AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #21 Del Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du tenker ikke på at naboen hører deg like godt og at hatet er gjensidig? 🤣 Anonymkode: a0eb2...4c7 Ingen narkosalg over. 1person kan lage ett helvete for andre. Eldre dame også. Den du minst kunne tenkt lagde mye lyd. Skinnet bedrar. Anonymkode: b2519...67c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 1. september 2024 #22 Del Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Et homopar som stappa dildo oppi hverandres ræv og lagde ekle lyder, 😅🤣😂😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #23 Del Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ingen narkosalg over. 1person kan lage ett helvete for andre. Eldre dame også. Den du minst kunne tenkt lagde mye lyd. Skinnet bedrar. Anonymkode: b2519...67c Det er evig hard tramping. Flying på do halve natten. Ja så mister vi litt i gulvet på natterstid. Dunker litt så jeg alltid våkner. Anonymkode: b2519...67c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #24 Del Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Lurt å sjekke om det er lytt før en kjøper/leier. Anonymkode: 6bf2a...d10 Her ba selger naboene om å være stille eller borte under visning. Løy skriftlig 2 ganger og muntlig 2 ganger da jeg spurte rett ut om støy og lyd fra naboer. Det er ikke så enkelt å oppdage som du tror. For når det er et problem, så vil selger og megler gjøre alt de kan for å skjule det!! Anonymkode: 104b1...d26 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #25 Del Skrevet 1. september 2024 De hører sikkert deg også. Anonymkode: f67e3...34c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #26 Del Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er evig hard tramping. Flying på do halve natten. Ja så mister vi litt i gulvet på natterstid. Dunker litt så jeg alltid våkner. Anonymkode: b2519...67c Men hvis det er en eldre dame så er hun vel dårlig til bens, må ha spesialsko og kanskje ikke har like mye styrke i fingrene heller slik at hun lett mister det hun har i hånda, som gåstokk og lignende. Toalettbesøk på natta er visst vanlig ut fra det jeg har hørt om eldre mennesker. Hun må jo få gå på do. Har hun spesialsko får du ikke gjort så mye med det. Slik du beskrev det trodde jeg du hadde en stor voksen rusa kar boende over deg. Type marihuana og flatfyll med bourbon og greier. Anonymkode: 18542...457 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #27 Del Skrevet 1. september 2024 bullehurk skrev (6 timer siden): 😅🤣😂😂😂 Det er ikke noe å le av. Anonymkode: d2961...0cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #28 Del Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nei det tror jeg ikke. Det er over meg problemet ligger.Det er fryktelig og ha folk som trasker rundt hele tiden.De under meg hører jeg lite av. Problemet er boligen over. Anonymkode: b2519...67c Samme her. Vi har en 3 åring som løper over oss mange timer hver dag. Han kan ikke å gå, kun løpe. Og han hiver leker i gulvet og høres veldig godt Anonymkode: 05160...e8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #29 Del Skrevet 2. september 2024 Hvis de ikke roer seg etter å ha blitt klaga på første gangen, så er det bare sånn de er av natur, dessverre. Har samme type folk over. Kan klage flere ganger, men får ikke noe varig resultat. Ikke noe vits i å bruke energi på sånne folk med å ta hevn eller å bråke tilbake. Universal-løsningen er å selge leiligheten videre til neste offer. Anonymkode: 50e10...b89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #30 Del Skrevet 2. september 2024 Derfor bor man i enebolig. Jeg er også en sånn person, som får helt hetta av naboer, bråk og felles uteområde. Vanskelig å bo i leilighet/rekkehus og forvente at naboen er ikke-eksisterende Anonymkode: 2bf01...d80 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #31 Del Skrevet 2. september 2024 Hører også naboen over oss hele tida. Blanding av lydt og hensynsløshet. Ikke én dag man kan slappe helt av. Føler meg utbrent av det. Enebolig når arver. Anonymkode: 2f3b8...b3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teknoil Skrevet 2. september 2024 #32 Del Skrevet 2. september 2024 Yepp, kom deg i enebolig, om det enn er ei rønne som du gradvis kan fikse opp over tid. Den freden man får i sjelen av å slippe å være på vakt for neste tramp hele veien er prima. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #33 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (På 1.9.2024 den 14.20): Du tenker ikke på at naboen hører deg like godt og at hatet er gjensidig? 🤣 Anonymkode: a0eb2...4c7 Folk har ulikt støynivå da. Nå er ikke jeg ts, men jeg irriterer meg over nabo med tv på full guffe fra morgen til kveld på ene siden, og evig hobbysnekker over. Min løsning for og holde ut og være hjemme, og å kunne se på « egne « tv- programmer er lyddempende hodetelefoner. Her jeg sitter med lyddempende hodetelefoner og hører på musikk tror jeg ikke jeg irriterer noen av dem tilbake. Mulig de irriterer hverandre da. Anonymkode: 90e7f...d39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå