AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #1 Skrevet 1. september 2024 Når lar dere barna farge håret? Alder ? Anonymkode: a08eb...5ac
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #2 Skrevet 1. september 2024 Når de bestiller time, drar til frisøren, og ikke minst, betaler selv Min går på vgs og ungdomsskole, og spørsmålet er aldri reist. Anonymkode: e33b2...cb4 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #3 Skrevet 1. september 2024 Dette kommer veldig ann på. Frisører har 16 årsgrense da hårfarge kan være hormonforstyrrende. Sånn knalle farger som vaskes ut bruker frisører på barn så antar de er "trygge". Er barnet blondt så er det flere av disse knalle fargene som sitter lenge i håret og som antas å være relativt trygge. Mitt barn har mørk hår og fikk lov til å bleke og farge nederste del av håret sitt på barneskolen. Jeg ville ikke bleket hele håret til et barn eller brukt slike kjemikalier i nærheten av hodebunnen. Anonymkode: 84162...2d2 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #4 Skrevet 1. september 2024 Mitt barn har også langt mørkt hår og har fått lov å bleke tuppene og farge de i knallfarger siden hun var ca 9 år. Yngre søsken fikk også knallfarge men uten å bleke først, så den satt ikle særlig lenge. Anonymkode: 46fa7...e47 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #5 Skrevet 1. september 2024 Har ikke noen aldersgrense for slikt, hår er bare hår. Begge døtre har spurt på barneskolen om det, og blitt litt overrasket og angret seg da de fikk et likegyldig ja til det, da var det visst ikke så viktig allikevel. Venninnene får ikke lov, og derfor ville de mase. 16-åringen ønsker nå å stripe håret, jeg har holdt litt igjen pga frisørutgiften, men betaler hun selv er det fritt frem. Så hun hjemmebleket det, heldigvis gikk det bra. Anonymkode: 6c9cd...7bd
Gjest jegerrinne Skrevet 1. september 2024 #6 Skrevet 1. september 2024 Gikk siste året ungdomskolen her. Gjorde det hos frisør. Men fant fort ut det skulle ho ikke gjøre igjen. Ho følte håre ble mer tugete og vanskelig å ha med å gjøre, selv om ho gjorde som frisøren sa. Så kort tid etter klippet ho kort for å la det gro ut på nytt
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #7 Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når lar dere barna farge håret? Alder ? Anonymkode: a08eb...5ac Min fikk lov første gang i sommer, han er 14 Anonymkode: 0ac71...1d4
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #8 Skrevet 1. september 2024 11 var største da mir bleika håret hennes. Det er nå ødelagt etter en sommer i klorbasseng. Så her må 30 cm med hår klippes bort. Så vent Så lenge som mulig. Anonymkode: 69151...05d 1
Misanthropis Skrevet 1. september 2024 #9 Skrevet 1. september 2024 Hvis noen av de ville, hadde de fått lov fra 15 ish alder
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #10 Skrevet 1. september 2024 Når de betaler selv. Anonymkode: 2b20c...88c
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #11 Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Når lar dere barna farge håret? Alder ? Anonymkode: a08eb...5ac Når de tjener egne penger og betaler for det selv. Anonymkode: 14d8c...6a1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #12 Skrevet 1. september 2024 Forskjell på litt farge og hårbleking. Fikk litt farge i halve året og ut i tuppene i 4-5 klasse. Litt bleking fra 13-14 år. To ganger hjemme og en gang hos frisøren. Har mellomblondt år, var mye lysere når hun var yngre. Anonymkode: 63e28...d4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå