AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #1 Del Skrevet 31. august 2024 Noen som har funnet fine og gode boots , ankelstøvler eller støvletter i høst? Anonymkode: b3cf5...f8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #2 Del Skrevet 1. september 2024 Det blir disse ankelbootsene på meg i høst 🤗 Anonymkode: ae44b...b56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #3 Del Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det blir disse ankelbootsene på meg i høst 🤗 Anonymkode: ae44b...b56 Med et fint skjørt eller kjole og matchende strømper blir de kjempefine!👍 Anonymkode: c18df...0dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #4 Del Skrevet 1. september 2024 Jeg har hatt disse noen år og kommer til å ha de mange år til🥰 Red wing. De er veldig gode og fine. Når det ikke er så kaldt har jeg skinnsåle, men bytter til ullsåle når det blir kaldere. Hvis sålen (eller andre deler) blir utslitt, kan den skiftes ut hos skomaker. (Jeg kjøpte dem hos Dragestad i Oslo) Sålen er veldig god på glatta. Anonymkode: ffc1f...aa8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #5 Del Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det blir disse ankelbootsene på meg i høst 🤗 Anonymkode: ae44b...b56 Hvor er de kjøpt? Anonymkode: 82117...140 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #6 Del Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor er de kjøpt? Anonymkode: 82117...140 De er fra Aldo, kjøpt for etpar år siden. Utrolig mykt og godt skinn, veldig gode å gå med, og akkurat passe høye 🤗 Passer til alt, synes i allefall jeg Anonymkode: ae44b...b56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #7 Del Skrevet 1. september 2024 Før det skal jeg gå med loafers en stund Anonymkode: 3343b...769 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå