Gå til innhold

Hjelp til navnefest!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Tenkte å høre med dere om tips og råd til en navne fest som skal foregå hjemme.

Dette er kun for en side av familien, så alle kjenner hverandre godt. Alle er forsåvidt gode venner og trives i selskap sammen. Men har dere tips noe vi kan gjøre underveis? Det er litt begrensa med plass, men vil få inn litt minnerike opplevelser.

tar i mot alt av tips!! Gjerne tips på mat servering også. Har tenkt på gryterett, men andre forslag er gull❤️

Anonymkode: d452e...6e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville hatt tapas. Då får alle noe de liker, og de som er kresne slipper å spise loff med smør(ikke at det ikke er utrolig godt altså). 
Jeg ville kjøpt ark med påstander om baby som folk kan krysse av og ha det litt gøy med. Også kan barnet få lese dem når han blir eldre😊

Anonymkode: 75c78...ffc

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg ville hatt tapas. Då får alle noe de liker, og de som er kresne slipper å spise loff med smør(ikke at det ikke er utrolig godt altså). 
Jeg ville kjøpt ark med påstander om baby som folk kan krysse av og ha det litt gøy med. Også kan barnet få lese dem når han blir eldre😊

Takk for svar! Tenkte isåfall å ha loff, focaccia og hvitløks brød, litt blanding av brød🤭 men vært inne på tanken om tapas å! Har du noe tips hvor jeg kan få tak i påstander?

Skrevet
Jj268 skrev (16 minutter siden):

Takk for svar! Tenkte isåfall å ha loff, focaccia og hvitløks brød, litt blanding av brød🤭 men vært inne på tanken om tapas å! Har du noe tips hvor jeg kan få tak i påstander?

Her er det jeg mener😊 På festutstyr.no. De har nok mange gøyale ballonger, 1gangsfat/kopper/bestikk også, om det er av interesse. Kanskje en ballong-«studio» i en krok av plassen der dere kan ta fine bilder sammen med baby?

2816C36E-A721-44E7-9268-536000012387.png

Skrevet

Hva med vårruller, ris, salat og annet tilbehør.  Du kan lage opp mange, fryse ned og steke de i ovnen. Veldig lettvindt å lage. 

Anonymkode: 930d3...527

Skrevet

Ene navnefesten bestilte vi tapas fra catering, hadde besøk av familie fra utlandet så godt å slippe å lage mat selv. Neste gang, 2 år etter kjørte vi blanding av grillmat og koldtbord, hadde typ hagefest i juni. 

Har ikke hatt så mye opplegg annet enn mat, kake og skravling vi, men kunne sikkert arrangert noe. Viktigste er jo å møtes. 

Anonymkode: d6dfa...cd2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...