Gå til innhold

Lyse øyenbryn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig lyse øyenbryn. Er der best å bruke blyant for å få litt farge? Eller er noe annet bedre?

Anonymkode: c403c...233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker dette pudderet fra Anastasia med en pitteliten børste, så fyller jeg litt i med denne pennen. Veldig fornøyd! Det pudderet holder i årevis enda jeg bruker dette hver eneste dag. Litt lyst å se hvordan det blir med en mer presis børste a la denne men ikke prøvd enda.

Anonymkode: 7c9ab...932

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Jeg bruker dette pudderet fra Anastasia med en pitteliten børste, så fyller jeg litt i med denne pennen. Veldig fornøyd! Det pudderet holder i årevis enda jeg bruker dette hver eneste dag. Litt lyst å se hvordan det blir med en mer presis børste a la denne men ikke prøvd enda.

Pudder på øyenbryn? Det har jeg aldri hørt om😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Selv om det heter "powder" miner det mer om en øyenskygge enn et pudder man bruker i hele ansktet :) 

Jeg har så lyse øyebryn og så lys hud at selv det brynspudderet/øyebrynskyggen som det er lenke til i innlegget du siterer er for mørk. Jeg pleier å bruke en lys øyeskygge isteden, og fylle inn med en lyyyys øyebrynsblyant. 

Anonymkode: fa403...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyse bryn. Jeg både farger permanent, bruker brynpudder, blyant og bryngele/maskara for at det skal se greit ut. 

Anonymkode: 9b329...7b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hahaha, ja, jeg var kjempeskeptisk, men det holder seg faktisk overraskende bra! God mulig du faktisk bare kan bruke en øyenskyggepalett om du alt har en. Hm, lurer på om jeg kan gjøre det med den jeg har. Evt. skimmerøyenskygge på bryna :fnise:

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hvorfor farger du de ikke?

Anonymkode: 5d5ee...9c1

Er redd for at de skal bli for mørke 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke la brynene være naturlige? Ser så mye bedre ut enn de kunstige påmalte.

Anonymkode: 0f9e3...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...