Gå til innhold

Rus av kvalmestillende?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, ikke helt sikker. Men det er noe rart ved det. At de ikke ligger der andre medisiner blir oppbevart. Og hvorfor ikke si at det er for søvn om det er det...? Det er jo ingen hemmelighet at hun har fått alt mulig annet for søvnen. 

Anonymkode: 1d6d4...7a5

Du har ikke spurt henne om de kvalmestillende, så det er bare at hun ikke har fortalt deg om dem, ikke sant?

Jeg var nylig på sykehuset og ble så kvalm av OxyContinen de gav meg, at jeg trengte kvalmestillende. Forsøkte to piller uten effekt og måtte til slutt få et tredje middel intravenøst. Det er vanskelig å se for seg at noen velger å ruse seg på piller som utløser en slik kvalme, heller enn å søke mot piller som ikke gjør det. Men det er så klart mulig.

Anonymkode: 25bad...200

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du har ikke spurt henne om de kvalmestillende, så det er bare at hun ikke har fortalt deg om dem, ikke sant?

Jeg var nylig på sykehuset og ble så kvalm av OxyContinen de gav meg, at jeg trengte kvalmestillende. Forsøkte to piller uten effekt og måtte til slutt få et tredje middel intravenøst. Det er vanskelig å se for seg at noen velger å ruse seg på piller som utløser en slik kvalme, heller enn å søke mot piller som ikke gjør det. Men det er så klart mulig.

Anonymkode: 25bad...200

Nei, jeg har spurt. Det kom noen vage svar om at det var mot fyllesyke. Men det ser ut til å gå mye av det, og hun drikker svært sjelden nå...

Anonymkode: 1d6d4...7a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...