Gå til innhold

2 Positive Rfsu tidlig, men negativ CBD ultratidlig

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kjenner jeg blir litt sprø nå, tok en rfsu tidlig graviditets test med morgenurin i dag tidlig viste svaaaaaaakt positiv rett ved/ rett over tidsfristen. 

Lot urinen stå mens jeg kjørte til et søndagsåpent apotek for å kjøpe digital ultratidlig, når den ble tatt hadde urinen stått i romtemperatur i ca 1t og 45min. Den var da negativ. 

Ventet da med å tisse i ca 4t, tok en ny rfsu tidlig, samme resultat som første, men da kom streken tydeligere frem og rett før tidsfristen, altså etter ca 4min. 
tok da en ny CBD ultratidlig men den var også negativ 🤯 

jeg skal være ca 11/12 dpo i dag så er kanskje litt tidlig enda? 🙈

Hadde satt stor pris på om noen  har noen råd/erfaringer ❤️

Endret av Lykke_
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lykke_ skrev (45 minutter siden):

Kjenner jeg blir litt sprø nå, tok en rfsu tidlig graviditets test med morgenurin i dag tidlig viste svaaaaaaakt positiv rett ved/ rett over tidsfristen. 

Lot urinen stå mens jeg kjørte til et søndagsåpent apotek for å kjøpe digital ultratidlig, når den ble tatt hadde urinen stått i romtemperatur i ca 1t og 45min. Den var da negativ. 

Ventet da med å tisse i ca 4t, tok en ny rfsu tidlig, samme resultat som første, men da kom streken tydeligere frem og rett før tidsfristen, altså etter ca 4min. 
tok da en ny CBD ultratidlig men den var også negativ 🤯 

jeg skal være ca 11/12 dpo i dag så er kanskje litt tidlig enda? 🙈

Hadde satt stor pris på om noen  har noen råd/erfaringer ❤️

Rfsu er noe kjekt for skyggestreker, men de kan likevel være korrekt altså. At urinen har stått under 2t har ikke noe å si sånn sett. 

Men de to testene kan ha ulik sensitivitet? Det må du nesten sjekke på pakkene. 

11/12 dpo kan være tidlig. Umulig å vite da alt er avhengig av når egget potensielt festet seg. Prøv igjen i morgen. 

Anonymkode: 60a03...9bb

Skrevet

Noe kjent* 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Rfsu er noe kjekt for skyggestreker, men de kan likevel være korrekt altså. At urinen har stått under 2t har ikke noe å si sånn sett. 

Men de to testene kan ha ulik sensitivitet? Det må du nesten sjekke på pakkene. 

11/12 dpo kan være tidlig. Umulig å vite da alt er avhengig av når egget potensielt festet seg. Prøv igjen i morgen. 

Takk for svar! 
Begge har utslag på 10ml så er derfor jeg syns det var så rart. 
Har opplevd skyggestrek på rfsu tidligere, men ikke på to stk rett etter hverandre 🙈 

Skrevet
Lykke_ skrev (4 timer siden):

Takk for svar! 
Begge har utslag på 10ml så er derfor jeg syns det var så rart. 
Har opplevd skyggestrek på rfsu tidligere, men ikke på to stk rett etter hverandre 🙈 

Da ville jeg ventet helst 2 dager og testet igjen.  Er de fra rfsu samme batch og pakkning kan de ha lite fargestoff eventuelt etc.. 

Skrevet

Med to positive rfsu tror jeg du kommer til å få positiv digital innen få dager. Krysser fingrene for deg 🤞

Anonymkode: fca19...5cd

Skrevet

Tusen takk 🥰

en liten oppdatering,

Fikk svak strek på makesure og CB i dag tidlig, kjøpte både CB-ultratidlig og vanlig digital, den vanlige digitale som viser uker var negativ, men ultratidlig var positiv 🥹😍❤️ 

Men spottet lyse rosa blod på mandag og biiittelitt brunt til i dag tidlig, så er så redd for at det har gått galt 😭 så klarer liksom ikke helt å glede meg over det enda 🥺 

Hadde EL 20/21 august og skal egentlig ha mensen i morgen (5/09). 

noen erfaringer?

Skrevet
Lykke_ skrev (24 minutter siden):

Tusen takk 🥰

en liten oppdatering,

Fikk svak strek på makesure og CB i dag tidlig, kjøpte både CB-ultratidlig og vanlig digital, den vanlige digitale som viser uker var negativ, men ultratidlig var positiv 🥹😍❤️ 

Men spottet lyse rosa blod på mandag og biiittelitt brunt til i dag tidlig, så er så redd for at det har gått galt 😭 så klarer liksom ikke helt å glede meg over det enda 🥺 

Hadde EL 20/21 august og skal egentlig ha mensen i morgen (5/09). 

noen erfaringer?

Er nok bare tiden som vil gi svar her 🌹  Småblødninger kan være helt ufarlig og ikke noe å bekymre seg over, men umulig å si så tidlig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...