AnonymBruker Skrevet 31. august #1 Del Skrevet 31. august Mannen kom ravende dritings inn dørene i kveld, når jeg spør om kvelden hans kommer det frem at ene yngre kollegaen hans hadde kysset han. Han sier det var et kjapt tullekyss, men jeg vet ikke jeg. Nå er jeg bare sint og skuffa. Vi har vært i en lang vond periode, og vi hadde akkurat begynt å få bedre dager nå, så jeg kjenner jeg blir såret.. hans reaksjon var « skulle aldri sagt det til deg sånn som du reagerer» men jeg tenker : dette skulle jo aldri skjedd…. Det skulle ikke vært noe å fortelle( eller holde skjult) trøster meg litt med at han i det minste var ærlig, men ja.. måtte bare få dette ut en plass, kan jo ikke akkurat dele dette med noen andre Anonymkode: 5a44c...ee1 1 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym1618 Skrevet 31. august #2 Del Skrevet 31. august Jeg hadde klikket … Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august #3 Del Skrevet 31. august Ville spurt ham om det er greit for ham om du stikker ut neste helg, drikker deg dritings, og at en kompis eller kollega av deg gir deg et "kjapt tullekyss"? Og så ville jeg spurt ham hvordan han har planlagt at han skal hindre at slikt skal skje igjen, og hva han har tenkt å gjøre for å bygge opp tillit igjen? Jeg hadde forventet at han selv sier han ikke skal drikke på en god stund om han skal på sosiale ting, siden han ikke greier å begrense seg selv på jobbtilstelninger. Og så hadde jeg krevd at siden dere allerede har slitt lenge, at dere går i parterapi fremover. ❤️ Ps! Snakk med ham i morgen etter at han har blitt edru, ikke i natt og ikke i morgen tidlig når han sikkert er i dårlig form. Anonymkode: 730cb...578 29 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miSs. Skrevet 31. august #4 Del Skrevet 31. august Han var i det minste ærlig og han kom seg jo hjem på slutten av kvelden..Men, uansett var det veldig dårlig gjort. Jeg hadde tatt praten og gitt en advarsel i en rolig stund. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august #5 Del Skrevet 31. august Enig, dette skulle aldri skjedd. Det er vanskelig å si hvordan en selv ville reagert, men her ville det nok ikke vært rom for tilgivelse. Anonymkode: 45168...d4d 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #6 Del Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ville spurt ham om det er greit for ham om du stikker ut neste helg, drikker deg dritings, og at en kompis eller kollega av deg gir deg et "kjapt tullekyss"? Og så ville jeg spurt ham hvordan han har planlagt at han skal hindre at slikt skal skje igjen, og hva han har tenkt å gjøre for å bygge opp tillit igjen? Jeg hadde forventet at han selv sier han ikke skal drikke på en god stund om han skal på sosiale ting, siden han ikke greier å begrense seg selv på jobbtilstelninger. Og så hadde jeg krevd at siden dere allerede har slitt lenge, at dere går i parterapi fremover. ❤️ Ps! Snakk med ham i morgen etter at han har blitt edru, ikke i natt og ikke i morgen tidlig når han sikkert er i dårlig form. Anonymkode: 730cb...578 Vi har hatt to avtaler der som han har avlyst rett før fordi han ikke orker å snakke med noen utenforstående.. ikke spesielt lett denne situasjonen om dagen. Og tålmodigheten min får kjørt seg Anonymkode: 5a44c...ee1 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #7 Del Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Enig, dette skulle aldri skjedd. Det er vanskelig å si hvordan en selv ville reagert, men her ville det nok ikke vært rom for tilgivelse. Anonymkode: 45168...d4d Så du hadde slått opp pga dette? Anonymkode: 5a44c...ee1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 1. september #8 Del Skrevet 1. september Jeg tenker dette er en prat du må ta med han i morgen når han er edru. Fulle mennesker får man sjeldent noe fornuftig ut av. Langt mindre de som er drita. legg han på sofaen eller gjesterommet og prøv å få deg noe søvn. klem til deg ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #9 Del Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Mannen kom ravende dritings inn dørene i kveld, når jeg spør om kvelden hans kommer det frem at ene yngre kollegaen hans hadde kysset han. Han sier det var et kjapt tullekyss, men jeg vet ikke jeg. Nå er jeg bare sint og skuffa. Vi har vært i en lang vond periode, og vi hadde akkurat begynt å få bedre dager nå, så jeg kjenner jeg blir såret.. hans reaksjon var « skulle aldri sagt det til deg sånn som du reagerer» men jeg tenker : dette skulle jo aldri skjedd…. Det skulle ikke vært noe å fortelle( eller holde skjult) trøster meg litt med at han i det minste var ærlig, men ja.. måtte bare få dette ut en plass, kan jo ikke akkurat dele dette med noen andre Anonymkode: 5a44c...ee1 Hun hadde kysset han? Spørsmålet her er vel egentlig hvordan han reagerte… Uansett så valgte han å reise hjem igjen til deg, og han ville være ærlig. Dere har i tillegg hatt en vanskelig periode. Jeg hadde tilgitt , om dette er noe som aldri har skjedd før. Men det er meg… Anonymkode: 3c349...056 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #10 Del Skrevet 1. september Jeg tenker litt på hun som ble bedratt i Love actually. Hun sier hvordan han ikke bare har vært utro, men også dratt hennes rykte og renommé i søla. You made a mockery of me.. Blir vel ikke enkelt å vite at de jobber sammen hver dag heller.. Anonymkode: 323f7...1e7 5 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #11 Del Skrevet 1. september Hvordan er han ellers, da? Var dette en veldig uvanlig situasjon? Om min dønn stabile, omsorgsfulle og snille mann, som aldri drikker mye, hadde kommet full hjem med en slik historie, så hadde jeg bare latt han sove av seg rusen. Tatt en skikkelig prat dagen etter. Og brukt det som grunnlag for erting i lang tid fremover. Om han stadig drakk for mye, var ufin, ikke til å stole på. Så hadde han ikke vært min mann i utgangspunktet. Anonymkode: f6865...5c4 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #12 Del Skrevet 1. september Jeg ville satt pris på ærligheten og pratet ut om det. Tilgitt ham og satt strek. Men gjort det tydelig for ham hva du tenker og føler rundt tema og at du har nulltoleranse for oppførselen /det blir slutt umiddelbart om det skjer igjen. Anonymkode: cec0c...fc6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #13 Del Skrevet 1. september Jeg satte pris på en ærlig samboer da han kom hjem å fortalte det samme. Men etter litt flere mistanker og endel press kom det frem noe helt annet. Det første han sa var at ei ukjent ei hadde satt seg tett på han pga mangel på plass og kysset på han. Så hadde ham blitt hentet og overnattet hos foreldrene sine Egentlig var sannheten at han hadde ligget med eksen sin og overnattet der. Det tok over en uke før sannheten om overnattingen kom frem og. Anonymkode: ef46b...182 3 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #14 Del Skrevet 1. september Er på en måte litt på samboeren din sin side her. Dersom du reagerer med å bli sint, når han forteller deg om dette, så kommer du ikke til å legge til rette for ærlighet i forholdet. De fleste som hadde opplevd at en kollega kysset deg på en fest, og du da ikke gjengjeldte kysset- de ville holdt det for seg selv. Fordi man ikke vil såre partner og det ikke regnes som noe utroskap når kysset kom uventet og uønsket fra en annen person. At han skulle valgt å vente til i morgen, helt klart. Slik at det ikke kommer ut klønete, med rom for misforståelser. Jeg hadde vært sint på kvinnen, men ikke gjort noe med det. Og vært irritert på at mannen var dritings, men igjen, det kan skje oss alle. Anonymkode: 36f67...f5e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #15 Del Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg ville satt pris på ærligheten og pratet ut om det. Tilgitt ham og satt strek. Men gjort det tydelig for ham hva du tenker og føler rundt tema og at du har nulltoleranse for oppførselen /det blir slutt umiddelbart om det skjer igjen. Anonymkode: cec0c...fc6 Nulltoleranse for oppførselen? Til kollegaen da? Er det hun du skal gjøre det slutt med? En annen ting er og legge som ønske at han ikke drikker for mye på jobbfest heretter, siden denne kollegaen er litt for varm i trøya. Anonymkode: 36f67...f5e 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #16 Del Skrevet 1. september Hva mener han med et raskt tullekyss da? Er det et kyss på kinnet eller munnen? Anonymkode: 870e6...f80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 1. september #17 Del Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (15 minutter siden): De fleste som hadde opplevd at en kollega kysset deg på en fest, og du da ikke gjengjeldte kysset- de ville holdt det for seg selv AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg hadde vært sint på kvinnen, men ikke gjort noe med det. Og vært irritert på at mannen var dritings, men igjen, det kan skje oss alle. Ta en prat med han i morra, når ting roer seg. Si du er glad for at han er ærlig, og be om unnskyldning for at du ble sint. AnonymBruker skrev (18 minutter siden): At han skulle valgt å vente til i morgen, helt klart. Slik at det ikke kommer ut klønete, med rom for misforståelser. Bedre å si det med en gang enn å risikere at ts får høre det av noen andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #18 Del Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): kommer det frem at ene yngre kollegaen hans hadde kysset han Han kan jo ikke noe for at en kollega kysset ham. Om min samboer hadde klikket på meg dersom jeg fortalte at en annen mann hadde tafset på meg, kysset meg etc. så ville jeg blitt veldig skuffa. Jeg hadde forventa litt støtte når jeg forteller om hendelse der noen andre har tatt seg til rette på min kropp Anonymkode: d400d...275 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 1. september #19 Del Skrevet 1. september Kyssing av kollega etter en lang dårlig periode. Spørs om jeg hadde orket. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #20 Del Skrevet 1. september Skjønner ham godt. Dere hadde dårlig periode, du lot dette skje. Tenker ansvaret ligger på deg at mannen ikke går etter noen andre. Anonymkode: adbe3...b19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå