Gå til innhold

Finn dårlig anmeldelse uten å vite hvorfor..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har fått dårlig anmeldelse fra en i Finn for flere måneder siden som jeg ikke oppdaget før nå. Det var jeg som var kjøper, samboer som hentet varen. Han møtte opp riktig sted og betalte. Vedkommende som åpnet døra hadde ikke varen klar og visste ikke hva vi kom for å hente da de hadde flere ting de skulle selge (det var samboeren til han som hadde avtalt med meg som var hjemme). Ikke noe som skulle tilsi at anmeldelsen skulle være dårlig fra vår side. Vedkommende har ikke kommet med grunn. 

Det er vel for sent å ta kontakt nå og spørre hvorfor? Regner med jeg ikke kan slette den på noen måte heller..

Anonymkode: 0c67e...4ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor dårlig var den?

Du kan legge kommentar til anmeldelsen din som vises under, skriv der du! Da forstår folk.

Jeg har bare 10ére merkelig nok.

Anonymkode: 40883...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvor dårlig var den?

Du kan legge kommentar til anmeldelsen din som vises under, skriv der du! Da forstår folk.

Jeg har bare 10ére merkelig nok.

Anonymkode: 40883...9c1

Ts

7 så ikke voldsomt, men resten er 10 så kjedelig å ha en som drar ned snittet (hvert fall når det ikke er noen god grunn..) 

Anonymkode: 0c67e...4ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ts

7 så ikke voldsomt, men resten er 10 så kjedelig å ha en som drar ned snittet (hvert fall når det ikke er noen god grunn..) 

Anonymkode: 0c67e...4ad

Du kan jo gi svar tilbake, så gjør det! :) 

Anonymkode: 40883...9c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du kan jo gi svar tilbake, så gjør det! :) 

Anonymkode: 40883...9c1

Var ikke klar over det, takk

Anonymkode: 0c67e...4ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Var ikke klar over det, takk

Anonymkode: 0c67e...4ad

Gå inn på "Min Finn"...der ser du navnet på profilen din og antall vurderinger, trykk på linken der så kommer du til alle vurderinger du har fått. Der ser du "svar" knappen under alle du har fått...

Anonymkode: 40883...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts

7 så ikke voldsomt, men resten er 10 så kjedelig å ha en som drar ned snittet (hvert fall når det ikke er noen god grunn..) 

Anonymkode: 0c67e...4ad

Det har jeg også fått 🤣. Vi skulle hente en vare. Det var vanskelig å finne frem så vi kom noen minutter for sent. Ellers vippset vi på stedet og tok med oss varen. Vil mistenke at det var fordi vi kom litt for sent at de ga oss en 7. Men vi bor også litt "vanskelig" til, og folk vi selger ting til via finn kjører OFTE feil. Så vi regner alltid med litt ekstra tid. Det bør man jo gjøre når man bor litt bortgjemt. 

Men, ikke godt å vite! De har heller ikke skrevet noe kommentar på oss. Vi har ellers 10 på alt, så folk bør jo skjønne at vi er ok kjøpere/ selgere når de fleste syns vi er det.

Anonymkode: fbd5d...2d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det har jeg også fått 🤣. Vi skulle hente en vare. Det var vanskelig å finne frem så vi kom noen minutter for sent. Ellers vippset vi på stedet og tok med oss varen. Vil mistenke at det var fordi vi kom litt for sent at de ga oss en 7. Men vi bor også litt "vanskelig" til, og folk vi selger ting til via finn kjører OFTE feil. Så vi regner alltid med litt ekstra tid. Det bør man jo gjøre når man bor litt bortgjemt. 

Men, ikke godt å vite! De har heller ikke skrevet noe kommentar på oss. Vi har ellers 10 på alt, så folk bør jo skjønne at vi er ok kjøpere/ selgere når de fleste syns vi er det.

Anonymkode: fbd5d...2d8

Hvorfor svarte du ikke på kommentaren? 7 er jo ikke dårlig.

:) 

Anonymkode: 40883...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en slik jeg også. Fulgte alt selger ba om, kom da han sa, bar varen ut uten noe tull, svarte hyggelig på alt han prater om og viste frem bilen siden han likte den. Fikk 9.2 i score, skjønner ikke hvirgor og har brukt mange år på å få den opp til 9.9 i snitt igjen.

Anonymkode: d1807...b19

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en bukse med fiks ferdig en gang på finn. Når jeg fikk buksa var det et hull i den, så jeg sendte den tilbake. Da fikk jeg en 5 av selger. Veldig unødvendig. Burde ikke gått an å gi vurdering når du sender i retur 😅

Anonymkode: b067e...46b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme erfaring. Hentet når jeg skulle, betalte uten problem, men fikk 7 uten en grunn. 

Anonymkode: 6bcde...357

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare tiere ellers, men fikk 7,5 en gang, og skjønte ikke hvorfor. Jeg var selger, det var gode bilder og riktig beskrivelse i annonsen og jeg sendte raskt. Orket ikke å kommentere, for da er det fare for at man virker sær og vanskelig. Snittet mitt er 10 allikevel, men det irriterer meg at det er en 7,5 på listen. 

Anonymkode: 22327...d09

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen gir aldri full score uansett. De er overbevist om at maks poeng tilhører Den Ene Fantastiske og dermed gir de den aldri ut. Mange lærere er på samme måte når de skal dele ut karakterer. 

Anonymkode: 48380...1e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NOK EN GANG!! Dere kan svare på vurderingene....

Anonymkode: 40883...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

NOK EN GANG!! Dere kan svare på vurderingene....

Anonymkode: 40883...9c1

Hvorfor føler du behov for å gjenta det? Og rope i tillegg?

Anonymkode: 48380...1e1

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

NOK EN GANG!! Dere kan svare på vurderingene....

Anonymkode: 40883...9c1

Jada, men hva tenker du man skal «svare» når vedkommende ikke har skrevet en kommentar til scoren? «Jeg forstår ikke hvorfor du ga meg denne scoren» ser jo litt dumt ut.

Anonymkode: e1af7...c04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jada, men hva tenker du man skal «svare» når vedkommende ikke har skrevet en kommentar til scoren? «Jeg forstår ikke hvorfor du ga meg denne scoren» ser jo litt dumt ut.

Anonymkode: e1af7...c04

Hvorfor er det dumt? 

Anonymkode: 40883...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har fått dårlig anmeldelse fra en i Finn for flere måneder siden som jeg ikke oppdaget før nå. Det var jeg som var kjøper, samboer som hentet varen. Han møtte opp riktig sted og betalte. Vedkommende som åpnet døra hadde ikke varen klar og visste ikke hva vi kom for å hente da de hadde flere ting de skulle selge (det var samboeren til han som hadde avtalt med meg som var hjemme). Ikke noe som skulle tilsi at anmeldelsen skulle være dårlig fra vår side. Vedkommende har ikke kommet med grunn. 

Det er vel for sent å ta kontakt nå og spørre hvorfor? Regner med jeg ikke kan slette den på noen måte heller..

Anonymkode: 0c67e...4ad

Noen gir lave scor bare for å være ekle. Har vært skrevet tråder om dette tidligere. 
 

Du kan klage til Finn.no, men når det har gått ukesvis så er muligens å klage for sent? 

Anonymkode: 9e961...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hvorfor er det dumt? 

Anonymkode: 40883...9c1

Fordi da er det du som virker spesiell og konfliktsøkende.

Anonymkode: e1af7...c04

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Fordi da er det du som virker spesiell og konfliktsøkende.

Anonymkode: e1af7...c04

Nei, det synes jeg ikke. Nå er det syting her om hvorfor de har fått lav score.

Da er det legitimt å belyse dette, "Jeg ser du ga meg litt lav vurdering, kan du begrunne dette?" 

For eks :) 

Anonymkode: 40883...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...