AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #1 Del Skrevet 1. september 2024 Hva er det rareste du blir beskyldt for på kg, og som er lengst fra sannheten? Jeg har flere ganger blitt beskyldt for å være ung, det ser jeg skjer med mange andre også. Ingenting galt i å være ung eller ungdommelig, men neppe ment som noen kompliment. Og jeg er over 50. Dum blir jeg også relativt jevnlig beskyldt for å være. Jeg har ikke tatt IQ-test, men jeg har alltid fått toppkarakterer i skole og utdanning, både som ung og i videreutdanning som voksen. Så sjansen for at jeg er smartere enn de som beskylder meg for å være dum er statistisk sett svært stor. Dessuten har jeg sjelden inntrykk av at smarte folk beskylder andre for å være dumme. Umoden er også noe som dukker opp iblant. Ble en gang beskyldt for å være for umoden til å reise på egenhånd. Jeg reiser utenlands alene i snitt kanskje en gang i mnd, i privat- og jobbsammenheng. Økonomi. På dette forumet er man automatisk en løgner og/eller skrytepave hvis man skriver at man har høy lønn eller formue. Dette selv om trådens emne er "hva tjener du", eller "hva har du i formue". Og folk slenger svært ofte ut feilaktige opplysninger om skatt osv, og da er man dum og uvitende hvis man forsøker å komme med fakta. Og sånn avslutningsvis synes jeg alltid det er litt pussig å bli beskyldt for at jeg lyver til meg selv om at jeg er lykkelig som frivillig barnløs. Noen flere? Anonymkode: 197df...7dc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 1. september 2024 #2 Del Skrevet 1. september 2024 Barnfri= egoistisk, meg, meg, meg, uansvarlig, selvfornektelse i at jeg egentlig har et miserabelt liv fullt opp av psykisk sykdom. Kan umulig ha det bra med meg selv, sær, har ingen omsorg for noen andre enn meg selv +++ Dyslektisk på kg vil si det samme som at jeg lyger på meg en diagnose og det er en patetisk ynnskyldning for skrivefeil og latskap, har ikke fullført barneskolen, grunn nr 1 til å ikke ta meg seriøst på noe som helst. Særboer= mannen min evt meg selv er utro, det er ikke et ekte forhold, det må "feile" meg eller/og mannen min noe, jeg er bare interessert i å ha et fluktig overfladisk forhold, ff, evner ikke å binde meg. At jeg er ung og dum og i tillegg mange ganger en mann alt ettersom er jo klassikere. Er sikkert en bønsj av andre godsaker igjennom de årene jeg har vært medlem her også men det får bli med dette i første omgang 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #3 Del Skrevet 1. september 2024 1 hour ago, skreppamedleppa said: Særboer= mannen min evt meg selv er utro, det er ikke et ekte forhold, det må "feile" meg eller/og mannen min noe, jeg er bare interessert i å ha et fluktig overfladisk forhold, ff, evner ikke å binde meg. Den har jeg også lagt merke til, at noen her mener å kunne bestemme at du ikke er i et ordentlig forhold hvis du er særboer. Ikke en gang hvis du er gift. Og kom på en annen beslektet ting, hvis man er forhold og har valgt separat økonomi, er man ikke et team, da tenker man bare på seg og sitt. Og ja, enda en ting. Deler man ikke koden på mobilen sin, er man utro. Spesielt hvis man samtidig holder mobilen litt på skrå, eller har den på lydløs 😅 Anonymkode: 197df...7dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. september 2024 #4 Del Skrevet 2. september 2024 ...en gang for lenge siden var der noen som begynte å snakke om at de trodde min bruker var mange forskjellige personer, siden kontoen var så aktiv, men neida...det er ikke sant. Hilsen meg i entall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #5 Del Skrevet 4. september 2024 Blir beskyldt for å være mann. Eldre kvinne med voksne barn. Er kvinne 40 med et barn på 10 år. Anonymkode: 36f41...92f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #6 Del Skrevet 4. september 2024 Jeg ble beskyldt for å være trygdesnylter for å ha stilt et spørsmål om et symptom på Kropp og helse. Sto ingenting som antydet om jeg var trygdet eller i ferd med å bli det. Ellers mye rart på Barn og familie. Virker som noen tror de kan avgjøre om noen har barn eller ikke ut fra et svar på to linjer, og "Det er sikkert dine barn som er drittunger!" blir slengt over en lav sko. Anonymkode: 063de...e28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå