AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #1 Skrevet 31. august 2024 Jeg er høygravid og har merkelige drømmer om dagen. Vet ikke helt hva det skyldes. Men det er en drøm som gjentar seg, det er at jeg drømmer at jeg stryker på eksamen. Jeg synes det er så rart! Jeg har vært ferdigutdannet og i heltidsjobb siden 2014. Har ikke studert noe mer etter det. Og for ordens skyld har jeg aldri strøket på eksamen før heller. Synes det er så rart. Noen drømmetydere her… Anonymkode: 735a2...7c4
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #2 Skrevet 31. august 2024 Jeg er absolutt ikke drømmetyder, men syns det er fascinerende med slike gjentagende drømmer under svangerskapet. Jeg drømte stadig vekk at jeg mistet tennene på ulike måter, enten én og én eller de raste ut alle sammen. Den gangen leste jeg et eller annet sted at det gjenspeilet en opplevelse av å ikke ha kontroll. Og det kan jeg nok kjenne meg igjen i. Men hvorfor akkurat tenner. For det var visstnok vanlig at det handlet om nettopp tenner. Dette med eksamen kan kanskje være noe av det samme? Det er i hvert fall litt nærliggende å tenke at det kan handle om en bevisst eller ubevisst frykt for å ikke få til noe i det nye livet som venter som forelder. Og at drømmene skal forberede deg på og bearbeide den følelsen? Anonymkode: 6730a...8f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå