Tule Skrevet 20. februar 2006 #1 Skrevet 20. februar 2006 hei denne saken syns jeg er grell http://debatt.sol.no/show.fcgi?category=35...500000001155781 han har ikke vist at barnet ble undersøkt moren er også slik at hun skifter mening flere ganger om vordan barnet skal bo og inkluderer barnet i det er det riktig hilsen
Gjest Piper Skrevet 20. februar 2006 #2 Skrevet 20. februar 2006 Du syns den er grelle, fordi du kjenner bare til den ene siden. Kanskje det er på tide å forstå at alle saker har tre sider, en fra mor, en fra far og sannheten. Er det sant det han skriver, vil han nok kanskje nå frem. Men dette er Internett, og vi får bare den ene siden av saken og derfor klarer jeg liksom ikke stole blindt på den. Gjør moren dette er det selvfølgelig ikke riktig, men som sagt vet vi bare den ene siden av saken.
Tule Skrevet 22. februar 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2006 hei jeg er enig men her har moren vert og gneldret om sin side her og på andre steder, og er det ikke slik at man bør respektere verandres rettigheter hilsen
Far til 2 Skrevet 22. februar 2006 #4 Skrevet 22. februar 2006 Ja denne saken synes jeg har en del likhetstrekk med en sak som har gått igjen i dette forumet en stund. Hvis det er samme sak synes jeg det er fint at faren kan komme med sin versjon. jeg kan ikke se noe galt med å bo ute på "bygda" .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå