Gå til innhold

Mat og diverse budsjett


Anonymaaaa

Anbefalte innlegg

Alene med to barn i barneskolealder. Hva har dere i matbudsjett og til diverse?
Er 6000kr i mnd til mat mulig uten og føle vi mangler noe. 
2500 til diverse (klær, apotek, svømmehall feks) er det mulig? 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres litt lite ut.

Anonymkode: d4938...062

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for lite!

Anonymkode: 22636...275

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 4000kr skal være nok i din situasjon om du har litt utvalg av butikker å handle i. Du må selvsagt bruke hodet og kjøpe inn næringsrik mat når det er på tilbud. Man har apper for å finne de beste tilbudene. 

Her bruker vi rundt 2000kr i nødvendige matvarer i mnd med 2 barn. Har kunnskap om hva en vare er verdt fra flere år tidligere. Vet hva som er billig og næringsrikt. Kjøper en del ekstra utover de 2000kr fordi jeg elsker å "kose" meg. Derfor jeg sier 4000kr er enkelt å klare seg på om du har noe mellom ørene, noe jeg tror du har.

Anonymkode: 0d0f2...569

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ca 4000kr skal være nok i din situasjon om du har litt utvalg av butikker å handle i. Du må selvsagt bruke hodet og kjøpe inn næringsrik mat når det er på tilbud. Man har apper for å finne de beste tilbudene. 

Her bruker vi rundt 2000kr i nødvendige matvarer i mnd med 2 barn. Har kunnskap om hva en vare er verdt fra flere år tidligere. Vet hva som er billig og næringsrikt. Kjøper en del ekstra utover de 2000kr fordi jeg elsker å "kose" meg. Derfor jeg sier 4000kr er enkelt å klare seg på om du har noe mellom ørene, noe jeg tror du har.

Anonymkode: 0d0f2...569

Ja jeg tror matbudsjettet skal gå. Skal jeg kjøre rundt til butikker ryker andre budsjett da jeg prøver og la bilen tå mest mulig.

Er mer skeptisk til «annet budsjettet» 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...