AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #1 Skrevet 31. august 2024 Da ungdommen her gikk på mellomtrinnet maste lærer om puls klokke i gym. Jenta her skjønte ikke vitsen hvorfor vi skulle kjøpe, ho likte klokka ho hadde arvet og som ho enda bruker fast. Ny runde på ungdomskolen, de måtte jo ha det for de skulle jo sjekke puls før og etter noe løping. Da lånte ho puls klokke de 2 gym dagene de skulle ha. Jaggu fikk ho ikke spørsmål nå på vg 2 av ny gymlærer har du ikke puls klokke. Jenta svarte pent nei jeg har ikke det. Og lærer jammen det må en jo ha. For å vite puls under trening. Jenta kom hjem å følte at ho må kjøpe en klokke ho ikke trenger. Som ho sier jeg liker klokka jeg har arvet. Jeg trenger kun å vite hva klokka er, og uansett har vi ikke lov å ha klokke på når vi driver på kjøkkenet heler, så blir jo kun i gym. Så på en måtte har ho ikke lyst å kjøpe puls klokke. Men så har ho gymlæree som står å sier en må ha. Ingen i huset her har smart klokke eller puls klokke. Så blir litt de å kjøpe og kun bli brukt i de 2-3 skoletimer, tviler sterkt på at det vil bli brukt ellers. Er det virkelig slik at barn osv trenger å bruke puls klokke i dag? Vi tok nå pulsen selv husker jeg . Lærte i gymen Anonymkode: 7a31a...781
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #2 Skrevet 31. august 2024 Temu pulsklokke koster 100-200kr, bare kjøp det. Anonymkode: 2b2d2...d18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå