Gå til innhold

Størrelse på klær fra Temu?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer litt på hvordan str er på Temu? Hvor store er feks xs til mann? Vil det passe til en litt sped 16 åring? Har ikke funnet str over 15 år til gutt. Opplever dere at str på Temu samsvarer med norske str?

Anonymkode: 31759...905

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei...jeg må kjøpe str 10 til min datter på 6...de er små i str

Skrevet

Kommer an på. Temu er jo bare et hav av mange forskjellige selgere. Det er som å spørre om klesstørrelsene på Zalando.

Det vil variere. 

Anonymkode: df552...019

• Liker 5
Skrevet

ikke til voksne, normale str

Anonymkode: b03e9...525

Skrevet

Kjøp kun klær som har tydelig informasjon om cm og baser kjøpet på det og ikke påført størrelse.

Anonymkode: 6dd74...f6a

Skrevet
mommyaka skrev (4 timer siden):

Nei...jeg må kjøpe str 10 til min datter på 6...de er små i str

Synes ikke vi 

Anonymkode: 46d00...7a6

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Synes ikke vi 

Anonymkode: 46d00...7a6

Så bra

Skrevet

Jeg kjøper masse klær på Temu! Nå er jeg riktignok kvinne og plus size, men min erfaring er at klærne er relativt normale i størrelse, men heller store enn små. 

Anonymkode: 1c63b...822

Skrevet

Det vi har kjøpt på temu har hatt helt vanlig størrelse. Står eu størrelse på de vi har kjøpt, så det betyr vel at de er passende til oss større nordboere og ikke små asiater. 

Anonymkode: 58162...075

• Nyttig 1
Skrevet

Ville bekymret meg mer for hvilke kjemikalier de klærne inneholder, enn for hvor store de er.

Anonymkode: 0f557...f35

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ville bekymret meg mer for hvilke kjemikalier de klærne inneholder, enn for hvor store de er.

Dine bekymringer er nok ganske irrelevant for de fleste andre, så litt usikker på hva du vil med dette innlegget.

Anonymkode: 1ded5...9f1

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

🙄🙇‍♀️🤦‍♀️

Anonymkode: 830e7...032

Skrevet

Jeg er en petit kvinne på 44 (bruker veldig små str, må få lagt opp alt av skjorter/ bluser/bukser her i Norge og bruker str 35 i sko).  Jeg opplever ikke klær fra temu som spesielt små. Stemmer godt overens med str som er oppgitt. Jeg kjøpte en bluse i  str M men da var det tydelig merket at det var asiatisk str. Ellers er det ca det samme som norske str. Hvordan barne str er vet jeg ikke men det jeg har erfart er iallefall at str stemmer godt med informasjonen som blir gitt.

Anonymkode: 40791...a36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...