AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #21 Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hvorfor det? Deilig når jenta smatter litt på forhuden også, vel. Syntes nå jeg. Anonymkode: 0f5f8...334 Joda forsåvidt sant. Men forhuden er jo helt følelsesløs, i forhold til strengen og hodet. Forhuden blir jo dratt tilbake nedover skaftet, så den får jo behandling den også uansett. Jeg liker det hvertfall best med hodet først. Uten lue på. Anonymkode: 677e8...982
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #22 Skrevet 2. september 2024 57 minutter siden, AnonymBruker said: Joda forsåvidt sant. Men forhuden er jo helt følelsesløs, i forhold til strengen og hodet. Forhuden blir jo dratt tilbake nedover skaftet, så den får jo behandling den også uansett. Jeg liker det hvertfall best med hodet først. Uten lue på. Anonymkode: 677e8...982 Feil, forhuden hos enkelte menn har flere nerveendinger enn penishodet. Hos noen menn er så mye som 50-75% av følsomheten i penis lokalisert i selve forhuden. Den kan ha mange tusen nerveendinger, og flere ulike typer enn de som finnes på hodet. Individuelle forskjeller er store. Det er derfor noen menn mister mye følsomhet ved omskjæring og andre ikke så mye. Du kan ikke generalisere om dette utfra din egen penis. På samme måte varierer følsomheten i ulike deler av vulva en hel del fra kvinne til kvinne. Dette er utpreget individuelt. Hør hva nevrologen Ken McGrath forklarer: Anonymkode: 2ee06...312 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #23 Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (På 1.9.2024 den 22.02): Hvorfor det? Deilig når jenta smatter litt på forhuden også, vel. Syntes nå jeg. Anonymkode: 0f5f8...334 Jeg datet en kvinne en skikkelig kinky kvinne en periode. Når jeg kom hjem svett og skitten fra jobb, ville hun alltid slikke ren penisen min før middag. Hun slikket pungen ren for ballesvette og så lot hun tungespissen gli inn under forhuden og roterte rundt kukhodet. Hun hadde en stor fetish for kukost, så jeg fikk aldri lov til å dusje før vi skulle møtes. Anonymkode: 21cac...9e5
Bamseklemmer Skrevet 7. september 2024 #24 Skrevet 7. september 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 2.9.2024 den 16.33): Jeg bruker mye spytt og gjorde det da lenge før denne hawk thua trenden.. Men noe jeg også har brukt å gjøre er å bruke mine egne "safter". Jeg blir dryppende våt av å suge så henter opp med hånda fra der nede og smører utover og suger videre. Har bare hatt to sexpartnere men de begge kom alltid kort tid etter det der. Anonymkode: 6a132...b82 Nettopp👏Og det er jo dette som er så ufattelig deilig🥰 Da mener jeg at hun trekker forhuden tilbake, ronker og suger meg "uten forhud".. Da må det nødvendig vis brukes mye spytt eller glidemiddel. Men det er mest tennede, hvis hun henter litt fuktighet fra fitta.. det er jo verdens beste glidemiddel, både på glid og smak. Det kan liksom ikke bli for mye fukt.. Joda.. det er superdeilig å være litt "grisete", kvinnen simulerer bare en supervåt fitte med munnen😉 Jeg håper bare at unge gutter/jenter og en del voksne menn/kvinner, lærer hvorfor klitten/kukhodet alltid må være supervåt når de fingrer, ronker og suger.. Så Hawk Thua gjelder absolutt for kvinner også🤌💦👍 Endret 7. september 2024 av Bamseklemmer ..små justeringer bare..
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #25 Skrevet 7. september 2024 Bamseklemmer skrev (12 timer siden): Nettopp👏Og det er jo dette som er så ufattelig deilig🥰 Da mener jeg at hun trekker forhuden tilbake, ronker og suger meg "uten forhud".. Da må det nødvendig vis brukes mye spytt eller glidemiddel. Men det er mest tennede, hvis hun henter litt fuktighet fra fitta.. det er jo verdens beste glidemiddel, både på glid og smak. Det kan liksom ikke bli for mye fukt.. Joda.. det er superdeilig å være litt "grisete", kvinnen simulerer bare en supervåt fitte med munnen😉 Jeg håper bare at unge gutter/jenter og en del voksne menn/kvinner, lærer hvorfor klitten/kukhodet alltid må være supervåt når de fingrer, ronker og suger.. Så Hawk Thua gjelder absolutt for kvinner også🤌💦👍 Hva med frenulum her BK? Lenge siden du hadde det på agendaen Anonymkode: 1e218...947
Bamseklemmer Skrevet 7. september 2024 #26 Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva med frenulum her BK? Lenge siden du hadde det på agendaen Anonymkode: 1e218...947 Frenulumet ja.. det får jo skikkelig overhøvling👏
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #27 Skrevet 7. september 2024 Om noen hadde spyttet på meg hadde jeg kastet dem på hue og rævva ut Anonymkode: baa59...738
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå