Gå til innhold

Nysingel mann som skryter av dametilbud

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

har nettopp begynt å prate litt på messenger/snap som nylig er kommer ut av et 17 års langt forhold, han er separert. 

Han er en kjekk fyr med god økonomi og ser ganske sprek ut… 

Skal sies at jeg så er ganske attraktiv (ifølge andre) vi har litt kontakt daglig men han har et ekstremt behov for å poengtere at det er mye tilbud fra damer og mye rare tilbud…  men sier han ikke bryr seg og vil ha det beste…. 

Hvorfor er han sånn? 

Anonymkode: cb204...86a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han sender også mye selfies av seg( ikke noe lettkledd) men er han kun ut etter bare bekreftelse? Han legger det frem slik at exen har vært slem med han i mange år osv…. Men de jobber daglig sammen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han sender også mye selfies av seg( ikke noe lettkledd) men er han kun ut etter bare bekreftelse? Han legger det frem slik at exen har vært slem med han i mange år osv…. Men de jobber daglig sammen. 

Bye bye next. 

Anonymkode: 41382...e00

• Liker 19
  • Nyttig 6
Skrevet

Fordi han er idiot.

Anonymkode: 11dd2...e8c

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Klassisk teknikk. Vil skryte av alle dametilbudene sine til deg, sånn at du skal få litt panikk og ha sex med han fort så ingen andre kaprer han før deg. Vil ha deg til å tenke litt sånn "åh, mange vil ha han, han må være bra, best jeg forter meg før noen andre kaprer han".

Å snakke dritt om eks-kjæresten er en uting. Mange gjør det. Han fisker vel etter sympati og igjen prøver han å mane frem en viss følelse hos den som hører på (deg) for å oppnå noe. Du skal tenke "åh stakkars han, som har så slem eks, jeg må vise han at ikke alle damer er sånn. Så nå skal han få kjenne på hvor utrolig snill og grei jeg er, så han faller for meg!"

Du får rett og slett si fra til han at det har motsatt effekt. Du føler litt motvilje mot alt dette drittsnakket om eksen og om all skrytingen hans om "tilbudene" han får. Hør hva han har å si til det. Kanskje han skjerper seg og tar seg sammen, eller blir sint og nekter for å ha gjort det... 

Endret av Million
glemte ordet "eks", måtte legge det til
  • Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet

Ja, mulig han savner henne også, de har 3 barn sammen…. Har vært ut tidligere for at nysingle menn snakker dritt om exen, plutselig blir det stille fra dem fordi da har de funnet tilbake til hverandre.. 

ts

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, mulig han savner henne også, de har 3 barn sammen…. Har vært ut tidligere for at nysingle menn snakker dritt om exen, plutselig blir det stille fra dem fordi da har de funnet tilbake til hverandre.. 

ts

Han er ikke rehabilitert på noen måte. Null ryggrad ifra bukselinningen og opp . Da han er invalid nå. Kun et massivt rødt flagg holder hodet oppe . (Det stikker opp i bildene han legger ut )Og ikke engang det er på plass for å inngå et nytt forhold. 

Han har 3 unger med henne,,snakket skit og skryter ....ehhh

Han har akkurat vært gjennom et massivt TRAUME ,- derfor overkompenserer han . Han er følelsesmessig utilgjengelig !! Han har ikke kontakt med seg selv engang . 

Og han vurderer du ? 

Han trenger støttekontakt ,ikke en jente som legger hjertet i handa hans. Det tar 2-4 år før han klarer å tenke klart ,ifht fremtid og livet. 

Anonymkode: 95362...41e

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Samt jobber daglig sammen med exen....hello !!! 🚩

Anonymkode: 95362...41e

• Liker 1
Skrevet
Million skrev (11 timer siden):

Klassisk teknikk. Vil skryte av alle dametilbudene sine til deg, sånn at du skal få litt panikk og ha sex med han fort så ingen andre kaprer han før deg. Vil ha deg til å tenke litt sånn "åh, mange vil ha han, han må være bra, best jeg forter meg før noen andre kaprer han".

Å snakke dritt om eks-kjæresten er en uting. Mange gjør det. Han fisker vel etter sympati og igjen prøver han å mane frem en viss følelse hos den som hører på (deg) for å oppnå noe. Du skal tenke "åh stakkars han, som har så slem eks, jeg må vise han at ikke alle damer er sånn. Så nå skal han få kjenne på hvor utrolig snill og grei jeg er, så han faller for meg!"

Du får rett og slett si fra til han at det har motsatt effekt. Du føler litt motvilje mot alt dette drittsnakket om eksen og om all skrytingen hans om "tilbudene" han får. Hør hva han har å si til det. Kanskje han skjerper seg og tar seg sammen, eller blir sint og nekter for å ha gjort det... 

Jeg har en eks som vil være på markedet, og som jeg liker godt. Han vil vi skal være tilgjengelige for andre og har all verdens tid. Men greia er for oss damer at det blir masse styr og menn som skal ha kontakt. Og jeg vil jo egentlig ha min eks. Så da sier jeg til han at ja vi kan vel chille og date andre og være på tinder men da er det mange som tar kontakt med meg. Og sånn er det for damer. Er jeg manipulerende da?? Han vet jo ikke hvordan det er. For han er det digg med litt oppmerksomhet men jeg blir jo bombardert.. 

Anonymkode: 6ca03...2e7

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg har en eks som vil være på markedet, og som jeg liker godt. Han vil vi skal være tilgjengelige for andre og har all verdens tid. Men greia er for oss damer at det blir masse styr og menn som skal ha kontakt. Og jeg vil jo egentlig ha min eks. Så da sier jeg til han at ja vi kan vel chille og date andre og være på tinder men da er det mange som tar kontakt med meg. Og sånn er det for damer. Er jeg manipulerende da?? Han vet jo ikke hvordan det er. For han er det digg med litt oppmerksomhet men jeg blir jo bombardert.. 

Anonymkode: 6ca03...2e7

Nå over-identifiserer du deg hvis du ikke skjønner at din situasjon er ulik fra ts sin.

Det greiene du og ex’en din holder på med høres ut som bare rot. Du vil ha han, han vil kanskje ha deg og begge er på Tinder. Det blir jo bare tøys av det. Uansett, dere er nå i det minste enige om å date andre. Eller du lar deg overtale siden han vil. Så nei, du er ikke manipulerende 

Anonymkode: 54405...4ae

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Han er søppel, åpenbart. Kast han og gå videre.

• Liker 2
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

poengtere at det er mye tilbud fra damer og mye rare tilbud…  men sier han ikke bryr seg og vil ha det beste…. 

Dårlig selvtillit/ mindreverdighetskomplekser.

Det er ikke spesielt uvanlig at folk markerer seg på denne måten for å kompensere på dette.  Å sende masse selfies for bekreftelse bare understreker det..

Jeg har iallfall aldri vært bort på noen som er trygg på seg selv som opptrer på denne måten.

• Liker 3
Skrevet

Å prate dritt om ex er rødt flag.

Anonymkode: bf6bd...68b

• Liker 3
Gjest ZarahSweet
Skrevet

Å skryte over dametilbud og prate dritt om exen 👀🚩🚩🚩🚩🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️

Skrevet (endret)

Mann fra 20år pluss forhold her.

Synes det høres som han er litt needy og usikker. Å skryte av et godt tilbud er litt rart, og høres litt ut som å skryte til gutta. 

I starten på min tinder-karriere, så kunne jeg få litt rare tilbud, men det har jeg lært meg til å sile ut, så det får jeg ikke lenger. 

En historie om en eks har minst to sider, og dette er et rødt flagg for meg

Jeg har vært separert et år selv, men jeg gikk ut av forholdet og hadde ingen på lur. Og var ferdig med forholdet når jeg gikk, men trenge fire måneder før jeg var klar for tinder/dating. Føler du at kona forlot deg, så går det lenger tid

Endret av Fjellmannover190
Skrevet

Kort og godt; Det der er ikke datingmateriale, hverken nå eller senere 🚩

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Alle som fremhever seg selv har et komplex og alle som snakker dritt om andre mangler filter i nye relasjoner, ikke noen av dem tiltrekkende egenskaper i min bok.. Jeg ville droppet en nær relasjon til en slik ganske raskt.. 

• Liker 1
Skrevet

Styr unna.

Anonymkode: b3a2e...8f4

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Man velger sin ex. Velger man først en person som partner for så å velge å rakke ned på hen så er det bare to alternativer:

1. man har ekstremt dårlig dømmekraft, og velger seg typisk dårlige partnere. Det er selvsagt lov - også dårlige livsvalg er en del av det å være et fritt menneske. Men dersom du blir valgt som partner v en som velger seg dårlige partnere? Da er jo du en dårlig partner (nei, du er ikke «det ene unntaket», dette er virkeligheten, ikke en disneyfilm). Og dersom du ikke ønsker være en dårlig partner i et dårlig forhold? Da skygger du banen.

2. man velger det man oppriktig synes er en god partner. For så å vende helt om, som en annen psykopat eller gærning, i møte med brudd. Det vil vedkommende i så fall også gjøre mot deg. Skygg banen.

Kort sagt: snakker noen ned sin tidligere partner? Vrak dem uten å finne ut av hvorfor.

Anonymkode: 01274...bcb

• Liker 1
Skrevet

Han kommer til å skryte av det etter at han har deg på kroken også, dette gir seg aldri, det blir alltid et spill om å terge ut ang andre damer han "kunne ha fått og kan få"

Gjør deg selv en tjeneste, gi faen i han.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...