Gå til innhold

En bekjent tar kontakt igjen , vil han mer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har kjent hverandre siden 15-16års alder og vi er nå i midten av 30årene. Jeg var jo himmelsk forelsket i denne mannen da vi var unge og tilfeldigheter gjorde at vi traff hverandre sommeren 2021. Etter det hadde vi en rekke møter, hadde endel sex, men han var av og på med eksen og ungene. Vi kranglet litt pga dette og jeg avviste han, orker ikke å være ei dørmatte. Han er nokså tøff av seg, viser ikke følelser, men når vi har sex er han veldig forsiktig og vil jeg skal ha det godt - han er spansk så mulig en snnen kulturforskjell er årsaken. Nå har vi ikke pratet på ett år og plutselig tar han kontakt med meg igjen og spør om jeg ed hjemme. Han sa de hadde 50/50 fordeling nå med barna så de er endelig flyttet fra hverandre. Viser han nå interesse? Jeg var ganske kvass mot han sist , avviste han og sa at han får rydde opp hjemme først. :-) 

Anonymkode: e9901...6ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Usikker på hva jeg vil, om jeg skal treffe han eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ihvertfall klar for puling, høres det ut som!

Anonymkode: 3238a...c5d

• Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Usikker på hva jeg vil, om jeg skal treffe han eller ikke. 

Avtal et treff da, enten dere velger en cafe eller går en tur eller lignende. Sånn at du ikke føler du må noe som helst, altså ikke hjemme. 

Så ser du, verre er det ikke :) 

Anonymkode: 8ee4b...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligvis har han lyst på sex, om ikke annet. Har en som bruker å ta kontakt innimellom jeg og, men jeg skjønner jo at det bare er sex han er ute etter.

Anonymkode: 0ca7e...140

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vi har kjent hverandre siden 15-16års alder og vi er nå i midten av 30årene. Jeg var jo himmelsk forelsket i denne mannen da vi var unge og tilfeldigheter gjorde at vi traff hverandre sommeren 2021. Etter det hadde vi en rekke møter, hadde endel sex, men han var av og på med eksen og ungene. Vi kranglet litt pga dette og jeg avviste han, orker ikke å være ei dørmatte. Han er nokså tøff av seg, viser ikke følelser, men når vi har sex er han veldig forsiktig og vil jeg skal ha det godt - han er spansk så mulig en snnen kulturforskjell er årsaken. Nå har vi ikke pratet på ett år og plutselig tar han kontakt med meg igjen og spør om jeg ed hjemme. Han sa de hadde 50/50 fordeling nå med barna så de er endelig flyttet fra hverandre. Viser han nå interesse? Jeg var ganske kvass mot han sist , avviste han og sa at han får rydde opp hjemme først. 🙂

Ikke møt han hjemme hos deg. Da tror han du gir klarsignal om at det vil bli sex, og ankommer med store forventninger om at nå skal han få.

Si heller at du foretrekker å møtes ute på kafe eller noe, og så får du ta det derfra. Se om det kan bli noe mer, ikke bare at han bruker deg som en tømmestasjon nå som han er blitt singel. Har han noen gang sagt hva han føler for deg, egentlig? Røper han noe som helst? Du skrev at du var veldig forelsket i han i ungdommen, men var det gjensidig den gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er kun ute etter sex.

Dere har en fortid der du var elskerinna mens han fortsatt var i et forhold, og nå lar han deg tro at han er flyttet ut og alt det der. Men er det sannheten? Vil du virkelig ha noe mer med han å gjøre når det var så mye rot og tull dengang?

Du fortjener bedre.

Anonymkode: 44383...749

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sannsynligvis har han lyst på sex, om ikke annet. Har en som bruker å ta kontakt innimellom jeg og, men jeg skjønner jo at det bare er sex han er ute etter.

Gir du han sex da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (2 timer siden):

Ikke møt han hjemme hos deg. Da tror han du gir klarsignal om at det vil bli sex, og ankommer med store forventninger om at nå skal han få.

Si heller at du foretrekker å møtes ute på kafe eller noe, og så får du ta det derfra. Se om det kan bli noe mer, ikke bare at han bruker deg som en tømmestasjon nå som han er blitt singel. Har han noen gang sagt hva han føler for deg, egentlig? Røper han noe som helst? Du skrev at du var veldig forelsket i han i ungdommen, men var det gjensidig den gangen?

Nei han snakker lite om følelser. Det eneste jeg har latt merke til er at han ble sur om jeg traff andre i den tiden han var hos meg sånn innimellom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil ha sex, ja

Anonymkode: 82e14...a96

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bekrefte egoet sitt.

Anonymkode: 68a7d...27b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Gir du han sex da? 

Nei, jeg takker alltid nei til å møtes. Jeg orker ikke ligge-forhold, men om du syns det er helt ok, så kjør på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er ute etter et ligg.

Anonymkode: 026c1...a7f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Nei, jeg takker alltid nei til å møtes. Jeg orker ikke ligge-forhold, men om du syns det er helt ok, så kjør på.

Nei jeg er absolutt ikke interessert i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt trua jeg. Om det er ett år siden dere møttes. Han har jo tydelig gjort som du ba om, rydda på hjemmebane! Syntes du burde møte han, ett nøytralt sted i offentlighet. Ikke ha sex, og ta det derfra! 
Har en lignede historie, og vi er uforskamma lykkelige sammen.

Anonymkode: f83c9...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 2.9.2024 den 6.24):

Har litt trua jeg. Om det er ett år siden dere møttes. Han har jo tydelig gjort som du ba om, rydda på hjemmebane! Syntes du burde møte han, ett nøytralt sted i offentlighet. Ikke ha sex, og ta det derfra! 
Har en lignede historie, og vi er uforskamma lykkelige sammen.

Anonymkode: f83c9...40a

Ja vi var noen kranglebøtter sist, jeg setter grenser ig der og sa blir han irritert men så kommer han dinglende tilbake igjen  - Men jeg vet ikke. Han sier nå at de har flyttet fra hverandre, det må da vel stemme.  

Men vi får se. Jeg trenger ikke å ha sex med han fordiom vi møtes hjemme her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...