fullført bacheloren har jeg funnet ut at samfunnsøkonomi kanskje ikke er helt for meg. Jeg ønsker derfor ikke å ta en master i dette feltet, og jeg vil heller ikke begynne på enda en bachelorutdanning. Jeg vurderer i stedet Regnskapskonsulent-utdanningen ved Folkeuniversitetet, som er på 60 studiepoeng. Er det noen her som har erfaring med denne utdanningen?
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #2 Skrevet 1. september 2024 svartkatta skrev (7 timer siden): Jeg er nylig utdannet samfunnsøkonom fra UiB, men etter å ha fullført bacheloren har jeg funnet ut at samfunnsøkonomi kanskje ikke er helt for meg. Jeg ønsker derfor ikke å ta en master i dette feltet, og jeg vil heller ikke begynne på enda en bachelorutdanning. Jeg vurderer i stedet Regnskapskonsulent-utdanningen ved Folkeuniversitetet, som er på 60 studiepoeng. Er det noen her som har erfaring med denne utdanningen? Nå kjenner jeg ikke fagsammensetningen til samfunnsøkonomi, men kan ikke du ta regnskapsfagene som kreves for å få autorisasjon som regnskapsfører ved en høyskole/universitet i stedet for å starte på noe nytt ved Folkeuniversitetet? Anonymkode: e7488...b0e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå