Gå til innhold

Nhh-studenter som fester og urinerer offentlig

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bor i Bergen og i dag stoppet en stor russebuss utenfor, og ut kom ca 20 hvitkledde NHH studenter som dro ned buksene og urinerte like utenfor inngangsdørene våre så pisset rant nedover gaten.

Jeg løp ut og spurte hvilket studie de gikk på og hva i helvete de holdt på med, men de var ganske fulle og høye på seg selv, så det var ikke mulig å snakke fornuft med de.

Både jeg og flere naboer tok bilder og syntes at dette var skikkelig ekkelt.

I bygården hvor jeg bor er det flere kollektiv med NHH-studenter og de fester mye, er høylytte og forsøpler utenfor, og det gjorde de i dag også.

Etter at disse snørrungene som pisset utenfor hadde dratt sin vei, begynte jeg å rydde opp etter Handelshøgskole studentene som hadde vorspiel utenfor, og jeg plukket ølbokser for 46 kr og plukket opp knuste glasskår og sigarettsneiper, så ikke katter/ hunder skal skade potene sine.

Tidligere i kveld når studentene gikk til byen, var det to som pisset på husveggen ved siden av vår inngangsdør, så nå lukter det piss av trappen og dørkarmen.

Dette er våre kommende siviløkonomer, og jeg blir kvalm🤮

Flere av de er fra Bærum og området rundt (har jeg hørt de si), så jeg tenker de kommer fra bemidlede familier og er vokst opp i enebolig uten å ta hensyn til naboer og i hvert fall ikke naboer de ikke kjenner.

Urinerer man på offentlig sted, koster det opp mot 6000 kroner, men det hadde kanskje bare vært lommerusk for disse pappaguttene/ jentene?

Anonymkode: e1626...167

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ingen her inne som reagerer på slik oppførsel?

Hadde du likt at 20 personer pisset utenfor husveggen din?

Ts

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er formålet med tråden? Det er ingen spørsmål å svare på. Oppførselen er selvsagt ikke grei, men hvis dere har bildebevis så forstår jeg ikke hvorfor dere ikke henvender dere til politiet eller til lokalavisa? De bryter jo straffeloven § 181.

Eller er dette et trolleinnlegg, for å sette NHH-studenter i dårlig lys? 

Anonymkode: da523...241

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva er formålet med tråden? Det er ingen spørsmål å svare på. Oppførselen er selvsagt ikke grei, men hvis dere har bildebevis så forstår jeg ikke hvorfor dere ikke henvender dere til politiet eller til lokalavisa? De bryter jo straffeloven § 181.

Eller er dette et trolleinnlegg, for å sette NHH-studenter i dårlig lys? 

Anonymkode: da523...241

Det var vel ikke noe spørsmål, men jeg bare delte min opplevelse fra i går som var ganske sjokkerende og tenkte folk hadde kommentarer til det.

Folk tror jo at studenter på NHH (og BI) er så mye mer seriøse enn andre, men det er de jo ikke, heller verre er min erfaring.

Politiet kan jo ikke sikte noen på bakgrunn av bilder som er tatt flere meter unna, og selv om jeg snakket med flere av studentene så har jeg ikke navnet deres. Lokalavisen har i alle fall fått info om hva som skjedde, så får vi se om det blir et oppslag der.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.9.2024 den 13.39):

Er det ingen her inne som reagerer på slik oppførsel?

Hadde du likt at 20 personer pisset utenfor husveggen din?

Ts

Nei, men jeg gliser over at andre har blitt pisset ned😂.

Slik er jeg, uskyldige ting som irriterer folk ler jeg av😂

Anonymkode: 99037...22c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sliter med det samme her vi bor, hver helg er det et rent helvette. Roping og støy midt på natta der folk bor og sover, glasskår og ølbokser slengt i grøntområder. Har alltid med meg plastpose på første luftetur med hunden for å plukke det opp.

Er student selv men jeg er over 30 år og er rimelig sjokkert over de yngre studentene. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...