Gå til innhold

Er jeg den eneste som hater å gå ute på byen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En venninne fikk meg med på byen og jeg sa ja for ikke være kjip og kjedelig. Kom hjem kl 02.00 fordi siste buss til venninna mi gikk da. Prøvde å  gå hjem tidligere, men  venneninen dro meg ut på dansegulvet og kjøpte øl for å holde kvelden i gang. Det gir meg absolutt ingenting å gå ute på byen merker jeg. Ga det et forsøk i går for å se om jeg kunne få til å ha det gøy. Prøver å tvinge meg for å være normal, men det fungerer helt elendig.  Jeg får hodepine, det er for høy lyd, pulsen stiger,fremmede folk med promille forsøker å holde dype samtaler mens musikken spiller så høyt at jeg får tinnitus,  jeg blir uvel. Det blir for mye av alt. Jeg tror ikke jeg skapt for utelivet.  

Men jeg føler meg kjedelig og unormal fordi jeg ikke klarer å gå ute på byen.  Alle på jobb snakker om lørdager på byen og da føler jeg meg utenfor. Hva er egentlig galt med meg?

Anonymkode: 3464a...980

• Liker 2
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingenting er feil med deg, vi mennesker er forskjellige. Noen er spenningssøkende og trenger mye impulser og sanseinntrykk, mens en del av oss andre har et rikt indre liv og trives i mer rolige omgivelser og med andre aktiviteter. Gjør det du trives best med, så får du et fint liv! 

Anonymkode: 85571...a90

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med deg. Jeg liker meg best på vorspiel, og kan finne på å reise hjem når de andre drar ut på byen. Hvis jeg skal ut på byen, må det være for å spise, og eventuelt ta noen drinker på et sted uten drithøy musikk, hvor man kan høre hva andre sier. Jeg forstår liksom ikke hva som er gøy med steder hvor man må rope høyt til hverandre, uten å høre et kvekk av hverken det ene eller det andre. 🤪 Og det er ubegripelig for meg at man kan bli kjent med noen på den måten! 

Anonymkode: 12dde...0d7

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 43, og det er ikke vanlig å gå ut på byen mer. En sjelden gang. Og slik har det vært lenge. 

Du kan foreslå mer type bar. Hvor det går an å snakke? 

Eller kafé på dagtid. Mye mer trivelig 

Anonymkode: cd80b...ac2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri skjønt facinasjonen for å gå ut på byen eller en pub bare for å drikke.... 🤔 Jeg klarer liksom ikke se hva som er så morro med det. Men jeg er vel kanskje en eremitt, som trives aller best hjemme hos meg selv. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

En venninne fikk meg med på byen og jeg sa ja for ikke være kjip og kjedelig. Kom hjem kl 02.00 fordi siste buss til venninna mi gikk da. Prøvde å  gå hjem tidligere, men  venneninen dro meg ut på dansegulvet og kjøpte øl for å holde kvelden i gang. Det gir meg absolutt ingenting å gå ute på byen merker jeg. Ga det et forsøk i går for å se om jeg kunne få til å ha det gøy. Prøver å tvinge meg for å være normal, men det fungerer helt elendig.  Jeg får hodepine, det er for høy lyd, pulsen stiger,fremmede folk med promille forsøker å holde dype samtaler mens musikken spiller så høyt at jeg får tinnitus,  jeg blir uvel. Det blir for mye av alt. Jeg tror ikke jeg skapt for utelivet.  

Men jeg føler meg kjedelig og unormal fordi jeg ikke klarer å gå ute på byen.  Alle på jobb snakker om lørdager på byen og da føler jeg meg utenfor. Hva er egentlig galt med meg?

Hvor gammel er du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er ikke alene nei. Har aldri likt å gå ut på byen selv, høy musikk og støy med masse fulle folk rundt meg  er noe jeg ikke takler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alene. Kan ta meg ein tur på byen av og til for noen glass vin, men liker å være hjemme til midnatt. Liker også helst å gå steder der vi kan sitte å snakke.m

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Går ikke på byen jeg heller 😊

Anonymkode: e9f78...6fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er forskjellige vi mennesker da. Jeg pusher 50,men elsker å gå på byen💃Elsker høy musikk,danse og være litt tipsy. Har alltid vært sånn

Anonymkode: 84344...c95

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker de fleste over 30 er ferdige med bylivet. Personlig var jeg ikke noen fan av det i 20-årene heller, men en ble da med når venner syntes det var morro.

Anonymkode: 0544a...319

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (7 timer siden):

Har aldri skjønt facinasjonen for å gå ut på byen eller en pub bare for å drikke.... 🤔 Jeg klarer liksom ikke se hva som er så morro med det. Men jeg er vel kanskje en eremitt, som trives aller best hjemme hos meg selv. 

Det er vel spenningen, at man kanskje treffer en mann/kvinne, dansingen, som ikke blir det samme hjemme i stua, og det å møte andre folk? Ikke så komplisert.

Anonymkode: 42da9...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Vi er forskjellige vi mennesker da. Jeg pusher 50,men elsker å gå på byen💃Elsker høy musikk,danse og være litt tipsy. Har alltid vært sånn

Jeg pusher 60, men føler at de siste tjue år (etter 40) har det vært vanskelig å finne noe sted å gå ut der man kan danse. Det blir jeg aldri lei! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg er 50+ og syns også det er moro å gå på byen 🥳 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Dørgende kjedelig, aldri skjønt greia, men så har jeg også jobbet mange år i utelivsbransjen, så mitt syn er kanskje litt farget av det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! Elsket det før,men nå har jeg blitt for gammel! Høy musikk,fulle folk,trangt og varmt. Også føler man seg  fyllesyk dagen etter,uansett om man drakk lite eller mye. Og så sliten at hele dagen etter blir ødelagt. Nei,takke meg til sofaen på lørdagskvelden, gitt! Evt en tur ut for å spise, gå på kino eller noe,det er mye koseligere! 

Anonymkode: 69929...314

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det er vel spenningen, at man kanskje treffer en mann/kvinne, dansingen, som ikke blir det samme hjemme i stua, og det å møte andre folk? Ikke så komplisert.

Synes ikke det er spennende i det hele tatt 😄 I tillegg hater jeg å danse, så da har jeg enda en grunn til å ikke dra på byen/pub.

Da er det tryggere og bedre å være hjemme 😊 Ingen fare for å få noe muffens i drinken heller. 

Så da får jeg heller leve med å være "kjedelig" 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Du begynner å bli voksen. 

Anonymkode: e5f6c...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er aldri ute på byen fordi jeg har ingen å være sammen med også vet jeg ikke hvordan det foregår heller siden jeg aldri har vært det. Har bare aldri hatt noen ordentlige venner opp gjennom årene. Jeg er veldig ensom og alene og sliter med det sosiale greiene så ting kan bli for vanskelig for meg å håndtere. Mange folk og høy musikk gjør meg bare utilpass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker å gå på byen så lenge jeg er sammen med de rette folkene! Danse, skitprat, spandere runder på hverandre og krype sammen til nattmat kl. 4 😆 Mange episke stunder! 

Anonymkode: a83e1...129

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...